ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با RoboHon آشنا شوید؛ تلفن هوشمند جدید شارپ با شمایل یک ربات

تصویری که در بالا مشاهده می کنید به تلفن هوشمند رباتیک شارپ تعلق دارد که چندی پیش معرفی شد و مجموعه ای از امکانات و قابلیت ها را در خود جای داده است. پروژکتور، دست ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

تصویری که در بالا مشاهده می کنید به تلفن هوشمند رباتیک شارپ تعلق دارد که چندی پیش معرفی شد و مجموعه ای از امکانات و قابلیت ها را در خود جای داده است. پروژکتور، دست ها و پاهایی که حرکت می کنند و همچنین توانایی صحبت کردن بخشی از قابلیت های این موبایل به شمار می روند.

این ربات وزن کمی هم ندارد (390 گرم) و ابدا کوچک نیست (قد آن برابر با 19.5 سانتی متر اعلام شده) و به همین دلیل می توان گفت که از این لحاظ در نقطه مقابل تلفن های هوشمند امروزی جای می گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستگاه از استانداردهای ارتباطی وای فای و LTE پشتیبانی می کند تا عملکردی شبیه به تلفن های همراه را پیدا کند و یک نمایشگر کوچک 320 در 240 پیکسلی هم در قسمت پشت آن تعبیه شده است.

در داخل بدن این ربات دوربینی برای تشخیص چهره و همچنین یک سیستم تشخیص صدا قرار دارد که هر دوی آنها تقریبا در اغلب تلفن های هوشمند امروزی یافت می شوند اما هیچکدامشان ربات نیستند.

robohon

این محصول که RoboHon نام دارد می تواند راه برود، بنشیند، حرکات موزون انجام دهد و هر زمان که خبری جدید برایتان دارد دستش را بالا بیاورد. تلفن -ربات شارپ می تواند نقش ساعات زنگ دار شما را بر عهده برگیرد، برایتان یادداشت برداری کند و یا پیام های متنی تان را بخواند و تمام کارهایی که سیری قادر به انجامشان هست را با دقتی اندک کمتر به انجام برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    جالبه
    پیش به سوی دوستان رباتی در آینده ای نزدیک

  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    جالب اما غیر کاربردی.

  • رایموند
    رایموند | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    درود...چه باحاله....

مطالب پیشنهادی