نگاه نزدیک دیجیاتو به LG V10 [اختصاصی]
همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، ال جی در اوایل مهر ماه از موبایل V10 پرده برداشت و رسما یکی از متفاوت ترین تلفن های هوشمند خود را معرفی نمود. برخورداری از دو ...
همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، ال جی در اوایل مهر ماه از موبایل V10 پرده برداشت و رسما یکی از متفاوت ترین تلفن های هوشمند خود را معرفی نمود.
برخورداری از دو نمایشگر، بدنه ای مستحکم و امکانات نرم افزاری متعدد، از جمله مواردی بودند که V10 را در کانون توجهات قرار دادند. این دستگاه بعد از G4، پیشرفته ترین موبایل ال جی به شمار می رود که می تواند جذابیت های بسیاری برای کاربران داشته باشد.
بر اساس اعلام قبلی ال جی، V10 تا یک ماه دیگر به بازار ایران خواهد آمد و طبق شنیده های دیجیاتو، قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان خواهد داشت. اگر شما نیز به این محصول علاقه مند هستید، می توانید در ادامه مطلب با نگاه نزدیک دیجیاتو همراه شوید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.
نگاه نزدیک به LG V10
مقایسه نمونه عکس های ثبت شده V10 با iPhone 6s






نمونه تصاویر دوربین جلو V10


دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دلم برای خم کردنه درب پشتی تنگ شده بود
اخه 5.7اینچ چه خبره؟؟؟دیگه از الجی متنفرم...g3دارم امروز میخوام برام z3بخرم...واقعا فضای کاربدیش مسخرست...
خب اگه مشکلت فضای کاربریه کاستوم رام بریز یا لانچر نصب کن
مشکلش فضای کاربری نیست! مشکلش ترول بودنشه! کاملا از نظرش مشخصه! رابط کاربری و سونی!؟ (واو مباینت استفاده شده!)
درود
شما تا همین الان هم اشتباه کردی اونو نگه داشتی D:
الجی 2 سال پیاپی هست که جایزهی Red Dot رو برای رابط کاربری خودش گرفته، هم برای G3 و هم برای G4
برو بخر مبارکت باشه.اما مطمین باش اگر گوشی دوبار از دستت افتاد و مثل ساعت کامپیوتری های قدیم رنگ روی صفحه اش پخش شد و یا وقتی که فهمیدی ال جی بهترینه و خواستی برگردی برای تنبیه باید از ال جی ال 90 شروع کنی و هرسال یک مدل بالا بیای
بنظر من این گوشی در صورتی تو بازار ایران موفق میشه که قیمت و پایین بیاره
دوربیناش قسمتی از صفحه نمایشو اشغال کردن یکم عجیبه
خداييش ايفون خيلي بهتره
نيست؟
برادر میشه بگی چه چیزش بهتره؟ساده ترین مشکل ایفن اینه که اگر یک چیزی را اشتباهی یا به شوخی فشار بدی دیگه حتی اگر بگی غلط کردم هم هیچ فایده ای نداره و هیچ راه برگشتی نداره.ایفن امده و همه چیز و راحتی و ....را فدای زیبایی کرده.دوربینش هم که انگار یه تومور بدخیم باشه
اره دقیقا من دوتاازدوستام میخاستن اپدیت کنن که 9.2گوشیشون ازکارافتاده حتی توسایت جی اس ام
نوشته 450هزارتا گوشی ازکارافتاده فقط به خاطر اپدیت
خوب این چه شرکتیه که به خاطریه اپدیت گوشیت نیاد بالا
سه میلیون پول بدی اخرش هیچی
دیجیاتو واقعا خسته نباشی با این مقاله ای که گداشتی.
4 تا دونه عکس گرفتی، اسمشم گذاشتی نگاه نزدیک، اختصاصی...
بررسی خوبی بود ولی دیر
هرکی مثل من فکر میکنه که قیمت v10اگه زیریک میلیون باشه بهتره لایک کنه
هرکی مثل من فکر میکنه که ایشون حالش خوب نیست کامنت بذاره!
واقعا هم حالش خوب نیست.درضمن مطمین باش همیشه با دو تا تبلیغ اپل یا سامسونگ گول خورده و فرصت نکرده یه گوشی ال جی را دو روز استفاده کنه تا بفهمه گوشی به چی میگن
به جای این بچه بازی ها بهتر قیمت ها رو بررسی کنی چون این بررسی ها چند وقت توسط 10 ها سایت هست
پاک کردن نظرات که توهین توش نیست درسته خاخخخخخخخه
اون اقای مافی ها بود که با چشمی گریان و ترس از اخراج شدن از دیجیاتو، کامنت ها رو پاک کرد نه مانی?
وقتی ال جی امروز رو میبینم یاد سامسونگ یک سال و نیم پیش میوفتم، جا دادن بیشترین امکانات بدون استفاده بهینه از اون امکانات! وقتی الجی جی4 رو با سخت افزار میانرده به جای پرچمدار غالب کرد پیش بینی میکردم به خاطر این کارش و بی احترامی به کاربرا به این روز بیوفته و روی ضررو ببینه ? حالا با این گوشی در صدد جبران اون حماقتش هست ولی چه دو تا دوربین جلو بذاره چه صد تا، چه دو تا نمایشگر بذاره چه صدتا هیچ تاثیری نداره چون کسی پای این بنجل های چشم بادومی ها، پول نمیده! اونم با این قیمت و این سخت افزار! عکس هاش هم از ایفون ضعیف تر بود?
خخخخ
مشکل داری با خودت!!
الجی و سامسونگ هر دو کارخانه کره ای هستن!!
شمام با چشم هات مشکل داری مگه من گفتم نیستند؟ گفتم برای فروش بیشتر امکانات بیهوده و غیر کاربردی میذارن
همه بدن فقط تو خوبی !
تا اینجاش که همین چشم بادومی ها دنیا رو گرفتن
اول اینکه ال جی و سامسونگ هر دو کره ای هستند و اینکه ال جی سیاست کاریش کاملا متفاوت تر از شرکت های دیگه هستش
و اینکه من خودم کارم موبایل هستش و الان جی 4 فروش و رضایتمندی مشتریاش بیشتر از بقیه مدل ها از برند های مختلف هستش
یک جانبه قضاوت نکنید
درود
دوست عزیز، شما آمار فروش فقط آمریکای شمالی رو ببینی،
متوجه میشی که تنها شرکتی که از بین الجی و سامسونگ و اپل رشد فروش داشته، الجی با همون G4 بوده
در ضمن، شما یه میان رده با اسنپ 808 معرفی کن!
808 پردازندهی میان رده نیست، حداقل اطلاعاتت رو بیشتر کن!
عزیزم بجای خودت حرف بزن.من دوازده ساله که از تلویزیون و جاروبرقی و یخچال و....تا گوشی گرفته فقط ال جی گرفتم و ال جی و ال جی.بجان.خودت که هنوز هم حتی یکبار هیچ وسیله ای را جلوی تعمیرگاه نبردم و حتی نمیدانم تعمیرکارها چه شکلی هستن.مطمین باش اگر تمام دنیا را داشته باشم باز هم یک ریال به ایفن یا هیچ وسیله امریکایی یا کانادایی دیگه نمیدم.مخصوصا ایفن با اون تنها کلید مزخرفش که خودش هم نمیدونه چجور باید جوابگوی تمام نیازهای کاربر باشه