ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ی بعدی Assassin’s Creed از میکروترنسکشن بهره خواهد برد

Assassin's Creed Syndicate قرار است که از میکروترنسکشن یا خریدهای درون برنامه ای بهره ببرد، اما یوبی سافت اطمینان داده که محتویات بازی تنها در انحصار خریداران جانبی نخواهد بود. نسخه ی جدید بازی اساسینز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

Assassin's Creed Syndicate قرار است که از میکروترنسکشن یا خریدهای درون برنامه ای بهره ببرد، اما یوبی سافت اطمینان داده که محتویات بازی تنها در انحصار خریداران جانبی نخواهد بود.

نسخه ی جدید بازی اساسینز کرید، دقیقا مثل نسخه ی قبلی خود، از میکروترنسکشن بهره مند می شود و به گفته ی یوبی سافت، با استفاده از این خریدها می توان سرعت پیشرفت را در بازی افزایش داد و در وقت صرفه جویی کرد.

با دیجیاتو همراه باشید.

Francois Pelland، کارگردان بخش توسعه ی بازی به خبرگذاری IGN گفته که شرایط خریدهای درون برنامه ی Syndicate، بسیار شبیه به نسخه ی Black Flag است و بازیکنانی که به هر دلیلی وقت گشت و گذار در محیط بزرگ بازی را ندارند، می توانند از گزینه استفاده کرده و به سلاح ها و تجهیزات قدرتمند دست یابند.

وی هم چنین اطمینان داده که محتویات بازی بدون هیچ خریدی قابل استفاده خواهند بود و میکروترنسکشن ها، تنها گزینه ای اضافه و دلخواه هستند.

میکروترنسکشن دارد به امری رایج در بازی های ویدئویی تبدیل می شود. دو بازی اخیر کونامی، یعنی PES 2016 و The Phantom Pain، از چنین گزینه ای بهره می بردند و نسخه ی پنجم هیلو نیز قرار است این امکان را در خود جای دهد.

با این همه، تا زمان عرضه ی بازی نمی توان دقیقا مطمئن بود که بازی تا چه حد بالانس است و آیا حقیقتا این خریدها اجباری خواهند بود یا خیر. سازندگان گفته اند که همه ی محتویات برای خریداران معمولی بازی در دسترس خواهد بود اما سوال اینجاست که تا چه حد تعادل در بازی وجود دارد؟

برای مثال ممکن است که سازندگان دسترسی به پول رایج بازی را سخت تر کنند تا گیمرها مجبور به خریدهای درون برنامه ای شوند. در این حالت، سازندگان به قول خود عمل کرده اند اما در اصل با سخت تر کردن بازی، بازیکنان را دچار مشکل و مجبور به خرید این محتویات می کنند.

اساسینز کرید: سندیکا، در تاریخ ۲۳ اکتبر برای کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان و نیز در تاریخ ۱۷ نوامبر برای پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hasan
    hasan | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    بازیهای یوبی سافت تکراری هستند

  • aLi
    aLi | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    فقط 5 دیقه داشتم سعی میکردم تیترو بخونم هنوزم نمیتونم اون کلمه رو تلفظ کنم : |

  • (#_#)
    (#_#) | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    تنها نسخه ای که من خیلی خیلی ازش خوشم اومد شماره اول این سری بود و بسیار جذابیت خاصی داشت زمان خودش، رفته رفته به نظرم از جذابیتش کم شد و این چند شماره آخرو دیگه حتی تجربه هم نکردم.

    • محسن
      محسن | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

      اما نظر من بهترین نسخه این بازی Brotherhood بود بعدش نسخه دوم بقیه منو به اون شدت مجذوب خودشون نکردن

مطالب پیشنهادی