ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گلکسی اس 7 به سنسور دوربین BRITECELL مجهز خواهد بود؟

در هفته های گذشته خبرهای متناقض زیادی در مورد دوربینی که سامسونگ می خواهد در گلکسی S7 استفاده کند، در دنیای مجازی منتشر شده. برخی ادعا می کردند این تلفن هوشمند دوربین 20 مگاپیکسلی ISOCELL ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در هفته های گذشته خبرهای متناقض زیادی در مورد دوربینی که سامسونگ می خواهد در گلکسی S7 استفاده کند، در دنیای مجازی منتشر شده. برخی ادعا می کردند این تلفن هوشمند دوربین 20 مگاپیکسلی ISOCELL خواهد داشت و برخی دیگر از رایزنی های سامسونگ با سونی برای بهره گرفتن از دوربین موبایل اکسپریا Z5 سخن می گفتند.

دیروز هم خبری منتشر شد که اظهار می داشت شرکت کره ای یاد شده در نظر دارد دوربین 12 مگاپیکسل با اندازه حسگر بزرگ تر در دل این موبایل جای دهد. بزرگ تر بودن حسگر این حسن را دارد که نور بیشتری وارد لنز می شود و در نتیجه کیفیت عکس ها بهتر خواهد بود.

جالب اینجاست که در این همه اظهار نظرهای متنوع، سامسونگ بی صدا نشسته و هیچ کدام را تایید یا رد نمی کند. اما امروز فایلی لو رفته که تاریخ ثبت آن به اواخر ماه گذشته میلادی مربوط می شود و نشان می دهد، غول تکنولوژی کره، نام تجاری BRITECELL را به ثبت رسانده که این موضوع خود می تواند دلیل خوبی بر استفاده از دوربینی با حسگر بزرگ تر توسط کمپانی یاد شده در گلکسی اس 7 به شمار رود.

در بخش توضیحات این نام تجاری، عبارت «حسگر عکس برای دوربین موبایل» نوشته شده و ظاهرا به نظر می آید کره ای ها در حال توسعه ی فناوری های تازه برای سنسورهایی خاص و ویژه هستند و از همین رو ترجیح داده اند به جای بهره گیری از نام تجاری ISOCELL یک عنوان دیگر را انتخاب نمایند.

samsung-britecell

به استناد شایعات موجود، سامسونگ تلفن هوشمند گلکسی S7 خود را دی ماه (ژانویه سال آینده میلادی) روانه بازار خواهد کرد اما بدون شک تا پیش از معرفی رسمی، اطلاعات کاملی در مورد دوربین این موبایل ارائه می شود و ما نیز متعاقبا شما را در جریان اخبار آن قرار خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عليمحمد
    عليمحمد | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    هميشه قبل از معرفي پرچمداراي سامسونگ اينترنت پر از شائعات بعضا متناقض ميشه. تو همين دو روز سه تا خبر فقط در مورد دوربين اومده. به نظرم اينها اتفاقي نيست. بايد منتظر معرفي نهائي بود.

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    از شهر کهن, شهر هنر , شهر راز (( شیراز )) به همه درودhelloمیفرستم, من تعصبی کور نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم , هرچه هست هم اکنون نمیشه به شکل قاطع پیش بینی کرد, اما طبق بررسی ها و خبرهای موجود این گلکسی S7 بهترین خواهد شد و خیلی کارآمد با اون USB C و فورس تاچ اونهم روی صفحه نمایش اختصاصی سامسونگ سوپرآمولدsuper AMOLED که در بین تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها بهترین هست و مقام اول رو داره یعنی بالاترین زاویه دید و عمیق ترین رنگها و درخشانترین و بیشترین دید زیر نور آفتاب و احتمال به کارگیری بدنه تمام فلزی به جای بدنه ترکیبی فلز وشیشهs6 و دوربین پیشرفته 20 وشاید (؟) و قدرتمندترین چیپست پردازنده اش اکسینوسM1 که میشه همون8890 که توانست با اختلاف زیاد تمام رقباش مانند چیپست فوق قدرتمندApple A9X و چیپست هیجان انگیز و پرقدرت kirin 950 وچیپست جالب نوکلن2 و... رو در دو تست رسمی ژکبنچ تک و چند هسته ای شکست داد که در غالب خبرها و جدول منتشر شده مشاهده کردیم ! در برنامه قطعی خریدم گلکسیs7 قرار داره اگه اون چیزی که میخوام بشه(( تعصب و دروغ و توهین ممنوع و زنده باد آگاهی))

مطالب پیشنهادی