ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نگاه نزدیک دیجیاتو به LG V10 [اختصاصی]

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، ال جی در اوایل مهر ماه از موبایل V10 پرده برداشت و رسما یکی از متفاوت ترین تلفن های هوشمند خود را معرفی نمود. برخورداری از دو ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، ال جی در اوایل مهر ماه از موبایل V10 پرده برداشت و رسما یکی از متفاوت ترین تلفن های هوشمند خود را معرفی نمود.

برخورداری از دو نمایشگر، بدنه ای مستحکم و امکانات نرم افزاری متعدد، از جمله مواردی بودند که V10 را در کانون توجهات قرار دادند. این دستگاه بعد از G4، پیشرفته ترین موبایل ال جی به شمار می رود که می تواند جذابیت های بسیاری برای کاربران داشته باشد.

بر اساس اعلام قبلی ال جی، V10 تا یک ماه دیگر به بازار ایران خواهد آمد و طبق شنیده های دیجیاتو، قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان خواهد داشت. اگر شما نیز به این محصول علاقه مند هستید، می توانید در ادامه مطلب با نگاه نزدیک دیجیاتو همراه شوید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

نگاه نزدیک به LG V10

مقایسه نمونه عکس های ثبت شده V10 با iPhone 6s

عکس ثبت شده با V10
عکس ثبت شده با V10
عکس ثبت شده با iPhone 6s
عکس ثبت شده با iPhone 6s
عکس ثبت شده با V10
عکس ثبت شده با V10
عکس ثبت شده با iPhone 6s
عکس ثبت شده با iPhone 6s
عکس ثبت شده با V10
عکس ثبت شده با V10
عکس ثبت شده با iPhone 6s
عکس ثبت شده با iPhone 6s

نمونه تصاویر دوربین جلو V10

سلفی با استفاده از یک دوربین جلو
سلفی با استفاده از یک دوربین جلو
سلفی با استفاده از دو دوربین جلو. در این حالت فضای وسیع تری در عکس پوشش داده می شود
سلفی با استفاده از دو دوربین جلو. در این حالت فضای وسیع تری در عکس پوشش داده می شود

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • zia
    zia | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    دلم برای خم کردنه درب پشتی تنگ شده بود

  • محمد
    محمد | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    اخه 5.7اینچ چه خبره؟؟؟دیگه از الجی متنفرم...g3دارم امروز میخوام برام z3بخرم...واقعا فضای کاربدیش مسخرست...

    • arsham
      arsham | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

      خب اگه مشکلت فضای کاربریه کاستوم رام بریز یا لانچر نصب کن

      • pika
        pika | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

        مشکلش فضای کاربری نیست! مشکلش ترول بودنشه! کاملا از نظرش مشخصه! رابط کاربری و سونی!؟ (واو مباینت استفاده شده!)

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

      درود

      شما تا همین الان هم اشتباه کردی اونو نگه داشتی D:

      ال‌جی 2 سال پیاپی هست که جایزه‌ی Red Dot رو برای رابط کاربری خودش گرفته، هم برای G3 و هم برای G4

    • جلال
      جلال | ۵ دی ۱۳۹۴

      برو بخر مبارکت باشه.اما مطمین باش اگر گوشی دوبار از دستت افتاد و مثل ساعت کامپیوتری های قدیم رنگ روی صفحه اش پخش شد و یا وقتی که فهمیدی ال جی بهترینه و خواستی برگردی برای تنبیه باید از ال جی ال 90 شروع کنی و هرسال یک مدل بالا بیای

  • مصطفی
    مصطفی | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    بنظر من این گوشی در صورتی تو بازار ایران موفق میشه که قیمت و پایین بیاره

  • safi
    safi | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    دوربیناش قسمتی از صفحه نمایشو اشغال کردن یکم عجیبه

  • omidiato
    omidiato | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    خداييش ايفون خيلي بهتره
    نيست؟

    • جلال
      جلال | ۵ دی ۱۳۹۴

      برادر میشه بگی چه چیزش بهتره؟ساده ترین مشکل ایفن اینه که اگر یک چیزی را اشتباهی یا به شوخی فشار بدی دیگه حتی اگر بگی غلط کردم هم هیچ فایده ای نداره و هیچ راه برگشتی نداره.ایفن امده و همه چیز و راحتی و ....را فدای زیبایی کرده.دوربینش هم که انگار یه تومور بدخیم باشه

      • Mohammad2ys
        Mohammad2ys | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

        اره دقیقا من دوتاازدوستام میخاستن اپدیت کنن که 9.2گوشیشون ازکارافتاده حتی توسایت جی اس ام
        نوشته 450هزارتا گوشی ازکارافتاده فقط به خاطر اپدیت
        خوب این چه شرکتیه که به خاطریه اپدیت گوشیت نیاد بالا
        سه میلیون پول بدی اخرش هیچی

  • حسام
    حسام | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    دیجیاتو واقعا خسته نباشی با این مقاله ای که گداشتی.
    4 تا دونه عکس گرفتی، اسمشم گذاشتی نگاه نزدیک، اختصاصی...

