ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC دعوتنامه ها را ارسال کرد؛ ۲۸ مهر منتظر یک تلفن هوشمند مجهز به اندروید مارشملو باشید

درست دقایقی پس از معرفی تلفن های هوشمند نکسوس جدید گوگل، HTC دعوتنامه هایی راجع به مراسمی که قصد دارد به زودی برگزار نماید را برای اصحاب رسانه ارسال کرد. در ایمیل مرتبط به این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۲۱:۵۸

درست دقایقی پس از معرفی تلفن های هوشمند نکسوس جدید گوگل، HTC دعوتنامه هایی راجع به مراسمی که قصد دارد به زودی برگزار نماید را برای اصحاب رسانه ارسال کرد. در ایمیل مرتبط به این دعوتنامه آمده کمپانی تایوانی می خواهد در روز ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۸ مهر از اسمارت فونی پرده بردارد که اندروید ۶.۰ مارشملو را اجرا می کند.

جالب است بدانید که برند یاد شده رویداد مذکور را به صورت مجازی برگزار خواهد نمود و تاکید هم کرده که می بایست منتظر محصولی متفاوت نسبت به اسمارت فون های رایج کنونی باشیم و لذا مراسم دیوایس نیز با مراسم های مرسوم فرق خواهد کرد.

منابع مختلف از هم اکنون گمانه زنی کرده اند که در ۲۸ مهر احتمالاً عاقبت شاهد معارفه ی رسمی One A9 خواهیم بود. شایعات پیشین نیز حکایت از آن دارند که موبایل مورد اشاره از نمایشگری ۵ اینچی و تمام HD بهره خواهد برد و ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۲۱۵۰ میلی آمپر ساعتی و چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ از سایر ویژگی هایش خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mehrdad
    mehrdad | ۸ مهر ۱۳۹۴

    از روی این عکس تبلیغاتی احساس میکنم یک گوشی بدون حاشیه خواهد بود. منتظرم تا بعد از اچ تی سی وان ام 8 که الان دارم بازم اچ تی سی بخرم. امیدوارم یک گوشی بی نقص معرفی کنه. چون اگر اچ نی سی بره دیگه لنگش پیدا نخواهد شد.

  • Aplus
    Aplus | ۸ مهر ۱۳۹۴

    از بس به طراحی اچ تی سی ایراد گرفتین، اونم مجبور شد کلا بیخیال اون طراحی سری وان بشه
    در حالیکه سامسونگ اپل ال جی سونی موتورولا همه طراحی خاص خودشون دارن و هرسال داره تکرار میشه و فقط بهبود تکامل داره ولی اچ تی سی بیچاره همه نقدش کردن و بدش گفتن آخرشم راهش گم کرده نه راه رفتن کبک یاد میگیره و نه راه رفتن خودش یادش میمونه
    :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی