پوشش خبری دیجیاتو: امشب ساعت ۲۱:۳۰، مراسم معارفه آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس
زمان زیادی باقی نمانده تا تیم کوک و یارانش بر روی صحنه ی تالار بیل گراهام در شهر سان فرانسیسکو بیایند و یکبار دیگر محصولات جادویی تازه شان را به کاربران مشتاق معرفی نمایند. همانطور ...
زمان زیادی باقی نمانده تا تیم کوک و یارانش بر روی صحنه ی تالار بیل گراهام در شهر سان فرانسیسکو بیایند و یکبار دیگر محصولات جادویی تازه شان را به کاربران مشتاق معرفی نمایند.
همانطور که همگی می دانیم معرفی آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس در مراسمی که قرار است از جانب اپل برگزار شود قطعی بوده و شایعات خبر از احتمال رونمایی آیفون دیگری با عنوان 6c نیز می دهند، که شاید نمایشگری ۴ اینچی و قیمتی ارزان تر نسبت به سایر نمونه ها داشته باشد.
پس از هفته ها و ماه ها گمان می رود که اهالی کوپرتینو از یکی از مهم ترین دستاوردهای خودشان و جدی ترین رقیب سرفس پرو مایکروسافت، یعنی آپید پرو نیز پرده بردارند؛ دیوایسی که وعده داده می شود ویژگی های جدیدی از iOS را به نمایش بگذارد و البته بهره وری را برای کاربران این پلتفرم به اوج برساند.
ضمناً حدس زده می شود اپل تی وی نیز شامل دگرگونی های جدی شده باشد و حالا بتواند در نقش هایی تازه همچون ابزاری برای بازی و سرگرمی نیز ظاهر گردد.
مراسم امشب از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز خواهد شد و آن را در دیجیاتو از طریق پست های لحظه به لحظه برای تان پوشش خواهیم داد. از شما نیز دعوت به عمل می آوریم در طول این رویداد با ما همراه باشید.
کلیه اخبار این رویداد را در لینک زیر می توانید دنبال کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دارم از استرس میمیرم .... دیجیاتو خواهش میکنم تو زمان مراسم رو ابرا نرو
لامصب ساعت کنفرانسو اشتباه دیدم منو بگو فکر کردم برگزار شده رفته الان مدل های جدیدو میتونم ببینیم خیال باطل
اپل با این مراسم خیلی سروصدا راه میندازه احتمالا...
بی صبراه منتظر هستم
ولی اشکال کار میدونید کجاس؟اشکال کار اینه که خریدن آیفون جدید و قدیم فقط مختص آدم های پولداره برا ا بدبخت بیپاره ها فقط باید ببینیم و حسرت بخوریم یا اگه هم بخوایم بخریم باید هی پس انداز کینم تا شاید بتونیم بخریم وقتی هم که خریدیم مدل جدید میاد و ما از قافله عقبیم آخه یکی یه کاری بکنه برا یه گوشی آدم سه میلیون پول بده؟
برفرض هم که خریدیم اطارافیان کلی سرزنش کنن که خاک تو سرت این همه پول دادی بابت یه گوشی؟
ایشالا که دیجیاتو قطع نشه مثل سری قبل
دو ساعات 40 دقیقه مونده! :| نمی گذره!
از انتظارتم:
امیدوارم دوربینش بتونه note 5 , z5 رو زمین بزنه!
نوآوری به غیر از فورس تاچ هم باشه! از اون قسمت بیرون زده استفاده بشه خوش حالم کرده!
آیپد پرو جوری نباشه که بعد کنفرانس برم بخوابم! یا سوت بزنم!
اپل تی وی هم از خرید انویدیا تی وی منصرفم کنه!
دوستان ضد اپل هم استراحت کنن تلوزیون ببینن! رام بزنن! یه کاری کنن! نظر هم می دن با حفظ شعور باشه! خواهشا!
شاید ادامه ایی داشته باشد...!
ایشالا .هم سخت افزار هم آی او اس هم دوربینو ...
همه برند هارو زمین بزنه
منتظر معرفیشم تا قیمتش ثابت بشه میگیرمش
دوستای گل ، با کلی زحمت خودمو رسوندم تا امشبو با بچه های دیجیاتو بترکونیم !
امیدوارم امشب یه شبی باشه که بعد از مراسم به خاطر محصولات جدید خوابمون نبره ! ( گرچه خیلی دور از انتظاره )
به به!
راستی اقای سوتابایت شما گفته بودید که کیبورد و سیستم اپدیت هواوی پی 8 رو پاک کنیم
من پی خ گرفتم تو یک ماه یک اپدیت اومد که عملکردو روون کرد مصرف باطری رو بهتر کرد و از همه مهم تر حالت های ضخیره باطری رو چهار تا کرد که قبلا ویژ بود که فقط پیام و مخاطبین در دسترس بود و حالت کارایی برای بازی های دیتا دار و هوشمند برای مصرف مناسب ولی حالا پایداری بیشتر هم اومده که هم همه چیز در دسترسه هم باطری مناسب مصرف میشه برای زمانی که کم مصرف میشه
و این که اپدیت های اینده زیادی هم در دسترسه مثل اندروید 6
و این که میبورد خیلی عالیه زود قضاوت نکنید
والا داداش اصلا من فکرشم نمیکنم جز فورس تاچ چیزی داشته باشه اونم که توی میت اس هست پس نو اوری نداره خیچ چیز برتری نداره کخ حیجان انگیز باشه من فکر کنم خیلی قدرتمند باشه دوربینشه تو دوربین خوبن ایفون ها همین
هیچی دیگه ای ندارن
دیجی چرا یوزر پسورد می خواد!!!به خدا اگه نتونم مراسم رو ببینم دیگه هیچوقت نمیام
دوربین زد 5 رو شکست بده؟
خخخخخخخ
داداش ایفون چیز خواصی نداره ولی دوربیناش خیلی خوبه دست کم نگیریدش
قبول کن دوربینش به پای زد 5 نمیرسه،ولی از بقیه گوشیا بهتره دوربینش
بچه ها الان تو سایت اپل بودم با مایکروسافت اج ویندوز 10 هم میشه زنده نگاش کرد
بچه ها من دارم با مایکروسافت اج ویندوز 10 نگاش میکنم،ساپورت میکنه
انتظار خیلی زیادی از مراسم اپل ندارم قرار نیست مثل پارسال ساعت جدید یا ایفونی مثل 4 یا ایپد ایر یا یه محصول متفاوت تولید کنه!!!
انگار می خواد با سونی وارد رقابت بشه (خیال باطل) اگه تو زمان جابز بود یه چیزی ولی الان فکر نکنم حالا باید بشینیم ببینیم چی میشه
اپل همیشه بهترینه شک نکن... از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
اميدوارم مراسم خوبي رو از سوي اپل شاهد باشيم . بالاخره بعد از چندين ماه شنيدن شايعات مختلف تا ساعاتي ديگر انتظارها به سر خواهد آمد .
هيجان در اين لحظات به اوج خودش رسيده . :D
از الان لحظه شماری میکنیم برای مراسم ..
به مفت گرونن...
بی حساب نگو
دوستانی که اینقدر از اپل متنفر هستید لطفا اینجا نظر ندید. هم اعصاب خودتون اروم تر میمونه هم اعصاب ما. لطفاً جو رو متشنج نکنید.