ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۲۱ مهر ماه منتظر iMac با نمایشگر ۲۱.۵ اینچ و رزولوشن 4K باشید

نویسنده و ویراستار ارشد وب سایت 9To5Mac به نام «مارک گورمن»، به تازگی گزارش جدیدی منتشر نموده که در آن تاریخ رونمایی اپل از برخی محصولات جدید مشخص شده اند. به گزارش گورمن، اپل تصمیم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

نویسنده و ویراستار ارشد وب سایت 9To5Mac به نام «مارک گورمن»، به تازگی گزارش جدیدی منتشر نموده که در آن تاریخ رونمایی اپل از برخی محصولات جدید مشخص شده اند.

به گزارش گورمن، اپل تصمیم دارد محصولی را معرفی کند که طرفداران کامپیوتر آی‌مک، مدت‌هاست در انتظارش هستند. گویا شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا تصمیم دارد در نهایت iMac های 21.5 اینچی اش را به نمایشگر 4K مجهز سازد. بخش جالب این گزارش جایست که گفته می شود قرار است کمپانی مورد بحث این محصولات را از سه شنبه، ۲۱ مهر ماه به فروشگاه های اپل استور روانه ساخته و آنها را برای خرید در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل معمولا هر ساله در همین زمان کامپیوترهای iMac را بروز رسانی می کند تا کاربران برای ایام خرید سال نو، بتوانند گوشه چشمی به این محصولات جدید نیز داشته باشند. iMac با اندازه ۲۷ اینچ و البته رزولوشن 5K، تقریبا ۱۲ ماه پیش معرفی شد و آخرین باری که اپل نمونه های ۲۱.۵ اینچی این کامپیوترها را به شکل اساسی بروز رسانی کرده به سال ۲۰۱۳ باز می گردد.

در بخش دیگری از گزارش منبع یاد شده خبر می رسد که اپل به زودی تاریخ دقیق عرضه «iPad Pro» را نیز مشخص خواهد کرد؛ محصولی که البته بعید به نظر می رسد برای کاربران عادی، تبدیل به دستگاهی قابل توجه شود. اکنون خبر می رسد که شرکت یاد شده، آیپد پرو را در هفته اول نوامبر (دهه دوم آبان ماه) عرضه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hhy
    hhy | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    چه فایده اپل برای مهندسی برق هیچ نرم افزاری نداره.مثلا.کدویژن برای avr.جل برای picسیماتیک منینجر برای plcپروتئوس برای شبیه سازی مدارهای الکتریکی.وگرنه خیلی دوسداشتم یکی بخرم

  • firebird
    firebird | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    یک چیز مهم در مورد آی مک های جدید اینه که همشون فیوژن درایو دارند و دیگه آپشنال نیست.

    • سامان
      سامان | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

      دوست داشتم مدل هاي استانداردش با SSD عرضه ميشدن (مثل عمده مك بوك ها). الان توي ايران خريد مدل با SSD ممكن نيست و براي شخص من، وجود SSD داخلي از نوع جديد و با سرعت فوق بالا، ايده آل است. اگر به فضاي ذخيره سازي بيشتري نياز داشته باشم، از هاردديسك هاي اكسترنال كه فراوان وجود دارند استفاده مي كنم.

      • سامان
        سامان | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

        اصلا ارتقا هاردديسك به SSD در آيمك ها ميتونه بخصوص در دستگاه هاي قديمي تر، به اونا عمر دوباره ببخشه كه اين ارتقا اصلا آسون نيست. كافي بود يك دريچه كوچك پشت بدنه مي گذاشتن تا هاردديسك ها كه از نوع 2.5 اينچي هستند، بسادگي عوض بشن. گرچه تا همين چند ماه پيش، SSD هاي برندها، بصورت كامل ساپورت نمي شد.

مطالب پیشنهادی