ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ارائه محتوای رایگان برای Batman: Arkham Knight همچنان ادامه دارد

با ارائه آخرین بسته بروزرسانی برای نسخه پی سی Batman: Arkham Knight، مشکلات عمده بازی تقریبا برطرف شدند اما پشتیبانی استودیوی Rocksteady و کمپانی برادران وارنر از این بازی هنوز پایان نیافته است. دو لباس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

با ارائه آخرین بسته بروزرسانی برای نسخه پی سی Batman: Arkham Knight، مشکلات عمده بازی تقریبا برطرف شدند اما پشتیبانی استودیوی Rocksteady و کمپانی برادران وارنر از این بازی هنوز پایان نیافته است.

دو لباس قدیمی بتمن که یکی متعلق به فیلم The Dark Knight کریستوفر نولان بوده و دیگری مربوط به کمیک های بتمن است، حالا به صورت رایگان در اختیار دارندگان بازی قرار گرفته است. کنسول گیمرها برای دریافت لباس ها باید به استورهای مربوطه مراجعه کنند اما کسانی که بازی را روی استیم دارند، لباس ها را به صورت خودکار دریافت کرده اند. جالب است بدانید که برای اضافه کردن لباس بتمن در فیلم The Dark Knight، استودیو راک استدی با کمپانی DC وارد مذاکره شده و حقوق آن را پرداخته است.

اخیرا نیز آخرین بسته الحاقی بازی تحت عنوان Season of Infamy منتشر شد که ماموریت های 4 شخصیت کیلر کراک، مستر فریز، Ra’s Al Ghul و Mad Hatter را به بازی اضافه می کند. همانند دیگر ماموریت های جانبی، این شخصیت ها نیز یک سری مراحل مختص به خود دارند.

بسیاری از کاربران، Season of Infamy را اولین بسته الحاقی ارزشمند این بازی تلقی کرده اند. جدا از اینکه تاکنون Rocksteady، لباس ها و یا ابزارهای متنوعی را به صورت رایگان ارائه داده اما محتوای بخش پولی چندان پر رونق نبوده و گیمر را ساعات زیادی درگیر خود نمی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی