ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی HTC از سه ماهه سوم ۲۰۱۵؛ نسبت زیان به درآمد ثابت مانده

همانند سه ماهه پیشین گزارش سه ماهه مالی اخیر کمپانی HTC نیز از متضرر شدن مجدد این شرکت حکایت دارد؛ برند تایوانی مورد بحث پس از پرداخت مالیات و هزینه های عملیاتی فصل منتهی به ماه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

همانند سه ماهه پیشین گزارش سه ماهه مالی اخیر کمپانی HTC نیز از متضرر شدن مجدد این شرکت حکایت دارد؛ برند تایوانی مورد بحث پس از پرداخت مالیات و هزینه های عملیاتی فصل منتهی به ماه سپتامبر، زیانی ۱۵۳ میلیون دلاری را تجربه نموده است.

همچنین درآمد کلی شرکت مذکور شامل افتی تقریباً ۳۵۰ میلیون دلاری شده و اکنون به ۶۵۵ میلیون دلار رسیده. گفتنی است که در گزارش امروز سخنی از تعداد دستگاه های به فروش رفته مطرح نگشته ولی اعداد و ارقام بازهم بر کاهش جدی تقاضا از جانب کاربران دلالت دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در سه ماهه پیشین HTC از درآمدی ۱.۰۱ میلیارد دلاری ضرری ۲۴۶ میلیون دلاری متوجه اش شده بود و حالا اگرچه مقدار زیان کمتر گشته ولی در بحث درآمد نیز شاهد تنزلی ۳۵ درصدی هستیم، که دو مسئله را می توان از آن دریافت.

مسئله اول اینکه کاسته شدن چنین رقمی از درآمد بدان معناست که موبایل های تولیدی تایوانی ها با تقاضای کمتری مواجه بوده اند و عرضه شان به بازار کاهش یافته، نکته بعدی هم باز می گردد به نسبت درآمد به زیان؛ اگر چه از مقدار ضرر دهی HTC کاسته شده ولی به همان نسبت نیز درآمد دچار افول گشته و لذا می توان فهمید که کلیات اوضاع فرق خاصی نکرده.

برند تایوانی طی هفته های اخیر خبر از تعدیل نیرویی جدی در مجموعه ی خود داده و حتی شنیده ها اشاراتی به فروش برخی از کارخانه هایش دارند. اما HTC تحت رهبری Cher Wang نمی خواهد بدون اینکه آخرین شانس های اش را امتحان کند از میدان بیرون برود.

در زمان حاضر ذکر می گردد این کمپانی توسعه ی موبایلی با پسوند "hero" را در دستور کار دارد که می تواند همه چیز را تغییر داده و سازنده اش را نجات دهد.

موبایل مورد اشاره مطابق شایعات متعدد پیشین می بایست در همین ماه معرفی شده و با مشخصه هایی قدرتمند و قیمتی رقابتی حواس همگان را معطوف خود نماید و البته بد نیست یادآور شویم HTC هم اکنون دعوتنامه هایی را برای برگزاری رویدادی در ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۸ مهر ارسال نموده است.

شایعه کنندگان می گویند دستگاه مذکور دارای ۶ رنگ خواهد بود، نمایشگری ۵ اینچی از نوع AMOLED و با رزولوشن 1080p خواهد داشت و چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ به همراه دو گیگابایت حافظه ی رم به آن قدرت خواهند بخشید. اینکه HTC با چنین اسمارت فونی می تواند از بحران نجات یابد یا به زودی همچون خانه ای موریانه خورده بر زمین آور خواهد شد، مسئله ایست که به یقین در آینده ای نزدیک و با گذر زمان پاسخش را در می یابیم. نظر شما در این رابطه چیست و آیا هنوز شانسی برای تایوانی ها قائل هستید یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ali
    ali | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    باید یه حرکتی مثل پرچمدار اخیر ال جی بزنه!
    28 مهر قراره یه میان رده بده که تأثیری در بحرانش نداره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی