ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Bluboo Xtouch اولین موبایلی خواهد بود که با چاپ سه بعدی ساخته می شود

احتمالا بسیاری از شما نام Bluboo را نشنیده اید؛ این شرکت چینی در حوزه تولید تلفن های هوشمند فعالیت دارد و محصولاتش به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد. اما به تازگی اسمارت فون جالبی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۸

احتمالا بسیاری از شما نام Bluboo را نشنیده اید؛ این شرکت چینی در حوزه تولید تلفن های هوشمند فعالیت دارد و محصولاتش به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد. اما به تازگی اسمارت فون جالبی تولید و رونمایی کرده که شاید آشنایی با آن خالی از لطف نباشد.

این موبایل، Xtouch نامگذاری شده و دو هفته پیش به طور رسمی معرفی گشت. نمایشگر این دستگاه، شیشه 2.5D دارد اما شرکت سازنده مقاومت آن را کافی نمی دانست و به همین دلیل پس از رونمایی رسمی از محصول، 0.5 میلی متر دیگر به ضخامت محافظ ضد خش گوریلا گلاس 3 آن اضافه و مشکل را برطرف کرد.

با اینکه از دو هفته گذشته، پیش خرید این موبایل شروع شده اما بلابو به طور رسمی به رسانه ها اعلام کرده که در نظر دارد در ساخت بدنه این دستگاه از پرینت سه بعدی استفاده کند. آنها قاب پشتی موبایل را با فناوری چاپ سه بعدی می سازند و سپس به آن یک لایه فیلم نانوکامپوزیت اضافه می کنند تا فرمی شبیه کریستال به خود بگیرد. قاب کریستال مانند این دیوایس باعث فریبندگی ظاهری آن شده و بیننده را در نگاه اول جذب می کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به ادعای Bluboo، نتیجه این کار تولید قاب منعطف و بسیار مستحکم و بادوام خواهد بود و خودتان می توانید صحت این ادعا را در ویدئویی که در انتهای مطلب قرار دارد، مشاهده کنید.

تلفن هوشمند Xtouch، صفحه نمایش 5 اینچ 2.5D با رزولوشن 1080p و محافظ گوریلا گلاس سه، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از دیگر مشخصات آن باید به چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی مدیا تک MT6753 ، باتری 3050 میلی آمپر ساعتی دوربین 13 مگاپیکسل در قاب پشتی (به همراه حسگر IMX214  سونی و گشودگی دهانه لنز f/2.0) و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی (حسگر OmniVision و گشودگی دهانه لنز f/2.0) اشاره کرد.

همچنین باید ذکر کنیم، به لطف وجود تکنولوژی شارژ سریع مدیاتک، می توانید در کوتاه ترین زمان تلفن هوشمند خود را شارژ و استفاده کنید.

موبایل Bluboo Xtouch، کلید فیزیکی هوم نیز دارد که در زیر نمایشگر تعبیه شده و در کنار آن نیز حسگر تشخیص اثر دیده می شود. به ادعای خود بلابو، این حسگر در عرض 0.3 ثانیه اثر انگشت را تشخیص می دهد.

لازم است یادآور شویم دستگاه مورد اشاره از دو سیم کارت و شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند و خرید آن برای خریداران هزینه ای معادل 149.99 دلار آمریکا دارد.

Bluboo-Xtouch_1-w600

Bluboo-Xtouch_2-w600

Bluboo-Xtouch_3-w600

Bluboo-Xtouch-back-cover_1-w600

Bluboo-Xtouch-back-cover_2-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آروین
    آروین | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    چقدر انحنای پشتش آشناست:-/

  • ALI-R
    ALI-R | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    سلام من سه چها روز نبودم چرا دیگه نمیشه مثبت و منفی داد فقط برا من اینطوره؟

    • m.replay
      m.replay | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

      نمیدونم چرا اینطوری شده |:
      برای منم اینجوریه

مطالب پیشنهادی