ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل سونی: تصمیمی مبنی بر توسعه چیپست های مجتمع نگرفته ایم

ماه گذشته خبر رسید که در صورت سودآور نشدن بخش موبایل سونی، این شرکت شاید تا سال آینده تصمیمات جدیدی را در مورد آن اتخاذ کند. همین موضوع باعث شد تا باز هم شایعه هایی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

ماه گذشته خبر رسید که در صورت سودآور نشدن بخش موبایل سونی، این شرکت شاید تا سال آینده تصمیمات جدیدی را در مورد آن اتخاذ کند. همین موضوع باعث شد تا باز هم شایعه هایی منتشر گشته و خبرهایی شنیده شوند مبنی بر تصمیم سونی برای فروش بخش توسعه موبایل هایش تا سال آینده.

از طرف دیگر، در هفته پیش شنیده شد که سونی هم در پی توسعه و ساخت چیپست های مجتمع خانگی خود برای استفاده در موبایل هایش است. روز گذشته آقای کازو هیرای، مدیر عامل شرکت ژاپنی در مصاحبه ای شرکت نموده و تمام این شایعات را رد کرده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای کازو هیرای خبر داده که هیچ علاقه ای نسبت به فروش بخش موبایل سونی نداشته و همچنین قرار نیست این شرکت چیپست های خانگی خودش برای استفاده در موبایل هایش را توسعه دهد.

پیش از این، خبر یاد شده از سوی منبعی تایوانی به نام «دیجی تایمز» منتشر شده بود که رابطه ای نزدیک با تامین کنندگان و اسمبل کنندگان قطعات دارد. مدیر عامل سونی ولی اعتقاد دارد که بازار توسعه چیپست ها، اکنون به شکل گسترده ای در دستان شرکت های بزرگی همچون کوالکام، مدیاتک و Spreadtrum است.

وی همچنین خبر داد که شرکتش در ماه های گذشته نیز چنین بار تاکید کرده که «به هیچ عنوان از تجارت فروش تلفن های هوشمند دست نخواهد کشید و قصد به فروش رساندن این بخش را هم ندارد».

در دوره سه ماهه گذشته، بخش سونی موبایل تنها قسمتی از این شرکت بزرگ ژاپنی بود که با زیان دهی رو به رو شد. این قسمت اگرچه توانست یک درآمد کلی ۲.۳۳ میلیارد دلاری را کسب نماید اما با این حال، زیان خالص اش به ۱۷۲ میلیون دلار رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Shahab_Ka
    Shahab_Ka | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    واقعا متاسفم برای اینهمه ضد سونی که مغزشون توسط بعضی از فروشنده های بی انصاف شست و شو داده شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی