الکترونیک آرتز به ضعف های استار وارز جدید اعتراف می کند
ماه گذشته، الکترونیک آرتز با عرضه Star Wars: Battlefront تقریبا کار خود را با سال 2015 میلادی تمام کرد. این کمپانی انتظار دارد تا آخر زمستان امسال، 13 میلیون واحد از Star Wars Battlefront را ...
ماه گذشته، الکترونیک آرتز با عرضه Star Wars: Battlefront تقریبا کار خود را با سال 2015 میلادی تمام کرد. این کمپانی انتظار دارد تا آخر زمستان امسال، 13 میلیون واحد از Star Wars Battlefront را به فروش برساند اما گویا کمبود محتوا و عمق ناکافی در گیم پلی کار دست الکترونیک آرتز داده است.
بلیک یورگنسن، مدیر امور مالی الکترونیک آرتز در کنفرانس Nasdaq و در گفتگو با گیم اسپات به این مسئله اعتراف کرد که استار وارز جدید شاید آنقدرها که طرفداران انتظار داشتند در گیم پلی عمیق نیست.
وی گفت: «Star Wars Battlefront یک بازی شوتر است اما تنها شوتر اول شخصی است که درجه بندی سنی T را دریافت نموده. ما بازی را به گونه ای طراحی کردیم که برای گروه گسترده تری از مخاطبان قابل استفاده باشد.»
یورگنسن با مثال سخنان خود را ادامه می دهد: «بنابراین، یک پسربچه 8 ساله به همراه پدرش می توانند روی مبل بنشینند و بازی کنند، همینطور یک نوجوان یا یک فرد 20 ساله می توانند بازی را انجام دهند و لذت ببرند. این بازی در دسترس تعداد بیشتری است. و برای گیمرهای حرفه ای، شاید عمق کافی که آن ها می خواستند در بازی نباشد.»
یکی دیگر از مشکلات استار وارز بتلفرانت، کمبود محتوایی است که بازی را در مدت زمانی کوتاه تکراری می کند. DICE و الکترونیک آرتز قصد دارند تا در آینده و به صورت مقطعی، بسته های الحاقی برای این بازی منتشر کرده و چندین نقشه و مد جدید اضافه کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به نظر من هم همینطوره.فیفا یه جوریه.پی اس بهتره.مخصوصا 2013
والله من یه بار یه غلطی کردم رفتم بازی فیفا 15 خریدم اینقد باگ داشتو من تو اینترنت هر فایلو برا هر باگی دان کردم که حجم فایل ها داشت از بازی بیشتر میشدخخخخ .ازون موقه دیگه سراغش نرفتم همون pes بازی کردم