ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن همراه One X9 از HTC یک میان رده خواهد بود

ماه گذشته کمپانی HTC از تلفن هوشمند A9 پرده برداشت اما گفته می شود که این سازنده، آماده است تا به زودی و در ماه های پیش رو، از موبایل های دیگری نیز رونمایی به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

ماه گذشته کمپانی HTC از تلفن هوشمند A9 پرده برداشت اما گفته می شود که این سازنده، آماده است تا به زودی و در ماه های پیش رو، از موبایل های دیگری نیز رونمایی به عمل آورد. بر اساس آخرین خبرها شرکت تایوانی موبایلی در دست ساخت دارد که با نام One X9 عرضه خواهد شد و تا کنون هم در میان تلفن های همراه HTC، از برند One برای اسمارت فون های مرغوب و سطح بالا استفاده شده است.

حال اما خبر رسیده که X9، تلفن همراه میان رده ای خواهد بود که مشخصات سخت افزاری آن از One A9 هم پایین تر هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حالا گفته می شود که تلفن همراه E56 که در واقع همان X9 است، در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ از راه می رسد و حدود دو تا سه ماه قبل از پرچمدار اصلی HTC برای سال ۲۰۱۶ به بازار راه پیدا خواهد کرد؛ پرچمداری که فعلا گفته می شود M10 نام گرفته.

Screen Shot 1394-08-19 at 13.34.51-w600 Screen Shot 1394-08-19 at 13.35.02-w600

پیش از این گفته می شد که این محصول چهار گیگابایت حافظه رم، چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ یا مدیاتک X20 و همچنین دوربین ۲۳ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. حالا یک اکانت فاش کننده اطلاعات در مورد گجت ها در توییتر به نام LlabTooFeR@، تمام این مشخصات را زیر سوال برده و غلط پنداشته.

Screen Shot 1394-08-19 at 13.35.18-w600

Evan Blass که با اکانت evleaks@ در توییتر مشغول به فعالیت است، اطلاعات دقیق تری را در مورد X9 منتشر کرده. وی خبر می دهد که این موبایل با نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی، چیپست مدیا تک، حافظه رم ۲ گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت به همراه دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دروبین ۴ اُلتراپیکسل و همچنین باتری ۳ هزار میلی آمپری عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • peyman
    peyman | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    اینقدرازاینایی که ازهیچی سردرنمیارن میگن اشغالای اچ تی سی اخه تورونمیدونم طرفدارچی هستی. هرچی باشه ازخیلی برندابهترهست،هربرندی یه برتری دارندنمیشه گفت کدوم بهترهست

  • MD9
    MD9 | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    حتی آدم دیگه حوصله نمیکنه خبرای htc رو بخونه!

  • miladcvb
    miladcvb | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    کی دیگه آشغالای htcرو میخره

    • meti
      meti | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

      لطفاو دوباره لطفا مثله دوتا موجود با شعور صبحت کنید...اخه کلمه اشغال توهینه...همین اچ تی سی محصولاتش درحاله رقابت با پرچم دارای بقیهس....طرفدارای خاصه خودشو داره..شما طرفدارش نیسی؟ خب نخر..توهین نکن ب شعورعه برند و طرفداراش....ممنون

مطالب پیشنهادی