ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پینترست به زودی جستجوی بصری را به امکاناتش اضافه می کند

پینترست به زودی با یک بروزرسانی، امکان جستجوی بصری را به قابلیت های اپلیکیشن های موبایل و تحت وب خود اضافه خواهد کرد. با این قابلیت اگر هنگام تماشای تصاویر پینترست، شیئی در عکس توجه شما را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

پینترست به زودی با یک بروزرسانی، امکان جستجوی بصری را به قابلیت های اپلیکیشن های موبایل و تحت وب خود اضافه خواهد کرد. با این قابلیت اگر هنگام تماشای تصاویر پینترست، شیئی در عکس توجه شما را به خودش جلب کرد می توانید روی آیکن جستجوی جدید در گوشه بالا و سمت راست تصویر کلیک کنید، سپس شیء مورد نظر را با آن انتخاب و به جستجوی آیتم های مشابه آن بپردازید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همچنین برای دقت بیشتر در یافتن نتایج جستجو، می توانید از تگ های مختلف بهره بگیرید تا راحت تر به نتیجه دلخواهتان برسید. پینترست ماه گذشته نمایش نتایج جستجوی محلی را به موتور جستجوی داخلی اش افزود تا بهتر از همیشه بتواند به کاربرانش در سراسر دنیا خدمت رسانی کند.

You-can-select-items-within-pins-to-search-for-them-no-typing-required

پس از آن، حالا و با اضافه شدن امکان جستجوی بصری، کاربران می توانند آسان تر از همیشه محصولات را جستجو کرده و به خریداری آن بپردازند. گفتنی است پینترست به تازگی بخش فروشگاه اختصاصی اش را هم راه اندازی کرده که در اپلیکیشن های اندروید و iOS می توانید با اشاره بر دکمه buy در تصاویر وارد آن شوید.

قابلیت جستجوی بصری تا پایان امروز به نسخه های اندروید، iOS و تحت وب پینترست اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی