ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رکوردشکنی های Fallout 4 ادامه دارد؛ درآمد 750 میلیون دلاری تنها در یک روز

Fallout 4 هفته پیش منتشر شد و عرضه آن با موفقیتی بزرگ برای Bethesda همراه بود. این کمپانی برای پاسخگویی کامل به درخواست مردم، در روز اول عرضه 12 میلیون نسخه از Fallout 4 را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

Fallout 4 هفته پیش منتشر شد و عرضه آن با موفقیتی بزرگ برای Bethesda همراه بود. این کمپانی برای پاسخگویی کامل به درخواست مردم، در روز اول عرضه 12 میلیون نسخه از Fallout 4 را وارد بازار کرد و مجموعا 750 میلیون دلار کسب نمود.

علاوه بر فروش فیزیکی، Fallout 4 در استورهای مجازی نیز بسیار عالی عمل کرده است. گزارش شده که در روز اول، فقط یک میلیون نفر این بازی را روی استیم انجام داده اند اما هنوز آمار اکس باکس لایو و پلی استیشن نتوورک در دسترس نیست.

بتسدا در مورد میزان فروش بازی در روز اول سخنی به میان نیاورده و 12 میلیون نسخه ای که به بازار فرستاده شده، لزوما فروخته نشده است. مسلما به زودی 12 میلیون نسخه بازی فروخته خواهد شد و 750 میلیون دلار نیز به رقم درآمد بتسدا تبدیل خواهد شد اما این که چند روز این مسئله به طول انجامد مسئله دیگری است. اکتیویژن نیز طی یک آخر هفته، رقمی 500 میلیون دلاری از فروش Black Ops III کسب نمود.

بتسدا می گوید که بسیاری از خرده فروشی ها در سراسر جهان به تمایل شدید بازیکنان برای خرید Fallout 4 اشاره کرده اند و این بازی بیشترین میزان پیش خرید امسال را از آن خود کرده است. نکته قابل توجه دیگر، فروش سریع Pip-Boy Edition است. بتسدا مدعی شده که Pip-Boy Edition، سریع ترین فروش نسخه کلکسیونی بازی ها در طول تاریخ را از آن خود کرده.

میزان فروش Fallout 4 در روز اول، از هر بازی دیگری طی سال 2015 بیشتر بوده و احتمالا آخرین ساخته بتسدا، پرفروش ترین بازی امسال لقب خواهد گرفت. در مقایسه ای ساده، بتسدا 7 میلیون از بازی پیشین خود، اسکایریم را در 48 ساعت ابتدایی به بازار عرضه کرد که 3.5 میلیون واحد آن فروخته شدند. فروش جهانی بازی تا ژانویه 2014 به 20 میلیون رسید. انتظار می رود که Fallout 4 با اختلافی شدید موفق به پشت سر گذاشتن اسکایریم شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • shadow
    shadow | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    اگه بخوایم طبق نظر شما پیش بریم پس چرا صبر کنیم؟؟؟?? همین الان بهترین بازیه سالو انتخاب میکردن دیگه?? نه منم اولش به این مساله فکر کردم ولی الان نظرم روی fallout و bloodborne چون جفتشون حس جدیدیو تو گیمر به وجود میاره سختی ها و مشکلات جدید در کل فکر کنم fallout اول بشه

  • THE VERGE
    THE VERGE | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    از نظر من با توجه به اینکه کدوم بازی کدوم بخش کندید شده ویچر و متال گیر شانس برنده شدن شون نسبت به بقیه بیشتره با فاصله خیلی کم بلاد برن احتمال اول شدن داره بعد از اون هم فالوت ۴ و ماریو

  • shadow
    shadow | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    خیلی هیجان زده شدم ??

مطالب پیشنهادی