  • کامران
    کامران | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    بررسی خوبی بود ولی دیر

  • arsalan
    arsalan | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    هرکی مثل من فکر میکنه که قیمت v10اگه زیریک میلیون باشه بهتره لایک کنه

    • pika
      pika | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

      هرکی مثل من فکر میکنه که ایشون حالش خوب نیست کامنت بذاره!

      • جلال
        جلال | ۵ دی ۱۳۹۴

        واقعا هم حالش خوب نیست.درضمن مطمین باش همیشه با دو تا تبلیغ اپل یا سامسونگ گول خورده و فرصت نکرده یه گوشی ال جی را دو روز استفاده کنه تا بفهمه گوشی به چی میگن

  • سرابی
    سرابی | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    به جای این بچه بازی ها بهتر قیمت ها رو بررسی کنی چون این بررسی ها چند وقت توسط 10 ها سایت هست
    پاک کردن نظرات که توهین توش نیست درسته خاخخخخخخخه

    • N
      N | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

      اون اقای مافی ها بود که با چشمی گریان و ترس از اخراج شدن از دیجیاتو، کامنت ها رو پاک کرد نه مانی?

  • N
    N | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    وقتی ال جی امروز رو میبینم یاد سامسونگ یک سال و نیم پیش میوفتم، جا دادن بیشترین امکانات بدون استفاده بهینه از اون امکانات! وقتی الجی جی4 رو با سخت افزار میانرده به جای پرچمدار غالب کرد پیش بینی میکردم به خاطر این کارش و بی احترامی به کاربرا به این روز بیوفته و روی ضررو ببینه ? حالا با این گوشی در صدد جبران اون حماقتش هست ولی چه دو تا دوربین جلو بذاره چه صد تا، چه دو تا نمایشگر بذاره چه صدتا هیچ تاثیری نداره چون کسی پای این بنجل های چشم بادومی ها، پول نمیده! اونم با این قیمت و این سخت افزار! عکس هاش هم از ایفون ضعیف تر بود?

    • alpha
      alpha | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

      خخخخ
      مشکل داری با خودت!!
      الجی و سامسونگ هر دو کارخانه کره ای هستن!!

      • N
        N | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

        شمام با چشم هات مشکل داری مگه من گفتم نیستند؟ گفتم برای فروش بیشتر امکانات بیهوده و غیر کاربردی میذارن

        • جواد
          جواد | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

          همه بدن فقط تو خوبی !

    • مهمان ناخوانده
      مهمان ناخوانده | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

      تا اینجاش که همین چشم بادومی ها دنیا رو گرفتن

    • amir
      amir | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

      اول اینکه ال جی و سامسونگ هر دو کره ای هستند و اینکه ال جی سیاست کاریش کاملا متفاوت تر از شرکت های دیگه هستش
      و اینکه من خودم کارم موبایل هستش و الان جی 4 فروش و رضایتمندی مشتریاش بیشتر از بقیه مدل ها از برند های مختلف هستش
      یک جانبه قضاوت نکنید

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

      درود

      دوست عزیز، شما آمار فروش فقط آمریکای شمالی رو ببینی،
      متوجه میشی که تنها شرکتی که از بین ال‌جی و سامسونگ و اپل رشد فروش داشته، ال‌جی با همون G4 بوده

      در ضمن، شما یه میان رده با اسنپ 808 معرفی کن!
      808 پردازنده‌ی میان رده نیست، حداقل اطلاعاتت رو بیشتر کن!

    • جلال
      جلال | ۵ دی ۱۳۹۴

      عزیزم بجای خودت حرف بزن.من دوازده ساله که از تلویزیون و جاروبرقی و یخچال و....تا گوشی گرفته فقط ال جی گرفتم و ال جی و ال جی.بجان.خودت که هنوز هم حتی یکبار هیچ وسیله ای را جلوی تعمیرگاه نبردم و حتی نمیدانم تعمیرکارها چه شکلی هستن.مطمین باش اگر تمام دنیا را داشته باشم باز هم یک ریال به ایفن یا هیچ وسیله امریکایی یا کانادایی دیگه نمیدم.مخصوصا ایفن با اون تنها کلید مزخرفش که خودش هم نمیدونه چجور باید جوابگوی تمام نیازهای کاربر باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی