ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید هاب Hue فیلیپس همراه با پشتیبانی از سیری عرضه می شود

فیلیپس عاقبت امکانی را برای کاربران Hue فراهم آورد تا سیستم روشنایی منزل خود را از طریق سیری کنترل نمایند. این شرکت امروز از یک هاب جدید برای سیستم لامپ های حبابی و رشته ای متصل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

فیلیپس عاقبت امکانی را برای کاربران Hue فراهم آورد تا سیستم روشنایی منزل خود را از طریق سیری کنترل نمایند. این شرکت امروز از یک هاب جدید برای سیستم لامپ های حبابی و رشته ای متصل به وای فای خود پرده برداشت که از پلتفرم خانه هوشمند اپل به نام هوم کیت نیز پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد با وارد کردن فرامین صوتی به آیفون، آیپد یا اپل واچ، کلیه لامپ های جدید و قدیمی خود را کنترل نمایند.

این هاب اندکی از نسخه قبلی اش کوچک تر است و علاوه بر این شکلی چهارگوش پیدا کرده و به غیر از پشتیبانی از هوم کیت ویژگی جدید دیگری به آن اضافه نشده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فیلیپس اما تلاش دارد ثابت کند که این دستگاه «هاب هوم کیتِ» سیستم Hue نیست و صرفا یک دستگاه جدید است که از هوم کیت نیز پشتیبانی می کند. این هاب از تمامی سیستم های شخص ثالث قبلی نظیر SmartThings و نست پشتیبانی می کند و به تدریج قرار است که پشتیبانی از دیگر سیستم ها از طریق آپدیت های نرم افزاری به آن اضافه گردد.

این یعنی اگر پیشتر از مشتریان Hue بوده اید و از آیفون استفاده نمی کنید دلیلی برای خرید هاب جدید برایتان وجود ندارد. اما اگر از آیفون استفاده می کنید بهتر است این سیستم را تهیه کنید چراکه با استفاده از سیری سریع تر می توانید سیستم روشنایی منزل خود را کنترل نمایید.

همچنین با در نظر داشتن اینکه شمار زیادی از مشتریان Hue احتمالا آیفون دارند انتظار می رود که این دستگاه فروش خوبی را تجربه کند.  هاب جدید که شرکت سازنده اش آن را Hue Bridge 2.0 خوانده در کیت های استارتر جدید برای دستگاه نیز گنجانده خواهند شد.

علاوه بر این هاب، فیلیپس از یک لامپ رشته ای جدید هم پرده برداشت که قرار است به یک ابزار روشنایی کاربردی در منازل تبدیل شود و برخلاف نسخه قبلی اش صرفا جنبه تزئینی نداشته باشد.

10966-3506-Hue_Lounge_Sofa-l

این لامپ های رشته ای با طول های متفاوت (از دو متر به بالا) عرضه می شوند که می توان طولشان را با اضافه کردن رشته های یک متری به ده متر رساند.

لامپ رشته ای اصلی قیمتی برابر با 89.95 دلار خواهد داشت و اکستنشن های یک متری اش هم قیمتی برابر با 29.95 دلار دارند و فروششان نیز در یکی از روزهای همین ماه آغاز می شود.

فیلیپس همچنین از یک تغییر بزرگ دیگر هم خبر داده است: این شرکت نام لامپ های سری Hue Lux خود را به Hue White تغییر داده زیرا این ابزارهای روشنایی صرفا قادر به تولید رنگ سفید هستند. این شرکت همچنین اعلام کرده که قیمت لامپ های یاد شده را از 30 دلار به 15 دلار کاهش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی