ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در حال آماده سازی نمونه اولیه از یک تلویزیون 55 اینچی رول شونده برای سال 2016 است

تلویزیون ها هم انواع صاف دارند و هم خمیده. اگر خاطرتان باشد، الجی اخیرا تلویزیونی را معرفی کرد که از هر دو طرف قابل دیدن بود اما آنطور که از ظاهر امر بر می آید این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

تلویزیون ها هم انواع صاف دارند و هم خمیده. اگر خاطرتان باشد، الجی اخیرا تلویزیونی را معرفی کرد که از هر دو طرف قابل دیدن بود اما آنطور که از ظاهر امر بر می آید این شرکت هنوز هم از تلاش برای به دست آوردن بالاترین جایگاه جدول برندهای مطرح این دست دست بر نداشته است.

براساس گزارشی که اخیرا از سوی رسانه های کره ای منتشر گردیده، ظاهرا این شرکت کره ای در نظر دارد که نمایشگرهای تاشوی خود را وارد سطح تازه ای کند و نوآوری های دیگری را معرفی نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آنطور که در گزارشات آمده، این شرکت به جای ساخت نمایشگرهای رول شونده و تاشو برای تلفن های هوشمند، اقدام به ساخت یک تلویزیون تاشوی 55 اینچی کرده است.

این محصول الجی در اصل برای آنهایی طراحی شده که به دنبال یک تلویزیون با قابلیت جمع شدن همچون کیسه خواب هستند و از همین رو بیشتر برای افرادی مناسب است که مرتبا در سفرند یا اینکه در خانه های متحرک زندگی می کنند.

با این همه، آنطور که در این گزارش آمده، دستگاه مورد بحث هنوز هم در حد یک نمونه اولیه است؛ بدان معنا که به این زودی ها وارد مرحله تولید انبوه نمی شود هرچند که هرگونه احتمالی در مورد آن وجود دارد. این تلویزیون قرار است در جریان نمایشگاه CES 2016 (ژانویه سال آینده) رونمایی شود.

علاوه بر این، تصور می شود که موارد مصرف این فناوری بیشتر تجاری باشند تا مصرفی؛ برای نمونه، شرکت ها می تونند آن را به سطوح غیر صاف نظیر ستون ها متصل نمایند.

از این دستگاه همچنین می شود در نشست ها و سخنرانی هایی بهره گرفت که پروژکتوها نمی توانند دقت رنگ مطلوب را نشان دهند و لازم است که از تلویزیون برای این منظور استفاده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • nima
    nima | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    فوق العادست ولی به درد نمیخوره مگر اینکه به جای سفره ازش استفاده کنی و موقع غذا خوردن نگاه کنی البته نباید روش غذا یا آب بریزی خخخ

  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    این است قدرت الجی....پرچمت بالاش

  • Max
    Max | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی عجیبه مثل سفره هست خیلی جالبه مثل خط کش نشکنه این که نوشتین برای کسانی که خونه مسافرتی دارن یعنی چی یعنی خونه شونم با خودشون حمل میکنن تازه یه تبلت کار tv انجام میده

  • تورج
    تورج | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    من فکر میکنم باوجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی شرکت ال جی باردیگر شاهکارهای خودرا نمایان کرده و توانسته نظرخیلی از مخاطبان رابه خودجلب کندو این دستاوردهای جدیدکره ای هادر مورد تلویزیون تاشو رولی بسیارقابل تحسین است به نظرمن بااین عملکرد میتواندجایگاه ویژه ای در عرصه تکنولوژی داشته باشد.

مطالب پیشنهادی