ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه تغییرات سخت افزاری آیفون 6 اس با نمونه سال گذشته

اپل شب گذشته بالاخره به شایعات مختلف پایان داد و آیفون های امسال را رونمایی نمود. اکنون دیگر به این موضوع عادت کرده ایم که در سری S، نباید انتظار محصولات باز-طراحی شده ای را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اپل شب گذشته بالاخره به شایعات مختلف پایان داد و آیفون های امسال را رونمایی نمود. اکنون دیگر به این موضوع عادت کرده ایم که در سری S، نباید انتظار محصولات باز-طراحی شده ای را داشت و صرفا باید به دیدن تکنولوژی های جدید در کنار سخت افزار بروز شده قناعت کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپل اگرچه در سری S تغییرات ظاهری در موبایل خود نمی دهد اما با آوردن انبوهی از کاربردهای مختلف و جذاب، کاربران را به خرید آیفون های جدیدش ترغیب می نماید.

این تغییرات، معمولا در نگاه اول قابل تشخیص نیستند و برای آگاهی از آنها، باید ویدیوهای اپل را مشاهده کنید یا در مورد ویژگی های تازه، مطالعه نمایید. در این چارت، به اختصار می توانید قابلیت های سخت افزاری آیفون ۶ را با آیفون ۶ اس مورد مقایسه قرار دهید.

[برای تماشای چارت در اندازه بزرگ تر، روی آن کلیک کنید.]

Screen Shot 1394-06-19 at 13.57.11

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • saeed
    saeed | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    حماقت تو داری که اینقدر نفهمی اره اصن 192 گرمه تو نخر بهتر یه گوساله ای مثل تو اپل دستش نگیره واقا عالی میشه . تویه احمق باید نوکیا چراغی بگیری دستت چرا که ارزشت در همون حده گوسفند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی