ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر شرکت وان پلاس نام تلفن همراه جدید را تایید کرد

کارل پای، موسس وان پلاس چندی پیش گفته بود که حوالی کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی، سومین تلفن همراه این شرکت به بازار عرضه می شود و حالا با توجه به تصویری که مدیرعامل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

کارل پای، موسس وان پلاس چندی پیش گفته بود که حوالی کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی، سومین تلفن همراه این شرکت به بازار عرضه می شود و حالا با توجه به تصویری که مدیرعامل شرکت، Liu Zuohu منتشر کرده، باید نام OnePlus X را تایید کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

x

در این تصویر، که وی در صفحه Weibo منتشر کرده، نقشه ای را می بینیم که روی آن حرف X به صورتی کاملا مشخص نشان داده شده. اگرچه این مسئله به صورت رسمی نام OnePlus X را تایید نمی کند اما ما را تا یک قدمی رونمایی پیش می برد.

طبق شایعات، وان پلاس اکس نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 دارد و تراکم پیکسل در آن 441ppi است. چیب MediaTek MT6795 به عنوان قلب تپنده آن عمل خواهد کرد که از یک پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز ساخته شده و همچنین پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 با قدرت 700 مگاهرتز در کنار آن قرار دارد. 2 گیگابایت LPDDR3 RAM و حافظه 32 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات آن هستند.

دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی خواهد بود که البته از سنسور IMX258 سونی بهره می برد و گشودگی لنز آن f/2.0 است و قادر به فیلمبرداری 4K نیز هست. دوربین جلوی آن نیز 5 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده. یک باتری 3000 الی 3100 میلی آمپری هم وظیفه قدرت رسانی را به عهده دارد.

اندروید 5.1.1 و یا اندروید 6.0 مارشملو نیز به عنوان سیستم عامل نصب خواهد شد. در مورد پورت های خروجی، نه تنها دستگاه به یو اس بی تایپ سی مجهز شده، بلکه از تکنولوژی NFC هم بهره می برد. انتظار می رود این تلفن قیمتی 249 دلاری داشته باشد.

اوایل امروز، شرکت وان پلاس دعوتنامه هایی برای روز 12 اکتبر (سه روز دیگر) ارسال کرده و قرار است کنفرانسی خبری در هند برگزار شود. به نظر شما آیا در این کنفرانس شاهد رونمایی از وان پلاس اکس خواهیم بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • عباس
    عباس | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    سلام .شما اول یه گوشی شیائومی بگیر دستت بعد قضاوت کن .من خودم شیائومی mi 4i دارم دوربینش از آیفون 5s بهتره . باور نداری یه دونشو بگیر تا هم کیفیت ساخت فوق العادشو ببینی و هم رامی که روش نصب هست

  • مسعود
    مسعود | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    هرکی میرسه یه شرکت میزنه گوشی اندرویدی تولید میکنه. بابا جــــــــــــــمع کن بساطتو. شیاعومی وان پلاس اوپو هوآوی. اینا چی ان دیگه. محصولات بی کیفیت چین! باعث شدن شرکت های با اصالتی مثل سونی اچ تی سی در آستانه ورشکستگی قرار بگیرن

    • جواد
      جواد | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

      حرف شما درست دوست عزیز ولی واقعا شیائومی و وان پلاس کارشون درسته
      محصولاتشون واقعا با کیفیته
      وضعیت سونی و اچ تی سی بر میگرده به تکرار بودن محصوللاتشون
      حیف این دو برند به این وضعیت افتادن
      ایشالله سو نی با زد 5 و اچ تی سی با یه پرچمدار دیگه(من اسمشو نمیدونم)جبران میکنن
      یا حق

    • Pemi_Fa
      Pemi_Fa | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

      من دارم وان پلاس وان استفاده میکنم برای ۱ سال.تو شرکت ما هم همه نوع گوشی ای دارن دوستان.و چون با همشون کار کردم و کمکشون میکنم برای روت کردن و باقی چیزا گوشی ای بهتر از وان پلاس ندیدم.شما هم مطمئنم دستت بگیری و تستش کنی دیگه اینجوری نمیحرفی!

    • mohammadali_aa
      mohammadali_aa | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

      برند پرستی رو اگر بذاریم کنار میبینیم که واقعا گوشیای بدیم نیستن مخصوصا تو میان رده ها خیلی به صرفه تر و اقتصادی ترن
      منم قبلا یه برند پرستیه ملویی تو وجودم بود ولی وقتی چشممو باز کردم دیدم واقعا جای مقایسه دارند

مطالب پیشنهادی