ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان کشیدن نقاشی به اپلیکیشن Google Keep اضافه شد

اپلیکیشن Keep یکی از نمونه های پرطرفدار برای نوت برداری به شمار می رود که روی برخی از ابزارهای اندرویدی به شکل پیش فرض وجود دارد. این نرم افزار از زمان ارائه در سال ۲۰۱۳ تاکنون پیشرفت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

اپلیکیشن Keep یکی از نمونه های پرطرفدار برای نوت برداری به شمار می رود که روی برخی از ابزارهای اندرویدی به شکل پیش فرض وجود دارد. این نرم افزار از زمان ارائه در سال ۲۰۱۳ تاکنون پیشرفت زیادی داشته و از امکانات متنوعی مثل الصاق تصویر و صوت به نوشته ها برخوردار است.

اکنون گوگل امکان کشیدن نقاشی را هم برای نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود فراهم آورده است که با اضافه شدن آن، ۳ نوع قلم، پاک کن و امکانات ساده دیگری در اختیار خواهید داشت که می توانید از آنها برای کشیدن نقاشی استفاده نمایید.

در این بخش از ارائه امکانات پیشرفته خودداری شده و عملکرد نقاشی به ساده ترین شکل ارائه شده، چرا که در نهایت کاربران می خواهند آن را برای ثبت سریع و راحت ایده های خود مورد استفاده قرار دهند.

برای دسترسی به این قابلیت لازم است پس از باز کردن اپلیکیشن (یا از طریق ویجت‌ آن) روی تصویر قلم اشاره نمایید تا ابزارهای مورد نیاز برای نقاشی نمایان گردند.

در پایان می توانید تصاویری از عملکرد این قابلیت جدید اپلیکیشن Keep را مشاهده نمایید.

googlekeepap

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی