ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی جدید ویندوز ۱۰ موبایل: از فبلت به عنوان تبلت استفاده کنید

کاربرانی که در پروژه های آزمایشی مایکروسافت ثبت نام کرده اند و جدیدترین بلید های ویندوز ۱۰ موبایل برایشان ارسال می گردد، در آخرین نسخه به قابلیت جالبی بر خورده اند. به گفته این اشخاص، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

کاربرانی که در پروژه های آزمایشی مایکروسافت ثبت نام کرده اند و جدیدترین بلید های ویندوز ۱۰ موبایل برایشان ارسال می گردد، در آخرین نسخه به قابلیت جالبی بر خورده اند. به گفته این اشخاص، مایکروسافت قابلیتی را ترتیب داده که توسط آن می توانید از فبلت خود به عنوان یک تبلت استفاده کنید.

داستان از این قرار است که کاربر می تواند از طریق منوی تنظیمات، رابط کاربری «تبلت» را انتخاب کند. بر همین اساس، کاربران موبایلی همچون لومیا ۱۵۲۰ قادر هستند از فضای بیشتری به عنوان محیط کار استفاده کرده و با اشاره انگشت خود از بخش های مختلف نمایشگر دیدن کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لازم به ذکر است که این ویژگی پیش از این در لومیا ۸۳۰ و با هک کردن این تلفن همراه نیز فراهم می شد اما از طرفی نمایشگر این موبایل در حد و اندازه یک فبلت نبود و از سوی دیگر، حالا به نظر می رسد که خود مایکروسافت می خواهد این ویژگی را به شکل رسمی به ویندوز ۱۰ موبایل بیافزاید.

در انتهای مطلب تصاویر مربوط به رابط کاربری تبلت در فبلت های ویندوزی را برایتان قرار داده ایم و با نگاهی به آنها می توانید ببینید که در صورت پیاده سازی نهایی این ویژگی به شکلی درست، با قابلیتی رو به رو هستیم که می تواند بسیار کاربردی ظاهر شود.

با اینحال اگرچه برخی کلیدها در اندازه ای کوچک تر از پیش ظاهر شده اند اما افرادی که این حالت را مورد آزمایش قرار داده اند اظهار دارند که مشکلی برای کار کردن با اینگونه صفحات وجود ندارد و کاربر به راحتی می تواند از محیط کار گسترده ای در تلفن همراهش استفاده کند.

البته در حال حاضر اپلیکیشن هایی نظیر تقویم یا ایمیل، و یا مجموعه نرم افزاری آفیس برای این ویژگی بهینه نشده اند. اکنون دست کم بر روی کاغذ به نظر می رسد که این ویژگی بتواند کار با آفیس در نمایشگر فبلت ها را دچار بهبود شایان ذکری نماید.

applist-620x579-w600

Calendar_port_Ham_out-w600

calendar-land-w600

mail-w600

Calendar_land_Ham_out-w600

groove-w600

Messaging_port-w600

movie-w600

Alarms-w600

Messaging_land--w600

Calculator-w600

Edge_land-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • RLET
    RLET | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    شد اوبونتو که!
    البته برای اینکه کاملا شبیه اون بشه باید فتوشاپ هم روی لومیا ران کنه :)

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    اغا کاری ب داستان ندارم ولی خداییش پلی لیستش خیلی شاخ بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی