ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی «جدول مدرن»؛ بازی مورد علاقه جدول بازهای قهار

این روزها اپ استورهای داخلی، پرشده از بازی های حل جدول بی کیفیت و تقلیدی که گویا هدف از تولیدشان چیزی به غیر از تلکه کردن کاربر نبوده! اما خوشبختانه کاربران باهوش تر از آنند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

این روزها اپ استورهای داخلی، پرشده از بازی های حل جدول بی کیفیت و تقلیدی که گویا هدف از تولیدشان چیزی به غیر از تلکه کردن کاربر نبوده! اما خوشبختانه کاربران باهوش تر از آنند که فریب چنین بازی هایی را بخورند.

«جدول مدرن» از استودیوی اروند، جزء معدود بازی های حل جدولیست که می توان در آن ردپایی از خلاقیت را دید. در این بازی باید خانه های جدول را این بار نه با حروف جداگانه، بلکه با بلوک های دوحرفی پر کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شاید در نظر اول به جدول مدرن با خودتان بگویید: "این هم یکی دیگر از آن جدول های تکراریست". اما بهتر است قبل از اینکه این طرز فکر شما را از دانلود بازی منصرف کند، پنج دقیقه در محیط آن باشید تا بدانید اشتباه کرده اید.

Jadvale Modern 2

بر خلاف تصور، پر کردن خانه های جدول با بلوک های دو حرفی اصلا کار ساده ای نیست. سوال های جداول هم اصلا ساده نیستند و از همان مراحل اولیه باید برای پر کردنشان به ذهن فشار بیاورید.

مثلا اگر پاسخ سوال "گلی آبزی و خاکزی" نیلوفر باشد، برای پرکردن جدول باید بلوک های دو حرفی نی، لو و فر را به طور جداگانه از میان بلوک های دیگر پیدا کنید و بدین شکل جدول را کامل کنید. سختی این کار را در جداول موضوعی که پاسخ هایشان غالبا اصطلاحات تخصصی اند متوجه خواهید شد.

جدول مدرن بیش از 400 جدول عمومی و موضوعی را در خود گنجانده که می توانید با پیشروی در بازی آنها را آزاد کنید، یا اینکه از طریق خرید سکه به صورت درون برنامه ای به آنها دسترسی داشته باشید.

نکته خوب در مورد جدول مدرن اینجاست که شما را مجبور به خرید درون برنامه ای نمی کند. بنابراین اگر برای پر کردن اوقات فراغت، حل جدول همیشه انتخاب ثابتتان بوده پیشنهاد می کنیم تجربه جدول مدرن را از دست ندهید.

جدول مدرن

جدول مدرن

سازنده: آروند استودیو قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۷ آبان ۱۳۹۵

    جدولانه بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی