ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شمار کاربران سرویس سامسونگ پی در کره جنوبی از مرز یک میلیون نفر گذشت

شرکت های فعال در حوزه پرداخت موبایل، رقبای زیادی دارند و همه آنها در تلاشند تا به نحوی سهم خود را از این بازار بگیرند. حالا خبر رسیده که ظاهرا سامسونگ عملکرد خوبی را از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

شرکت های فعال در حوزه پرداخت موبایل، رقبای زیادی دارند و همه آنها در تلاشند تا به نحوی سهم خود را از این بازار بگیرند. حالا خبر رسیده که ظاهرا سامسونگ عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و توانسته نامش را در لیست موفق های این بازار به ثبت برساند.

سرویس سامسونگ پی اوایل امسال رسما از  سوی این شرکت کره ای معرفی شد و طبق گزارشات حالا بیش از 500 هزار مشترک در کره جنوبی دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته رقم ذکر شده از آمارهای مربوط به ماه قبل استخراج گردیده و آنطور که جدیدترین گزارشات نشان می دهند شمار کاربران سامسونگ پی حالا به دو برابر میزان ذکر شده یعنی رقم یک میلیون نفر کاربر رسیده است.

لازم است یادآور شویم که این آمار و ارقام به کره جنوبی مربوط می شوند و این یعنی اگر تعداد کاربران سرویس مورد بحث در ایالات متحده آمریکا را هم در نظر بگیریم، رقم نهایی به مراتب بیشتر از این میزان خواهد بود.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر رقابت در این بازار بسیار سخت است. برای نمونه، سامسونگ پی، رقبای قدری چون اپل پی، اندروید پی و پی پل را دارد. با این همه، سامسونگ مدعی شده که سرویس ارائه شده اش برخلاف دیگر سرویس های پرداخت موبایل که به NFC وابسته هستند از تکنولوژی انتقال امن مغناطیسی هم پشتبانی می کند.

این یعنی، فروشندگان می تواند همچنان از پایانه های فروش قبلی خود در کنار سامسونگ پی استفاده نمایند درحالی که برای استفاده از سرویس های دیگر، مجبورند سخت افزار مورد استفاده خود را به روزرسانی نمایند که این مساله نیز از دید بسیاری هزینه اضافی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی