ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی DeNA اطلاعات بیشتری از اولین بازی موبایل نینتندو به اشتراک می گذارد

در جلسه چینش استراتژی اخیر نینتندو، شیوه تعامل کمپانی با DeNA مشخص گشت و اطلاعات بیشتری از Miitomo، اولین بازی نینتندو برای تلفن های همراه منتشر شد. Miitomo یک سرویس ارتباط محور خواهد بود که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

در جلسه چینش استراتژی اخیر نینتندو، شیوه تعامل کمپانی با DeNA مشخص گشت و اطلاعات بیشتری از Miitomo، اولین بازی نینتندو برای تلفن های همراه منتشر شد. Miitomo یک سرویس ارتباط محور خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از Miiهای خود (کاراکترهای مجازی نینتندو) با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

در حالی که این محیط مجازی، دقیقا آن چیزی نیست که گیمرها از نینتندو طلب می کنند اما باید در نظر داشته باشیم که Miitomo اولین بازی از چند عنوان پیش رو است. کاربران در یک فضای سه بعدی به گشت و گذار می پردازند و با یکدیگر صحبت می کنند، اما چگونه و چطور؟ هیچ جزئیاتی از گیم پلی آن مشخص نیست. هفته پیش نیز DeNA اعلام کرده بود که تمامی بازی های موبایل نینتندو به صورت رایگان عرضه می شوند.

در این جلسه اعلام شد که تمامی متودهای کسب درآمد مورد بررسی قرار گرفته است. حتی آن ها در نظر داشته اند تا بازی ها را به صورت پولی عرضه کنند اما در نهایت نتیجه این شده که باید کسب درآمد درون گیم پلی صورت پذیرد و در عوض بازی به رایگان در اختیار همه باشد.

قرار بر این است که Miitomo در بیش از 100 کشور عرضه شود و قشر گسترده ای از کاربران را درگیر خود کند. مسلما تعداد کثیری از این کاربران، حتی یکی از کنسول های نینتندو را هم ندارند و صرفا از طریق این پل ارتباطی با محصولات این شرکت ژاپنی بیشتر آشنا می شوند.

کمپانی DeNA می گوید که همکاری شان با نینتندو تاریخ اتمام ندارد و امیدوارند در آینده موفق شوند تا در مقیاسی بزرگ تر با یکدیگر کار کنند. Miitomo در ماه مارس سال آینده عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرمان
    آرمان | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    بازم دم گیم لافت گرم خدایی تازه میفهمم چقدر باحال بود با اینکه 1_2 سالی حال نداده ولی بازم ارزش داره بالا این کمپانی ها خداییش میخواد 5 تا بازی بده دنبال کل پول و.... است، حالا معلوم می چطور بازی های مسخره ای باشه... پففف هیییی

مطالب پیشنهادی