ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خالقان ویچر: استودیو ما فروشی نیست

طی روز های اخیر شایعات بسیاری در رابطه با فروش استودیو مستقل سی‌ دی پراجکت به گوش می رسید. شایعاتی که نهایتا با اعلام رسمی مدیران این شرکت، به تاریخ پیوستند. استودیو مذکور همواره به ...

امیر گلخانی
نوشته شده توسط امیر گلخانی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

طی روز های اخیر شایعات بسیاری در رابطه با فروش استودیو مستقل سی‌ دی پراجکت به گوش می رسید. شایعاتی که نهایتا با اعلام رسمی مدیران این شرکت، به تاریخ پیوستند.

استودیو مذکور همواره به احترام گذاشتن به مخاطبان خود شهرت داشته و دارد و شیوه پاسخگویی آن ها به شایعات اخیر نیز خود حکایت از این مسئله دارد. مارچین ایوینسکی، از اعضای ارشد و موسسان سی دی پراجکت و GOG در مصاحبه‌ای با یوروگیمر تائید کرد که تمامی خبرهایی که طی هفته‌های اخیر به انتشار رسیدند، شایعه‌ای بیش نبودند.

ایوینسکی افزود: «ما معمولا در رابطه با شایعات نظری نمی دهیم؛ اما این مورد روز به روز شایع تر می شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا پاسخگو باشیم. تیم ما با هیچ شخص یا شرکتی برای فروش سی دی پراجکت و GOG در مذاکره نیست و تمامی این خبرها شایعاتی فاقد اعتبار هستند».

روز گذشته منبعی ناشناس مدعی شده بود که کمپانی الکترونیک آرتز قصد خرید این استودیو لهستانی را دارد. تیم سی دی پراجکت اخیرا «ویچر 3: وایلد هانت» را روانه بازار کرد که با فروش 6 میلیونی و نمرات درخشان اش از همین حالا نام خود را به عنوان یکی از کاندیدهای بهترین بازی سال به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    مرسی دیجیاتو . خبر خوبی بود.

  • administrator
    administrator | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    به شخصه از بازی ها اوپن ورد خوشم نمیاد ولی این ویچر واقعا یه چیز دیگه بود

    تو داستان غرق میکنه آدمو

  • M.R.P
    M.R.P | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    یکی از شریف ترین آدمایی هستند که توی این صنعت فعالیت میکنند! امیدوارم همیشه فعال باشند و همیشه مستقل عمل کنند و برای همه پلتفرم ها بازی های بسیار خوبشون ساخته بشه.

مطالب پیشنهادی