ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ الکترونیکس برآورد خود از درآمد سه ماهه سوم ۲۰۱۵ را منتشر کرد

امروز سامسونگ الکترونیکس پیش بینی خود از درآمد سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد و برای اولین بار پس از دو سال، شاهد رشد سود این شرکت هستیم. البته همانطور که گفتیم، کمپانی یاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

امروز سامسونگ الکترونیکس پیش بینی خود از درآمد سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد و برای اولین بار پس از دو سال، شاهد رشد سود این شرکت هستیم. البته همانطور که گفتیم، کمپانی یاد شده صرفا از محل درآمدهای خود یک برآورد داشته و انتظار می رود که آمار و ارقام نهایی در روزهای آینده منتشر شوند.

سامسونگ پیشبینی می کند که از درآمد کلی برابر با ۵۱ تریلیون وون (واحد پول کره جنوبی - برابر با ۴۳.۸ میلیارد دلار) سودی معادل ۷.۳ تریلیون وون (۶.۲۷ میلیارد دلار) کسب کرده باشد. در هفت دوره سه ماهه مالی قبلی، سود سامسونگ همواره کاهش داشته و حالا در صورت تحقق یافتن برآوردهای شرکت کره ای، این روند منفی ادامه دار نخواهد شد.

درآمد کلی این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ برابر با ۴۷.۴ تریلیون وون بود که بر همین اساس، می توان گفت در سه ماهه سوم سال جاری درآمد کلی بین ۷ الی ۸ درصد افزایش یافته. در این میان ولی سود خاصل عملیاتی برای همین دوره سه ماهه در قیاس با مقطع زمانی مشابه در سال گذشته برابر با ۷۸ درصد افزایش را در نمودار ها نشان می دهد.

سامسونگ الکترونیکس اطلاعات دیگری را منشتر نکرده و خبر نداده که این افزایش درآمد از چه منابعی حاصل گشته و آیا مربوط به فروش پرچمداران جدید بوده است یا خیر. در سال جاری، شاهد ارائه خانواده گلکسی اس ۶ به همراه جدیدترین نوت با کد ۵ بودیم که از لحاظ طراحی و متریال مورد استفاده در ساخت، افزایش قابل ملاحظه کیفیت در آنها مشاهده می شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    ما دیگر به دروغ های بی پایه و اساس سامسونگ الکترونیکس عادت کرده ایم. چه در تست بنچمارک و چه در زمینه سود آوری این شرکت.

    • firebird
      firebird | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

      گزارش های مالی تو کشورهای پیشرفته شوخی بردار نیست. یک سنت این ور اون ور به شدت برخورد میکنند. مسائل مربوط به شفافیت ارزش و سود سهام و مالیات واسشون به شدت مهمه.

مطالب پیشنهادی