ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و اطلاعات تلفن هوشمند تاشوی جدید شیائومی

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش سامسونگ دست به معرفی تلفن هوشمندی تاشو و مجهز به اندروید ۵.۱.۱ زد و اعلام نمود بنا دارد آن را تحت نام SM-G9198 راهی بازار نماید. اکنون گفته می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش سامسونگ دست به معرفی تلفن هوشمندی تاشو و مجهز به اندروید ۵.۱.۱ زد و اعلام نمود بنا دارد آن را تحت نام SM-G9198 راهی بازار نماید. اکنون گفته می شود رقیب چینی این کمپانی، یعنی شیائومی، دستگاهی با شکل و شمایل و طراحی مشابه به سازمان TENAA ارائه کرده تا مجوزهای لازم جهت فروشش به کاربران را دریافت کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دیوایس مورد بحث مطابق شواهد و اسناد موجود از نمایشگری ۳.۹۷ اینچی با رزولوشن ۴۰۰ در ۸۰۰ پیکسل و تراکم ۲۳۵ppi بهره برده و پردازنده ای چهار هسته ای و ۱.۴ گیگاهرتزی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش در دورن بدنه اش تعبیه شده اند.

در پشت اسمارت فون نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته در حالیکه در بخش جلویی شاهد حضور دوربینی ۲ مگاپیکسلی هستیم و اندروید ۴.۴.۴ و پشتیبانی از ارتباط مبتنی بر فناوری 4G LTE نیز از دیگر خواص حائز اهمیت محصول هستند.

ضمناً در میان مشخصه ها ذکر گشته که موبایل یاد شده از هشت گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد که با توجه به دیگر ویژگی های سخت افزاری وجود این مقدار رم در دستاورد بعدی شیائومی به یقین غیر ممکن بوده و به احتمال زیاد در حین ثبت اطلاعات اشتباهی تایپی صورت پذیرفته.

حضور محصول در سازمان TENAA همواره بدین معناست که به زودی شاهد عرضه ی رسمی اش در بازار خواهیم بود و دیوایس وارد فاز تولید نهایی شده و لذا از همین رو می توان انتظار داشت که موبایل مورد اشاره در بالا طی آینده ای بسیار نزدیک به کاربران معرفی گشته و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد؛ البته برخی منابع هم به نشانه هایی اشاره داشته اند که شاید دستگاه مذکور به شیائومی ربطی نداشته و به برندی نوپا با نام «Rice» مربوط شود، لذا تا روشن شدن واقعیت ماجرا می بایست قدری دیگر نیز منتظر بمانیم.

Xiaomis-Android-clamshell-is-certified-by-TENAA-with-8GB-of-RAM (1)

Xiaomis-Android-clamshell-is-certified-by-TENAA-with-8GB-of-RAM (2)

Xiaomis-Android-clamshell-is-certified-by-TENAA-with-8GB-of-RAM (3)

Xiaomis-Android-clamshell-is-certified-by-TENAA-with-8GB-of-RAM (4)

Xiaomis-Android-clamshell-is-certified-by-TENAA-with-8GB-of-RAM

 

Xiaomis-Android-clamshell-is-certified-by-TENAA-with-8GB-of-RAM (5)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • JK Shin
    JK Shin | ۶ مهر ۱۳۹۴

    اااااااااااااااا نه ولم کنین بزارین خودمو آتیش بزنم نه ولم کنید نهههههههه الکی مثلا من JK Shin ام ):

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی