ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Airbnb به ۴۰ هزار مهاجر افغان محل اسکان رایگان می‌دهد

شرکت Airbnb اعلام کرده قصد دارد ظرفیت اسکان موقت رایگان پناهجویان افغان را تا ۴۰ هزار نفر افزایش دهد. ماه گذشته، بخش خیریه این شرکت اقامتی اعلام کرده بود که به طور موقت به ۲۰ ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

شرکت Airbnb اعلام کرده قصد دارد ظرفیت اسکان موقت رایگان پناهجویان افغان را تا ۴۰ هزار نفر افزایش دهد. ماه گذشته، بخش خیریه این شرکت اقامتی اعلام کرده بود که به طور موقت به ۲۰ هزار پناهجوی افغان اقامت رایگان می‌دهد و حالا گفته که می‌تواند حتی به پناهجویان بیشتری که قبلا مشخص کرده بود اقامت دهد و این عدد را تا ۴۰ هزار افزایش داد.

با توجه به گفته‌های Airbnb، اگر تقاضای مسکن با عرضه در جوامعی که پناهجویان افغان در جستجوی اسکان هستند مطابقت داشته باشد، می‌توان به ۲۰ هزار مهاجر دیگر کمک کرد. اقامت پناهندگان با کمک Airbnb، یکی از بنیانگذاران آن به نام «برایان چسکی» و کمک‌های خیریه جمع‌آوری شده توسط این شرکت تحت پوشش قرار می‌گیرد.

این شرکت هنوز مشخص نکرده که چه مقدار روی این برنامه سرمایه‌گذاری می‌کند و مهاجران تا چه مدت زمانی می‌توانند در اسکان خود بمانند. علاوه بر اقامت‌های رایگان Airbnb، این شرکت اعلام کرده که تاکنون حدود ۵ هزار میزبان نیز اعلام کردند که آماده ارائه اقامت‌های رایگان و با تخفیف به پناهجویان افغان هستند.

در چنین بحران‌های بزرگی شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا برای حمایت از قربانیان این اتفاقات اعلام آمادگی می‌کنند که در واقع فرصتی است تا کار خیریه‌ای انجام دهند و روابط عمومی خود را در روند آن تقویت کنند.

شرکت‌های والمارت، ورایزن و Texas Medical Technology در بین شرکت‌هایی هستند که برای کمک به بیش از صد هزار مهاجر افغان به آمریکا اعلام آمادگی کرده‌اند. آمازون نیز اعلام کرده که موقعیت‌های شغلی زیادی در بخش‌های تکنولوژی، عناوین شرکتی، انبار و حمل و نقل این شرکت برای مهاجران افغان به وجود خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی