آپدیت ماه نوامبر کنسول اکس باکس وان با قابلیت های فوق العاده همراه خواهد بود
امروز مایکروسافت از جزییات رابط کاربری و قابلیت های جدید کنسول اکس باکس وان که در ماه نوامبر عرضه می شوند، پرده برداشت و می توان گفت که این شرکت، برنامه های بسیار خوبی برای ...
امروز مایکروسافت از جزییات رابط کاربری و قابلیت های جدید کنسول اکس باکس وان که در ماه نوامبر عرضه می شوند، پرده برداشت و می توان گفت که این شرکت، برنامه های بسیار خوبی برای جلب مشتری دارد و احتمالا این کمپانی به دنبال راهی است که هرچه سریع تر به پیروزی بی چون و چرای کنسول پلی استیشن 4 سونی خاتمه دهد.
آپدیت ماه نوامبر نه تنها بالاخره قابلیت Backward Compatibility را برای کاربران فعال خواهد کرد، بلکه شاهد بهبود بسیار زیاد در رابط های کاربری این کنسول هستیم که می تواند تجربه ای سریع تر و جذاب تر برای کاربران به ارمغان آورد.
برای آگاهی از جزییات این آپدیت بزرگ، با دیجیاتو همراه باشید.
بازی های اکس باکس 360 را روی اکس باکس وان بازی کنید:
با راه اندازی این قابلیت، می توانید بیش از 100 بازی اکس باکس 360 را روی اکس باکس وان تجربه کنید و صدها بازی دیگر در راه است. این قابلیت فایده های بسیاری برای اکس باکس وان به همراه خواهد داشت که از جمله ی آن ها می توان به امکان گرفتن اسکرین شات، استریم و DVR (برای بازی های اکس باکس 360) اشاره کرد. هم چنین قادر خواهید بود که با دوستانی که هنوز کنسول اکس باکس 360 دارند، به طور آنلاین بازی کنید.
راهنمای جدید، این امکان را می دهد که با فشار یک دکمه، به اپلیکیشن های خود دسترسی سریع داشته باشید:
از این به بعد می توانید با فشار دادن دکمه ی اکس باکس روی کنترلر به سرعت صفحه ی راهنما را باز کنید. با فشار این دکمه می توانید به لیست دوستان دسترسی پیدا کنید، پارتی تشکیل دهید، ناتیفیکیشن ها را ببینیند، پیام هایتان مشاهده کنید، و بسیاری کار دیگر که برای انجام هیچ کدام نیازی به ترک بازی نیست. چنین کارهایی جز اعمالی محسوب می شود که کاربران اکس باکس دائما از آن ها استفاده می کنند؛ بنابراین از این پس، این اعمال سریع تر انجام می شوند و در بازی گیمر اختلالی ایجاد نمی شود.
Home کنسول بازسازی شده تا دسترسی سریع تر و راحت تر به ابزارهایی که به آن ها علاقه دارید، داشته باشید:
رابط کاربری سریع تر و آسان تری برای کنسول تدارک دیده شده که دسترسی راحت تری به اپلیکیشن ها و بازی های اخیر را فراهم می آورد. از همان هنگام عرضه آپدیت، قادر هستید که که به راحتی هرچه تمام تر، کلیپ ها و اچیومنت های خود را با اعضای اکس باکس لایو به اشتراک بگذارید، فعالیت های دوستان خود را دنبال کنید و با یک دکمه، وارد Game Hub شده و خبرها و آپدیت های جدید را از طریق خود توسعه دهندگان دنبال کنید.
جامعه ی جدیدی که اکس باکس وان را به پلتفرمی بهتر برای روابط اجتماعی تبدیل می کند:
براساس فیدبک گیمرها، بخش Community بهینه سازی شده تا از آخرین فعالیت های گیمرهای دیگر در شبکه ی اکس باکس لایو باخبر شده و به سرعت وارد مباحث داغ جامعه ی اکس باکس لایو شوید. با این بخش می توانید متوجه شوید که دوستانتان و نیز بازی هایی که در Activity Feed دنبال کرده اید، در چه حال اند. هم چنین می توانید با مشاهده ی بخش Trending، محبوب ترین پست های گیمرهای دیگر اکس باکس لایو را دنبال کنید.
ورژن بازسازی شده ی OneGuide، تنها و آخرین مقصد مخاطبان کنسول برای مشاهده ی تلویزیون، فیلم های سینمایی و اپ های ویدئویی خواهد بود:
از طریق OneGuide می توانید به لیست آخرین سریال های پرطرفدار در اکس باکس دسترسی داشته باشید. لیست فیلم ها، حالا به صورت آنی و به صورت تمام صفحه نمایش داده می شود. حالت تصویر در تصویر جدید کنسول نیز اجازه می دهد که بدون از دست دادن نمایش در حال پخش، نگاهی به دیگر فیلم ها بیندازید.
بخشی در نظر گرفته شده که هیجان انگیزترین فیلم های روز را به نمایش می گذارد و بهترین قیمت های آخرین اپلیکیشن های اکس باکس را به نمایش در می آورد. محیط دیگر App Channels هم آخرین فیلم های مشخص شده از سوی اپلیکیشن های مورد علاقه تان را به تصویر می کشد.
استور به گونه ای بهینه سازی شده که به سرعت، به محتوای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید:
در سمت راست OneGuide، می توان استور جدید و بهینه شده ای را یافت که در چهار بخش بازی ها، فیلم ها، اپلیکیشن ها و موزیک، کارتان را برای یافتن محتوای مورد نظر راحت می کند. در گالری افقی دیگری نیز لیست های بیش تری به نمایش در می آیند. طبقه بندی های دیگری هم از قبیل انتخاب کارکنان، عرضه های اخیر، بیش ترین بازی های انجام شده، بیش ترین امتیازها، نزدیک به عرضه و محتوای منتخب وجود دارد که انتخاب بازی ها، اپلیکیشن ها و دیگر محتواهای سرگرم کننده را روی اکس باکس وان راحت می کند.
به اضافه ی همه ی این ها، رابط کاربری جدید کمک می کند که دسترسی به محتواهای گیمینگ تا 50 درصد سریع تر انجام می شود.
آپدیت جدید در چند هفته ی آتی برای اعضای Preview در دسترس قرار خواهد گرفت. دعوت نامه ها از طریق پیغام های اکس باکس لایو فرستاده می شوند و افراد دعوت شده می توانند در برنامه مشارکت کنند و یا برای عرضه آپدیت نهایی منتظر بمانند.
برای آن دسته از افرادی که در برنامه ی آپدیت مشارکت کنند، در بازه ی زمانی چند هفته ی آینده، آپدیت های متعددی عرضه خواهد شد و مشکلات و گلیچ ها به مرور زمان برطرف خواهند شد. بعد از آن و زمانی که آپدیت نهایی آماده بود، برای تمام کاربران عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


سلام دوستان من فقط میخوام یک سوال داشته باشم اگر کسی مثل من میخواد کنسول بخره چی بگیره؟
لطفا هر کس درباره هر کنسولی که داره صحبت کنه و کنسول دیگرو تخریب نکنه
ممنون
دوست عزیز اگر در کل میخوای از بازی کردن و خریدت بذت ببری شک نکن.....XBOX 1
سلام بچه ها من يه سوال دارم اين كه ميگن بازى هاى xbox 360 رو باز ميكنه ينى همون بازى هاى xbox 360 رو براش باز سازى ميكنن و بايد نسخه اصلش رو بخرى يا همون نسخه هاى كپى تو بازار رو هم ميشه استفاده كرد؟! البته ميدونم كه حتى خود xbox 360 هم بايد جيتكس شه تا بازى كپى بخوره!و به اين فكر كردم كه اگه معمارى سخت افزار يكى باشه و به راحتى بشه ديسك قديمى رو رو كنسول نسل هشتم اجرا كرد همين كارو با كنسول جديد هم انجام داد و بازى كپى روش اجرا كرد! لطفا يكى اطلاعات بده!
من فقط یه سوال میپرسم خودتون قضاوت کنید.
DDR5 or DDR3
من دیگه حرفی ندارم!
۲۰۴ گیگ پهنای باند یا ۱۷۶ گیگ پهنای باند...؟!
من میشه سوال کنم؟gddr5 یا ddr5?
عزیزم اخرین نوع رم ک ساخته شده ddr4 هست
اونی ک شما میگی رابط بین gpu CPU, هست در اصل vram هست
بعدشم پهنای باند وان با esram بهتره وهمچنان سی پی یو قوی تره داره وتازه دو هسته از سی پی یوی غیر فعال همداره :) و همچنان فریم ریت پیادرا تری نسبت به ۴ داره .اصولا گیمر ها دنبال فریم بهتر هستن :)
عذر میخوام منظورم GDDR بود.
PS4 forever
دوست عزیز apple tv vs xbox one ??? یه مقایسه کاملا اشتباه
چه تغییراتی!متحول شدن اصلا!
كي ميره XBOX ONE معروف به ايكس باكس آجر بخره ؟!
١- طراحي بسيار بدريخت و بسيار بزرگ و آداپتور بسيار بزرگ جدا از كنسول كه همون آداپتورش چند برابر كل Apple TV حجم داره !
٢- ضعف شديد سخت افزاري در حدي كه فقط ٦ برابر XBOX 360 هستش
اين در خالي است كه PS4 حدود ١٠ برابر PS3 قدرت داره
٣- كينكت و مشكلات بسيارش
و...
بفرما ؟؟ جناب ایییخم کجایی ؟؟ چی شد یدفعه ؟؟
از نظر اییی خم حرف های من مسخره و متعصبانه است نظر ایشون کاملن منطقی / خودتون قضاوت کنید
رفته پاساژ چهارسو آیفون6 ببینه :D
من حرفت رو قبول دارم . من قبلا 360 اسلیم داشتم . عالی بود
من گفتم نظر این منطقیه ؟
اینم یه طرفدار اپله مثل تو که مایکیو میپرستی فکر میکنید بقیه شرکت ها هیچی ان
باز طرفدارای اپل به خاطر سیبش میخرن تو به خاطر چی میخری مایکی ؟
بدبخت ها تعصبو بزارید کنار یه کم لذت ببرید از تکنولوژی به جای پریدن به هم و توهین
من طرفداری نمیخوام بکنم از Xbox ولی نظرت ایراد زیاد داره:
1. اصن میگیم حرفت درسته، کاری به اون بخشش ندارم. کنسول رو واسه بازی میخری یا برای دِکور؟
2. تا جایی که یادمه هم سونی هم مایکروسافت خودشون گفتن 10 برابر. فن های پلی استیشن اومدن گفتن مایکروسافت دروغ میگه ما حساب کردیم 6 برابره (تازه یه سری میگفتن 3 برابر!) بعد اومدن گفتن "اوکی اصن 8 برابر. ولی بازم سونی 10 برابره". ینی چی، حود سونی گفته 10 حرفش درسته ولی خود ماکروسافت گفته 10 داره دروغ میگه؟ بعد اصن بازم میگیم راست میگن، پلی استیشن 10 برابر نسل قبل قدرت داره، مایکروسافت هم مثلا همون 6 برابری که شما میگی. دقیقا با چه منطقی این "ضعف شدید سخت افزاری" محسوب میشه؟ اون حس کرد نیازه اونقدر قدرت رو افزایش بده، این یکی حس کرد نیازه انقدر قدرت رو افزایش بده. از رو اشتباه که سخت افزار رو نزدن روش که اینجوری میگی، بررسی کردن تحقیق کردن به یه نتیجه ای رسیدن.
3. باز هم میگیم اصن حرفت درست، کینکت بر فرض محال پُر از ایراده، اصن آشغاله. شما بدون کینکت بخر! مگه بازیا بدون کینکت اجرا نمیشه؟ مگه Xbox بدون کینکت نمیفروشن؟
خواهشن مقایسه های منطقی و با استدلال بکنین، نه اینکه "من پلی استیشن دارم پس بهتره"، یا اینکه "از مایکروسافت بدم میاد پس Xbox آشغاله"...
من خودم PS4 داشتمو دارم ، PS3 هم داشتم نمیدونم ملت چه مرگشونه ، برید مثل ادم بازی کنین حالشو ببرین ، اگه یه دلیل باشه که من پیشنهاد نکنم XB1 رو بخاطر بزرگیش و اداپتورشه و دوتا دلیل باشه کم بودن تعداد ایکس باکسو مشکلات پیدا کردن بازیاشه
همون بزرگی و اینکه اداپتورش داخل کنسول نیست باعث میشه کنسول داغ نکنه و خنک بمونه
اگه توجه کنین تو طولانی مدت هردو کنسول رو روشن بذارید ps4 داغ میکنه ولی xboxone داغ نمیکنه
من تا حالا از نزدیک ایکس باکس وان ندیدم ، ولی در مورد پلی استیشن ۴ به یقین میتونم بگم تا شیش ساعت پشت سر هم بازی کنید ، چیزی بنام گرما وجود نخواهد داشت ، چه برسه به اینکه داغ کنه
سونی سیستم کولینگخیلی مناسبی برای پلی استیشن قرار داده . ینی اگه از ایکس باکس بهتر نباشه مطمعن باشید بدتر نیست
این ویدیو رو ببینید بیشتر حرفمو متوجه می شید /
http://www.aparat.com/v/iVQt0
سلام . ایا واقعا برای اجرای بازی نصب شده روی xb1 نیاز به دیسک بازی هست ؟ یه سوال دیگه لطفا اونایی که این کنسول رو دارن جواب بدن به من
ایا واقعا این کنسول دردسر ساز هست ؟ منظور نحوه بازی کردن و خرید و تعویض بازیها ؟ همیشه باید انلاین بود یا نه ؟
پیش هر کس که میرم میگن ایکس باکس رو پیشنهاد نمیکنم ps4 بهتره ؟! موندم تو دوراهی واسه خرید
ممنون
تا جایی که من میدونم لازمه،مگر اینکه بازی رو دیجیتالی خریده باشی. لازم نیست همیشه انلاین باشی. برای اینps4 رو پیشنهاد میکنن چون تعداد افراد بیشتری دارن و راحت تر میتونی بازی ها رو با بقیه تعویض کنی.
ایکس باکس وان فراتر از یه کنسول بازی / نه بازی های دست دوم و .. هم اجرا می شن و نیاز به همیشه انلاین بودن هم نیست / فکر کنی توی ماه نوامبر هم می تونی اگر بازی ایکس باکس 360 داری روش اجرا کنی یا می تونی بازی های 360 رو با قیمت خیلی کمی بخری و لذتشو ببری / داخل نوامبر هم ویندوز 10 با این اپدیت می یاد و اپلیکشن های یونیورسال و بازی های یونیورسال موبایل ها و ... همراهش می یان /
بزن به افتخارش / همیشه گفتم بهترین تلویزیون هوشمندی که می تونید بخرید همین ایکس باکس وان هستش ، بزارید یه مقایسه با اپل تی وی جدید کنیم / ایکس باکس وان قادر به پخش شبکه های تلویزیونی به صورت زنده و از طریق انتن / قابلیت ضبط برنامه ای که داره پخش می شه / ویدیو رو می تونید تا 15 دقیقه برگردونید / قابلیت پخش برنامه ها روی تبلت ها و لپتاپ ها و ... با اسمارت گلس یا برنامه xbox و البته oneguide / اینا همه برتریش هستن
حالا اپل بهتره یا مایکی رو نمیگم چون هر 2 خوبن و حتی دوست هم هستن همون قضیه سیاست های پشتپرده
اما اینو خوب میدونم که تو در حدی نیستی که مقایسه کنی این 2 تارو
اونا با هم رفیقت حتی تو مراسم های همدیگه میان اما نمیدونم تو کی میخوای درست بشی و از این دشمنی و تعصب درست برداری :|
خداوکیلی خسته نشدی ؟
من اینجا مقایسه کردم با دلیل و ویدیو و ..... متاسفانه تنها چیزی که افرادی مثل تو نفهمیدن نظر شخصی هستش / نظر من اینه و دلیل هاشم گفتم و ویدیو مربوط بهش هم گذاشتم / حالا جنابعالی تنها کاری که بلدی بیایی چهار تا چیز بی ربط و مسخره راجب به کامنت های من بگی
باز آمد ...
بوی ماه مدرسه!