ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری جدید و واضح و دقیق از تلفن هوشمند بلک بری ونیز

به تازگی مجدداً تصاویری زنده و با جزئیات نسبتاً قابل توجه از تلفن هوشمند "بلک بری ونیز" به اینترنت راه یافته که اجازه می دهند نگاهی دقیق تر به این اسمارت فون کشویی و البته مبتنی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۳

به تازگی مجدداً تصاویری زنده و با جزئیات نسبتاً قابل توجه از تلفن هوشمند "بلک بری ونیز" به اینترنت راه یافته که اجازه می دهند نگاهی دقیق تر به این اسمارت فون کشویی و البته مبتنی بر اندروید داشته باشیم.

سیستم عاملی که روی موبایل جدید مورد بحث پیاده سازی شده تا حد زیادی به نسخه ی خالص پلتفرم موبایلی گوگل نزدیک بوده و تنها برخی از قابلیت های خاص و ویژه ی نسخه ی دهم بلک بری OS به آن اضافه گشته اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در تصاویر جدید می توانیم یکی از تغییرات دیگری که شامل حال موبایل جدید بلک بری شده را نیز مشاهده کنیم. بر حسب عکس های موجود وقتی کاربر اسمارت فون خود را اسلاید می کند، یا در اصطلاح آن را باز می نماید، سه گزینه ی ویژه در اختیارش قرار خواهند گرفت که با استفاده از آنها قادر خواهد بود اپ گوگل ناو را اجرا کرده یا نسبت به جستجوی محلی و فرستادن پیغام اقدام کند.

در عکسی که مرتبط به بخش اپلیکیشن های اخیر می شود نیز می بینید که کارت های مرتبط به هر اپ اندازه ای متفاوت دارند و این اندازه بر حسب اینکه چه مقدار اپلیکیشن را به کار بسته اید تعیین می گردد.

تصویری هم وجود دارد که لوگوی بلک بری را نشان داده و در پائین آن عبارت «قدرت بخشیده شده توسط اندروید» چشم نوازی می کند و بدین ترتیب حرکت کانادایی ها به سمت پلتفرم موبایل اهالی مانتین ویو قطعی به نظر می آید.

ضمناً بر اساس شواهد کنونی کاربران می توانند برخی از امور همانند ثبت یک قرار ملاقات در اپلیکیشن تقویم، ارسال ایمیل، بهره گیری از پیغام رسان بلک بری و... را نیز از طریق هوم اسکرین دیوایس به سرانجام برسانند.

شایعات حکایت از این دارند که تلفن هوشمند ونیز از بلک بری، شماره مدل STV100-6 را به خود تخصیص داده و به نمایشگری ۵.۴ اینچی مجهز خواهد بود.

این محصول قدرت خودش را از چیپست شش هسته ای و ۱.۸ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد گرفت و پردازش های گرافیکی نیز در آن بر عهده ی آدرنو ۴۱۸ خواهند بود. ۳ گیگابایت حافظه ی رم و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال نیز از دیگر مشخص های حائز اهمیت بلک بری ونیز به حساب می آیند و گمانه زنی می شود که عرضه ی آن از ماه نوامبر توسط چهار اپراتور اصلی ایالات متحده ی آمریکا آغاز گردد.

Boot-screen-says-BlackBerry-powerede-by-Android

Live-shots-of-the-Android-powered-BlackBerry-Venice

Live-shots-of-the-Android-powered-BlackBerry-Venice (2)

Live-shots-of-the-Android-powered-BlackBerry-Venice (1)

Recent-apps-cards-change-size-depending-on-usage

Widgets-are-available-for-the-device

The-phone-will-have-an-18MP-rear-camera-with-OIS

Send-an-email-post-an-event-to-the-calendar-and-more-all-from-the-home-screen

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • علی
    علی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    بسی زیباست...

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    من اینو میخوام

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی