ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سه ماهه دوم ۲۰۱۵، سامسونگ صدرنشین جدول فروش جهانی موبایل بوده است

موسسه آماری Counterpoint Research به تازگی اطلاعات تازه ای را منتشر نموده که با استناد به آنها، می توان اذعان داشت که شرکت کره ای سامسونگ، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ بزرگ ترین فروشنده تلفن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

موسسه آماری Counterpoint Research به تازگی اطلاعات تازه ای را منتشر نموده که با استناد به آنها، می توان اذعان داشت که شرکت کره ای سامسونگ، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ بزرگ ترین فروشنده تلفن همراه در جهان بوده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس مشاهدات و تحقیقات موسسه یاد شده، سامسونگ توانسته بین ماه های آوریل تا ژوئن، سهمی ۲۱ درصدی از فروش موبایل در جهان داشته باشد. پس از این شرکت، نوبت به اپل رسیده تا با چهارده درصد در مقام دوم قرار گرفته و سپس هوآوی با ۹ درصد قادر گشته رتبه سوم را از آن خود نماید. جایگاه های چهارم و پنجم نیز به شیائومی و ZTE می رسد که هر کدام ۵ درصد از فروش جهانی موبایل را به خود اختصاص داده اند رسیده است.

حال اگر موبایل های ساده و غیر هوشمند را به این آمار اضافه نماییم و فروش کلی را در نظر گیریم، می توان گفت که جایگاه های اول تا سوم جا به جایی ندارند اما درصد های آنها، اندکی دست خوش تغییر می گردند. برای مثال، در شرایط یاد شده سامسونگ توانسته با ۱۹ درصد از فروش جهانی در مقام اول قرار گیرد، اپل با ۱۰ درصد، هوآوی با ۷ درصد، نوکیا با ۶ درصد، ZTE، شیائومی، الکاتل و ال جی نیز هر کدام با ۴ درصد در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

اگرچه سامسونگ به شکل جهانی در رتبه اول فروش قرار گرفته اما در آمریکای شمالی، اپل توانسته با ۳۱ درصد در صدر قرار گیرد؛ جایی که سامسونگ با ۲۴ درصد از فروش، در جایگاه دوم ایستاده و ال جی نیز ۱۵ درصد از بازار را در دست دارد. در دوره زمانی مورد بحث، ۷۵ درصد موبایل های فروش رفته، هوشمند بوده اند و به طور کلی نیز ۵۰ درصد از موبایل های هوشمند به فروش رفته، از نسل چهارم شبکه های مخابراتی یا همان LTE، پشتیبانی به عمل آورده اند.

Q2-smartphone-market-share-by-continent

Smartphone-market-share-globally-for-the-second-quarter

Mobile-phone-market-share-for-the-second-quarter-based-on-continents

Global-mobile-phone-market-share-based-on-Q2-shipments

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • امیر
    امیر | ۴ مهر ۱۳۹۴

    دیجیاتو تو که میگفتی فروش گوشی های سامسونگ کم شده که پس چرا اینجا اوله؟

  • ممد
    ممد | ۴ مهر ۱۳۹۴

    بازم بگید هواوی بده تو اروپا شده دوم

  • Majid
    Majid | ۴ مهر ۱۳۹۴

    فروش سامسونگ تو اروپا از هم بیشتره.این نشون میده اروپایی ها اقتصادی تر فکر می کنند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی