ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

به وسیله کینکت لباس ها را در خانه پسند کنید و سفارش دهید

تکنولوژی همه مرزها را درنوردیده و حتی به اتاق های پرو هم رسیده. مثل بازی های ویدیویی، حالا می توانید در برابر آینه هایی مخصوص بایستید و لباس مخصوص را بر تن خود ببینید، رنگ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تکنولوژی همه مرزها را درنوردیده و حتی به اتاق های پرو هم رسیده. مثل بازی های ویدیویی، حالا می توانید در برابر آینه هایی مخصوص بایستید و لباس مخصوص را بر تن خود ببینید، رنگ مختلفی انتخاب نمایید و خرید را انجام دهید. به هر صورت، این تکنولوژی ها فقط در مراکز فروش دیده می شوند ولی اگر اکس باکس وان داشته باشید، کارتان راحت تر شده است.

با استفاده از اپلیکیشن جدیدی به نام The Mall، دوربین کنسول اکس باکس وان به نام کینکت و نرم افزاری خاص، می توانید حالا اتاق پرو مجازی خودتان را داشته باشید و پیش از خرید هر لباسی، آن را به صورت مجازی بر تن کنید.

واحد Microsoft Ventures با همکاری کمپانی تجارت الکترونیک Von Bismark واقع در دوبلین، ایرلند، این پلتفرم خرید را راه انداخته اند تا به وسیله آن، کاربر بتواند لباس خود را انتخاب کرده و سپس در برابر تلویزیون بایستد و آن را بر تن خود ببیند.

زمانی هم که پروسه انتخاب و پسند کردن به پایان رسید، می توانید به وسیله اپلیکیشن PowaTag لباس را بخرید. اگر نسخه موبایلی این نرم افزار را داشته باشید بدون دردسر قادر خواهید بود تا اطلاعات را وارد کرده و خرید را انجام دهید. اپلیکیشن The Mall در ایالات متحده منتشر شده و برندهای متعددی نظیر SoccerPro و Go2Games تحت حمایت آن قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ps4
    ps4 | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    خخخخخخخ خوبه حداقل اون بیچاره هایی که به زور کینکت رو مجبور شدن بخرن یه کار جدید داشته باشن بکنن. بازی جدید که خیلی وقته براش نیومده. قابلیت حرکت بین صفحات توی ایکس باکسم که ازش حذف شده. البته فراموش کردن کار اصلی یه دستگاه و تمرکز روی چوب لباسی و اشعه ایکس به نظر بعضی فن های پشت سوخته انگار خیلی خوبه!

  • Hesam
    Hesam | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    این شهریار خودمنه فن سونیه.منظورش محصولات سونیه.سونی هروقت تونست یکی مثل کینکت بزنه بیا اینجا فن بازی کن.تو که هنوز Xbox one رو از دویست کیلومتری ندیدی میای از لگ صحبت میکنی،شایدم فکر کردی Xbox one مثل ps4 که لگ بزنه ولی نه پسرخوب ازین خبرا نیست.ذهنت درحد یک بچه دبستانیه

    • shahryar
      shahryar | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

      کلا تو‌خوبی ?

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    جالبه ایکس باکس علاوه بر نقش کنسول نقش مولتی مدیا و مرکز کنترولی اینترنت اشیاء رو در قلب خانه ها به عهده گرفته، این موضوع با گسترش مفهوم خانه هوشمند میتونه در دراز مدت به نفع مایکروسافت باشه!

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    اتفاقا همین چند ساعت پیش امتحانش کردم خیلی باحال بود ، اما قیمتا خیلی بالا بودن / تکونولوژی های نوین و فوق العاده ، اینده xray , استفاده به عنوان windows hello الانم این فوق العاده است

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    خخخخ شایدم منظورش درایوکلاب و the order باشه خخخخ یا ممکنه دموها ی کنفرانس ها رو می که خخخ

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    خخخخخخ منظورش مشکل داشتن همیشگی سرویس های پلی استیشن هست خخخخخخ

    • سعید
      سعید | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

      این خخخخخخ که میگی یعنی چی؟؟؟
      از اون سر دنیا زبون فارسی رو بگند کشیدی
      اسم معلم ادبیاتتو بگو برم پیداش کنم کارش دارم !

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

        خخخخخخخخخخ

      • safi
        safi | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

        خلط داره

        • شهریار
          شهریار | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

          فروش بالای PS4 تو گلوش گیر کرده متاسفانه!

  • shahryar
    shahryar | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    ? ینی این ایکس باکس هر کاری میکنه
    لباساتو‌میشوره
    اتو‌میکشه برات نون میخره ولی تو اجرای یه بازی بدون لگ عاجزه از اینجا مانده و از انجا رانده که میگن همینه

    • Rivekan
      Rivekan | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

      شما همون شهریار خودمونی؟ (بزرگ)

مطالب پیشنهادی