ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6C و اپل واچ ۲ در مراسم ماه مارس سال ۲۰۱۶ معرفی می شوند

اکنون دیگر برای همه مشخص است که اپل هر سال به شکل منظم و در زمانی مشخص، چند رویداد را برگزار می کند و اینکه شرکت یاد شده در بهار سال آینده تصمیم به برگزاری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اکنون دیگر برای همه مشخص است که اپل هر سال به شکل منظم و در زمانی مشخص، چند رویداد را برگزار می کند و اینکه شرکت یاد شده در بهار سال آینده تصمیم به برگزاری یک مراسم دارد، یک پیشگویی ویژه نیست.

خبر جدیدی که از سوی وب سایت 9To5Mac منتشر شده حاکی از آن است که اپل در ماه مارس (انتهای اسفند ۹۴ - ابتدای فروردین ۹۵) تصمیم به برگزاری مراسمی دارد و می خواهد در آن، از آیفون ۴ اینچی خود و همچنین نسل دوم اپل واچ پرده بردارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حدود یک سال است که شایعه در دست تولید بودن یک آیفون ۴ اینچی از سوی اپل در فضای مجازی دست به دست می شود و این بار همه منابع اعتقاد دارند که در مراسم بهاره سال آینده اپل، شاهد رونمایی از همین دستگاه خواهیم بود.

این در حالیست که آخرین اخبار غیر رسمی نیز حاکی از آن بودند که اپل تصمیم دارد بر خلاف آیفون 5C، نمونه ی 6C را با بدنه ای فلزی توسعه دهد و همان یک بار استفاده از پلاستیک را کافی می داند.

در این میان هنوز هیچ اطلاعاتی از اپل واچ ۲ نیز در دست نیست و نمی توان گفت که شکل ظاهری این دستگاه از سوی طراحان مشغول در کوپرتینو مشمول چه تغییراتی خواهد شد. اما در خصوص قابلیت ها، به شکلی ساده می توان حدس زد که اپل واچ ۲ خواهد توانست تا برخی وظایف را به شکلی بهتر از پیش انجام دهد؛ برای مثال دنبال کردن و پایش حرکات و سلامت کاربر. از طرفی انتظار می رود که این ساعت هوشمند از عمر باتری بهتری هم به نسبت نسل اول خود برخوردار باشد تا به همین شکل افراد بیشتری علاقمند به خریدش گردند.

در دو سال اخیر می توان گفت که ریشه اسمارت فون های ۴ اینچی و قدرتمند به شکل کامل خشک شده و به نظر می رسد که اپل تنها تولید کننده موبایلی باشد که اعتقاد دارد هنوز هم افرادی هستند که چنین دستگاه هایی را می خواهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    پس مکبوک ایر چی؟
    دلم میخواد معرفی بشه
    باید کم کم 761بی ام رو عوض کنم
    امیدوارم با همین دیزاین باشه اما دیزپلی بهتر و رم 8
    هنوزم زیباترین دیزاین بازاره مکبوک ایر

  • hamed
    hamed | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    من همون اول از کانادا اپل واچ رو پیش خرید کردم و خیلی برای ذوق داشتم، اما همون یکی دو روز اول از اون چیزی که انتظار داشتم کمتر بود و مثل نسل اول آیپد که مدت ها سرگم میکنه شما رو فرق داشت ... اما الان خیلی گذشته و از اون موقع اپل واچ رو هر روز استفاده می کنم و روز به روز که گذشت وابستگی من به اپل واچ بیشتر شده و لذت بیشتری میبرم از استفاده ... وابستگی به موبایلم هم کمتر شده و بسته به کارم من موبایلم خیلی همیشه کنار دستم نیست و همیشه خیالم راحته. من با توجه به تجربه طولانی استفاده از اپل واچ واقعا منتظر نسل دومش هستم و ۱۰۰٪ با بهبود های خوبی که اپل همیشه در نسل های جدید گدجت هاش میزاره من حتما میگیرم.

مطالب پیشنهادی