ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازدید وزیر مخابرات و تکنولوژی ارتباطات افغانستان از شهر صنعتی یزد و ابراز علاقه به استفاده از دانش شرکت های ایرانی

عصر دیروز، سه‌شنبه، وزیر مخابرات و تکنولوژی ارتباطات افغانستان، عبدالرزاق وحیدی، در سفر خود در رأس هیأت تجاری به شهر صنعتی یزد، از مدرن‌ترین تولید کننده انواع بردهای الکترونیک در ایران، شرکت جهان الکترونیک، دیدن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

عصر دیروز، سه‌شنبه، وزیر مخابرات و تکنولوژی ارتباطات افغانستان، عبدالرزاق وحیدی، در سفر خود در رأس هیأت تجاری به شهر صنعتی یزد، از مدرن‌ترین تولید کننده انواع بردهای الکترونیک در ایران، شرکت جهان الکترونیک، دیدن کرد.

وزیر مخابرات و تکنولوژی ارتباطات افغانستان هدف از سفر به ایران را توسعه روابط دو جانبه بین کشور ایران و افغانستان به ویژه استان یزد برشمرد و در ادامه اظهار داشت: «هر چند تاکنون قبل از من نیز وزرای مخابرات افغانستان به استان یزد سفر کرده اند، اما این سفر برای بسترسازی تکنولوژی ارتباطات در افغانستان با کمک متخصصان یزدی است.»

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ایشان یکی دیگر از هدف‌های خود از سفر به ایران را تبادل استاد و دانشجو در حوزه تکنولوژی و فناوری برشمرد و از لزوم ارتباط بیشتر دانشگاه‌های هر دو کشور و تبادل دانش علمی میان آن‌ها سخن گفت.

دکتر عبدالرزاق وحیدی در بازدید یک ساعته خود از مجموعه جهان الکترونیک با تمجید از نظم و انضباط خاص این مجموعه، جهان الکترونیک را واحدی کاملا متمایز در صنعت الکترونیک و مخابرات منطقه دانست و خواستار استفاده از دانش و تجربیات آن در کشور افغانستان شد.

وی همچنین با تمجید از روحیه تلاشگر مردم یزد، آن‌ها را افرادی باهوش و شایسته دانست و موفقیت‌های گسترده مردم این شهر در ایران و جهان را ارزشمند توصیف کرد.
بازدیدکنندگان در این برنامه ضمن بازدید از خطوط تولید پیشرفته مجموعه جهان الکترونیک، با فرآیند طراحی، مهندسی تولید و تولید محصول آشنا گردیدند.

در ادامه جناب آقای مهندس افلاطونیان، مدیر عامل جهان الکترونیک به تاریخچه این شرکت و سرعت بالای پیشرفت اش اشاره کرد و این مجموعه را به‌عنوان شناخته شده‌ترین برند بین‌المللی ایرانی در صنعت بردهای الکترونیکی برشمرد که بالغ‌ بر 10 سال است که به کشورهای مختلف ازجمله آلمان، انگلستان و سوییس صادرات دارد.

لازم به ذکر است که جهان الکترونیک، پیشرفته‌ترین تولید کننده انواع بردهای الکترونیک یک‌رو، دورو و مولتی لایر چند لایه (تا ۳۰ لایه) در ایران است. این شرکت باسابقه بالغ ‌بر 17 سال، یکی از نام های مطرح و موفق در تولید پروژه‌های الکترونیک و مخابرات محسوب می شود، که بخش قابل‌توجهی از نیاز کشور را تأمین می‌نماید. ضمناً بیشتر تولیدات آن در صنایع مختلف ازجمله خودرو، پزشکی و برق کاربرد دارند.

در دل مجموعه جهان الکترونیک دو شرکت موفق نیکو الکترونیک و نیک الکترونیک قرار گرفته. نیکو الکترونیک در زمینه مونتاژ بردها و تامین قطعات الکترونیک از برترین برندهای جهان فعالیت می کند.

کوشش شرکت نیک الکترونیک نیز در حوزه عرضه و توزیع کالاهای آی‌تی و تکنولوژی متمرکز است که فروش حوزه آنلاین این شرکت از طریق فروشگاه آنلاین بست‌ نیک انجام می‌گیرد. تلفن های هوشند لیگو، پاوربانک‌های نیک، تبلت‌ّ‌های اسمارت رونیکس و ساعت‌های هوشمند sWatch از جمله محصولات شاخصی است که توسط نیک‌الکترونیک وارد بازار ایران شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • قدرت
    قدرت | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    یاشاسین آذربایجان

  • pouya
    pouya | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    تو ایران اصفهان هستم مخابرات فیبرکشی کرده بعد کابل تلفن را برای adsl هوایی کشیده سرعت بالاترین که من دارم ۲ مگ هست ولی تو مناطق دیگه اصفهان هوایی نیست کابل و کامل فیبر هست ۱۰ مگ هستند
    اون وقت نمایشگاه میزنند این بی سواد ها که یک کابل کشی درست نمیتونند بکنند

  • حسین
    حسین | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    همچین نوشتین صنعتی انگار ادم توش نیست

  • محمد۱۸
    محمد۱۸ | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    افغانستان فیبر نوری داره اما ایران نداره?

    • حسین
      حسین | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

      ??

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    خخخخ فقط خنده..

مطالب پیشنهادی