ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی قسمت سوم بازی 41148؛ هوشیاری سینا

اپیزود سوم 41148، بازی جنجالی مهدی فنائی ساعاتی پیش در کافه بازار منتشر شد تا بتوانیم برای جستجوی حقیقت، دوباره با کاراکتر اصلی بازی در فضایی سنگین و وهم آلود همراه شویم. اپیزود سوم در ادامه داستان قسمت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

اپیزود سوم 41148، بازی جنجالی مهدی فنائی ساعاتی پیش در کافه بازار منتشر شد تا بتوانیم برای جستجوی حقیقت، دوباره با کاراکتر اصلی بازی در فضایی سنگین و وهم آلود همراه شویم.

اپیزود سوم در ادامه داستان قسمت قبلی، روایتگر ماجراجویی های «سینا تنتا» برای بازیابی حافظه از دست رفته اوست و بیشتر از قسمت های قبلی ما را با کاراکتر سینا و گذشته اش آشنا می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اپیزود سوم درست پس از باس فایت نفس گیر قسمت دوم آغاز می شود؛ جایی که سینا پس از کشتن یک هیولای مخوف، بالاخره موفق شد تا خودش را به آپارتمان مرموز 133 برساند.

با رسیدن به آپارتمان، سینا مجددا جستجوی اطراف را برای یافتن هویت فراموش شده اش از سر گرفته و در این مسیر، با کاراکترهای بیشتر، مکان های جدیدتر و موقعیت هایی خطرناک تر مواجه می شود.

41148 Three

یکی از نکات شایان توجه در مورد اپیزود سوم 41148، پیشرفت محسوس گرافیکی بازیست. فضای وهم آلود بازی در قسمت سوم، به مدد نورپردازی ارتقا یافته و موزیک دلهره آور، وهمناک تر و در عین حال جذابتر شده تا پای موبایل خشکتان بزند و نتوانید از بازی دست بکشید.

بر خلاف اپیزودهای کوتاه و مبهم قبلی، در اپیزود سوم گیم پلی طولانی تری را تجربه می کنید و به حقایق بزرگی در مورد مفهوم 41148، گذشته سینا و علت اتمسفر حاکم بر بازی پی خواهید برد. روایت داستان و دیالوگ ها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و برای تلطیف فضای سنگین بازی، مهدی فنائی دیالوگ و صحنه های خنده دار را به کار گرفته.

41148 Two

گیم پلی هم در قسمت سوم با پیشرفت هایی مواجه بوده و المان های جدیدی به آن اضافه شده اند. هر چند که معماها هنوز هم عمق چندانی ندارند و مثل آب خوردن حل می شوند، برای نخستین بار در بازی اپیزودیک 41148 شاهد مبارزه های QTE (دکمه زنی) و امکان تصمیم گیری هستید. البته روند بازی همچنان خطی است و هر تصمیمی که بگیرید در نهایت به یک نتیجه ختم می شود.

41148 Four

اپیزود سوم 41148 یک کاراکتر جدید هم به شما معرفی می کند؛ موجود بامزه و خفاش مانندی به نام «خخخخ» که یک تنه بار کمدی داستان 41148 را به دوش می کشد و به غیر از بذله گویی، در بعضی از موقعیت ها به یاری سینا می آید.

در بخش کوتاهی از بازی می توانید کنترل «خخخخ» را از طریق حسگر حرکتی موبایل در دست بگیرید و از کمک هایش استفاده کنید تا دیگر در بازی تنهای تنها نباشید. «خخخخ» با توانایی پرواز و جثه کوچکی که دارد، مطمئنا در اپیزودهای بعدی نقش پررنگ تری خواهد داشت و می تواند از پس کارهای شگفت انگیزی بربیاید.

41148 Six

اتمام اپیزود سوم 41148، تقریبا یک ساعت به طول خواهد انجامید. پایان بازی هم به یک کات سین هیجان انگیز ختم می شود که با دیدنش می توان دریافت که در قسمت بعدی شاهد گیم پلی بسیار پر زد و خورد و چالش برانگیزی خواهیم بود.

41148 نمونه بارزی است از یک بازی اپیزودیک استاندارد که در هر قسمت، قدم های کوچکی به سمت تکامل و بهتر شدن برداشته. روایت درگیرکننده و فضاسازی عالی 41148 دلایلی هستند که بتوانیم آن را یکی از برترین بازی های تولید شده توسط توسعه دهندگان داخلی قلمداد کنیم. اپیزود جدید را می توانید همین حالا و با قیمت 1000 تومان از کافه بازار دانلود کنید.

در انتها از شما دعوت می کنیم که به تماشای تریلر اپیزود سوم بازی 41148 بنشینید:

41148:3

41148:3

سازنده: مهدی فنائی قیمت: 1000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (149 مورد)
  • Ali Rahimi
    Ali Rahimi | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    البته من ۱و۲و۳ رو تموم کردم ولی گل تو اپیزود ۳ نمیشه باهاش کاری کرد ا
    ه کسی میدونه گل برای چیه لطفا بگه

  • Ali Rahimi
    Ali Rahimi | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    من میدونم با چاقو چکار کنم ولی گل اونجا تو اون بازی ترسناک چکارست بعدش آیا میشه تو تتاق مخفی سینا رفت یا نه لطفا تگه میدونید زود جواب بدین

  • سینا
    سینا | ۷ تیر ۱۳۹۵

    عالیه من هم 1 و هم 2 و هم 3 رو تموم کردم.

  • mili
    mili | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    سلام،لطفا یکی بگه این بازی بالاخره مفهومش چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی