ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظرف یک الی دو سال آینده ویدئوها غالب محتوای فیس بوک را تشکیل خواهند داد

به نظر می رسد فیس بوک به شدت تمایل دارد تا خودش را در عرصه سرویس های ویدئویی مطرح سازد. در همین راستا نیز Ted Zagat، مدیر محصول بخش تبلیغات این کمپانی، در اظهار نظری مرتبط ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۳

به نظر می رسد فیس بوک به شدت تمایل دارد تا خودش را در عرصه سرویس های ویدئویی مطرح سازد. در همین راستا نیز Ted Zagat، مدیر محصول بخش تبلیغات این کمپانی، در اظهار نظری مرتبط به تکنولوژی ها و سرگرمی های تکنولوژیک آتی بیان داشته که شرکت متبوعش گمان می برد در آینده ای نزدیک غالب آنچه که در شبکه اجتماعی شان منتشر می گردد محتوای ویدئویی خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Zagat با صراحت می گوید: «فکر می کنیم ظرف یک الی دو سال آینده بیشتر پست های موجود بر روی فیس بوک حاوی ویدئو باشند» و سپس خاطر نشان می سازد که بعد از فراگیر شدن ویدئوها در شبکه ی اجتماعی مورد بحث، باید منتظر محبوب گشتن سریع ابزارها و خدمات مربوط به واقعیت مجازی نیز باشیم.

در سال ۲۰۱۳ فیس بوک برای اولین بار تصمیم گرفت تا اقدام به پخش خودکار ویدئوها در پلتفرم و خصوصاً اپلیکیشن هایش نماید، کمی بعد نیز شاهد انتشار ابزار پخش ویدئوی اختصاصی این شبکه اجتماعی بودیم تا رقابت با یوتوب را وارد فاز تازه ای کند.

در ماه آوریل امسال مارک زاکربرگ و همراهانش اعلام نمودند، جمیع کاربران فیس بوک در هر روز ۴ میلیارد بار ویدئو تماشا می کنند و از آن تاریخ به بعد واحدها و اشخاص معینی جهت تولید، تبلیغ و توسعه ی محتوای ویدئویی مشغول به فعالیت شدند.

بدین ترتیب شواهد امر نشان می دهد رسانه هایی که برای بهبود ترافیک خود به محبوب ترین شبکه ی اجتماعی کنونی اتکا دارند نیز می بایست رفته رفته به تولید ویدئوها اهمیت بیشتری بدهند.

فیس بوک هم متوجه این موضوع بوده است و اعلام کرده اپلیکیشن Mentions که تا پیش از این فقط به هنرمندان معروف اجازه ی استریم ویدئوهای زنده در این شبکه اجتماعی را می داد در اختیار خبرنگاران با پروفایل های رسمی و معتبر نیز قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم آنها نیز به شکل مشابهی اقدام به استریم زنده ی ویدئویی نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    چی بگم

  • reza
    reza | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    قالب یا غالب؟
    خخخخخخخ

مطالب پیشنهادی