ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد «GoPro» در سال ۲۰۱۶ و با نام «Karma» عرضه خواهد شد

از سال ۲۰۱۴ شایعاتی در این رابطه به گوش می رسید و عاقبت طی کنفرانس "کد" سال جاری رسماً تائید شد که پهپاد محبوب ترین شرکت تولید کننده دوربین های اکشن در جهان، یعنی «گو ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

از سال ۲۰۱۴ شایعاتی در این رابطه به گوش می رسید و عاقبت طی کنفرانس "کد" سال جاری رسماً تائید شد که پهپاد محبوب ترین شرکت تولید کننده دوربین های اکشن در جهان، یعنی «گو پرو»، در ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد گشت.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش شرکت یاد شده ویدئویی را منتشر کرد که گفته می شد توسط همین پهپاد تهیه گشته است، امروز همان ویدئو مجدداً به صورت رسمی روی اینترنت قرار گرفته در حالیکه یک راوی روی آن سخن می گوید و در نهایت در انتهای ویدئو در می یابیم که دِرون گو پرو «کارما» (Karma) نام گرفته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کارما اولین تلاش کمپانی برتر دنیای اکشن کم ها برای ورود به بازاری به حساب می آید که در زمان حاضر یکی از سریع ترین رشد های ممکن را تجربه می نماید و البته به تازگی دولت ایالات متحده شروع به وضع قوانینی جدی در رابطه با نحوه استفاده از دستگاه های مرتبط به آن یا همان پهپادها کرده است.

ناگفته نماند که مهم ترین کمپانی فعال حال حاضر در بازار پیش تر اشاره شده شرکت چینی DJI‌ است که اکنون کسب و کار آن ارزشی میلیاردی پیدا کرده و البته رفته رفته شواهد نشان می دهند که در حال وارد شدن به تجارت مرتبط به گو پرو و صنعت فیلمسازی نیز هست و شاید به همین علت باشد که شرکت مذکور نیز بنا را بر این گذاشته تا پهپادهای خودش را تولید نماید.

در مورد کارما هنوز هیچ اطلاعات رسمی یا لو رفته ای وجود ندارد و تنها برخی منابع حدس می زنند که احتمالاً با پهپادی از نوع چهار ملخه یا در اصطلاح رایج تر "کواد کوپتر" طرف خواهیم بود که می تواند ویدئو ها را با کیفیت 4K و ثبات بسیار بالا ضبط و تهیه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • میثم
    میثم | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    این پهپاد تو ایران هم هست ؟ قیمتش چنده؟ اصلا استفاده ازش قانونیه؟

  • وکیل جنایی
    وکیل جنایی | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    سایتتون عالیه موفق باشید به ما هم سربزنید

مطالب پیشنهادی