ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

ال جی رسما موبایل V10 را در ایران معرفی کرد

V10 یکی از جدیدترین موبایل های شرکت LG است که به لطف ویژگی های متفاوتی که دارد، طی مدت کوتاهی که از معرفیش می گذرد، توانسته نگاه های بسیاری را به خود خیره کند. ال ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

V10 یکی از جدیدترین موبایل های شرکت LG است که به لطف ویژگی های متفاوتی که دارد، طی مدت کوتاهی که از معرفیش می گذرد، توانسته نگاه های بسیاری را به خود خیره کند.

ال جی قصد دارد این محصول را تنها در بازارهایی خاص عرضه نماید و خوشبختانه ایران نیز یکی از کشورهایی است که کره ای ها می خواهند V10 را در آن به فروش رسانند. بر همین اساس ال جی امروز مراسمی را در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد و به صورت رسمی از V10 در کشورمان رونمایی به عمل آورد.

در این مراسم آقای لی، مدیر واحد موبایل ال جی در ایران، اعلام کرد که شرکت متبوعش هم اکنون از لحاظ سهم بازار، در میان سه برند اول در ایران قرار دارد و تلفن های هوشمند ال جی، با همکاری مدیاپردازش، توانسته اند تا ۱۰ درصد از بازار ایران را به خود اختصاص دهند.

V10 به عنوان جدیدترین موبایل ال جی در ایران، قرار است از شنبه وارد بازار شود و قیمت آن نیز در محدوده ۲ میلیون تومان خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با V10 می توانید نگاه نزدیک دیجیاتو به این محصول را مطالعه نمایید؛ همچنین شایان ذکر است که در آینده ای نزدیک نیز بررسی جامع این محصول را برایتان منتشر خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • احسان نوری
    احسان نوری | ۴ دی ۱۳۹۴

    الجی واقعا بهترین بوده وخلاقیت تو محصولاتش رو همیشه دیدیم باز یسری متعصب یه برند خاص اومدن ودارن میکوبن این گوشی رو واقعا جای تاسف داره واقعا سامسونگ اچ تی سی سونی چی دارن امار خرابی بالا ومشکلاتشونم سر به فلک میزنه الجی رو اصول گوشی میزنه وبهترین شکل ممکن مچ میکنه قطعات گوشی رو تا بهترین کارایی رو داشته باشه همیشه سخاوتمند عمل کرده واز امکانات گوشی کم نکرده بلکه هردفعه به اون اضافه کرده مثل بعضی برندها نیست که کپی میزنن از ایفون وگوشی 3گیگ رم میزنن همون اولش 80درصدش پر باشه

    • آدم حسابی
      آدم حسابی | ۴ دی ۱۳۹۴

      یه بار دیگه نظر خودت و بخون ببین کی متعصب هست و برند های دیگه رو با خاک یکسان کرده انصاف هم بد چیزی نیست

  • Davood
    Davood | ۴ دی ۱۳۹۴

    با سلام عزیزان . احتمالا گوشی خوبیه . ضمنا به توصیه یکی از بستگان که دانشجوی دکتراست .و پاره وقت در شرکت گوگل مشغول کاره . سال گذشته یه گوشی نکسوس۵ (محصول گوگل و الجی) خریدم . اولش وارد نبودم . به مرور که به توانایی هاش اشنا شده با گوشی های دیگه مقایسه کردم دیدم گوشی خیلی خوبیه . ضمنا یه برنامه از گوگل روش نصب کردند . که گوشی به صورت هوشمند خبرهای خوب رو به شما پیامک میکنه . اگه پیامکی خبر بد داشته باشه . تشخیص میده با چند تا فحش کره ای به خود فرستنده برمیگردونه...؟!؟!؟!

  • ممد
    ممد | ۴ دی ۱۳۹۴

    اصلا از نظر من ال جی ارزش دادن پول زبون بسته رو نداره چرته یه گوشی کاملا مزخرف این همه کوشی با کیفیت ساخت، خوش دست و زیبا ، قوی و کار کردن باهاش لذت بخش تر بیای ال جی بخری اصلا نمیتونه انتخاب عاقلانه باشه.
    اگه پولت مفته بده اگه دوست داری یه گوشی با کیفیت و ماندگار بگیری برو سراغ پرچمدار های جدید سامسونگ و اچ تی سی و ایفون و سونی حتی اون هواوی هم مالی نیس

  • amir
    amir | ۴ دی ۱۳۹۴

    سلام ال جی شرکت خوبی هستش اما به نظر من یه مشکلاتی داره یکیش تضاد رنگی جلوی گوشی با پشت اون مثلا من رنگ سفیدشو گرفتم دست خیلی تآ ذوق می زد فکرشو بکنید که اگه جلوی صفحه هم سفید می بود چی میییی شد
    بعدشم اگه می تونستن رو ارگونومی گوشیشون بهتر کار کنن خیلی عالی می شد مثل ال جی جی ۲واقعا خوش دست بود البته جدا از پشت پلاستیکی
    در کل من از وی ۱۰ خوشم نیومد و اگه یه روزی بخوام ال جی بگیرم یه گوشی خوش دست و با کیفیت و قدرتمند و با صفحه نمایش ۴.۸اینچی آره به نظر کن این صفحه نمایش از همه یهتره

  • محمد
    محمد | ۴ دی ۱۳۹۴

    برای من خیلی جالبه چرا لجی این گوشیو رونمایی کرد؟چرا نموند و جی5 معرفی کنه یک دفعه...این گوشی طرح عالی داره و با یکم ارتقا میتونست به اسم g5معرفیش کنه...

  • آدم حسابی
    آدم حسابی | ۳ دی ۱۳۹۴

    این الجی چطور حساب کرده تو بازار ایران سوم شده؟؟!!

    • پوریا
      پوریا | ۴ دی ۱۳۹۴

      راست میگین.ما که هر چی گوشی دیدیم سامسونگ و هواوی و سونیه.گاهی هم اچ تی سی.ولی الجی خیلی کم دیدم

      • احسان نوری
        احسان نوری | ۴ دی ۱۳۹۴

        اخوی شما الجی کم دیدی که نباید بگی کمه لاغل ماکه از تهران مشهد کرج بازارش خبر داریم پره چه نمایندگی فروش الجی چه مغازه هایی که موجود دارن اول کمی تحقیق کنید بعد نظر بدین

    • ارمین
      ارمین | ۴ دی ۱۳۹۴

      دوست عزیز در بین 3برند پرطرفدار ایران گفته یعنی 3برندی که تو ایران از هواداری بیشتری برخوردار هست نه 3برندی که پرفروش هستن هواوی فروشش بالاست چن محصولاتش ارزونه اونو کارنداریم بین 3برند پرطرفدار سامسونگ سونی و الجی این 3گوشی تو تیران ازطرفداران بیشتری برخوردار هستن.

      • آدم حسابی
        آدم حسابی | ۵ دی ۱۳۹۴

        الان دقیقا شما از کجا متوجه شدی که منظور هواداری بوده نه فروش
        لابد اونجایی که گفته :آقای لی مدیر واحد موبایل ال جی در ایران اعلام کرد که شرکت متبوعش هم اکنون از لحاظ سهم بازار در میان سه برند اول در ایران قرار دارد و تلفن های هوشمند الجی با همکاری مدیا پردازش توانسته اند تا ۱۰ درصد از بازار ایران را به خود اختصاص دهند
        برا این شرکتها هوادار به چه دردی میخوره وقتی دستش تو جیبش نره و خرید نکنه
        اینقدر تعصب برا چی بخرج میدین وقتی برا اینا (کلیه برندها) فقط پول شما مهم هست و نه هوادار بودنتون در ضمن این آمار هوادار بودن از کجا و چطوری استخراج کردین
        بد نیست یک نگاهی هم به لینک زیر بندازید

        آمار کاربران کافه بازار منتشر شد؛ درخشش سامسونگ و سهم بازار تحقیر آمیز LG

        http://digiato.com/?p=62966

        اینم بگم که شخصا طرفدار هیچ کدوم از برندها نیستم و سعی میکنم تعصبم رو برا پول تو جیبم و آسایش و آرامش خودم نگه دارم

        • abbaskk
          abbaskk | ۵ دی ۱۳۹۴

          اقای شل..... ببین اماری که کافه بازار اعلام کرده مربوط به اونای که تو بازار ثبت نام کردن اونم واسه سه ماه پیش هب شاید کسی نخواد ثبت نام کنه... بعدشم سهم سامسونگ تو میان رده های که تولید کرده بیشتره و قیمت کمتری داره مثله هواوی مقله وای 300.... وغیره ولی ال جی کمتر میان رده داده

          • آدم حسابی
            آدم حسابی | ۵ دی ۱۳۹۴

            اگر حضرتعالی آمار مستند و مستدلتری داشته باشید از مطالعه آن بینهایت خوشحال خواهم شد چه آمار فروش جهانی و چه لوکال و اینکه در آمار ارایه شده گوشی های S5، S4، S3، Note 3 ، Z1 ، Z، G3 وجود دارد که هیچکدام میان رده نیستند

          • abbaskk
            abbaskk | ۵ دی ۱۳۹۴

            نمیدونم این امارو از... می اری اخه بیشترین واسه سامسونگ اس 4 اس 3 که الان میان رده. حساب میشن قیمتشون اندازه یه مین ردن در مورد اون گوشیهای دیگم همینطور

          • abbaskk
            abbaskk | ۵ دی ۱۳۹۴

            به جز g3.s5که الان جی بهتره فروشش بهتره

          • abbaskk
            abbaskk | ۵ دی ۱۳۹۴

            نمیدونم تو چه سالیه داری زندگی میکنی???

          • ارمین
            ارمین | ۵ دی ۱۳۹۴

            والا s3 . s4. z. z1 اینا همه الان میان رده هستن و قدرت انچنانی ندارن نت3هم قدیمیه و کم کم داره میان رده میشه چن محصولات جدیدتر وبهتری ازش توبازار هست
            بعدشم امار کافه بازار زیاد معتبر نیست چن کلی امار نگرفته و جزئی امار هستش.
            الان توبازار امریکا سهم خرید گوشی های الجی رو به افزایش و سهم فروش گوشی های سامسونگ رو به کاهش هستش.

            الان نت5. اس6 و اس6 ایج. جی4 جی3 زد4و زد5 اچ تی سی وان ام 9 . هواوی پی 8 . مست اس و میت 8 اینا فعلا پزچندارای بازار هستن

          • آدم حسابی
            آدم حسابی | ۵ دی ۱۳۹۴

            هدف از نام بردن از note 3 و z1 معرفی بعنوان پرچمدارهای امروزی نبود بلکه اگر کمی بررسی نمایید براحتی پی به این نکته خواهید برد که تاریخ انتشار دو گوشی ذکر شده با گوشی LG G2 پرچمدار سابق الجی همزمان میباشد هر سه سپتامبر 2013 می باشند که در آمار ذکر شده در میان 20 گوشی نوت 3 و Z1 بترتیب دارای سهم 1.9% و 1.5 % هستند اما از G2 نامی برده نشده است و با کمی دقت متوجه خواهید شد که آپلیکیشن بازار با نصب برروی بیش از 23 میلیون دستگاه اندروید نه ثبت نام و رجیستر تا تاریخ انتشار آمار 1 مرداد 94 قابل اطمینان ترین مرجع برای توسعه دهندگان آپلیکیشن می باشد و الجی با سهم 3% حدود 690000 دستگاه در رده ششم قرار گرفته است که بنظر نمی رسد در مدت 5 ماه تا ابتدای دی ماه بتواند سهم خود را در بازار ایران با توجه به رکود اقتصادی موجود و حاکم بر بازار افزایش قابل توجهی دهد بخصوص اینکه باید با برندهای دیگر نیز رقابت نمایید مگر اینکه شما بتوانید آمار فروش دقیق کلیه برندها را استخراج و در اختیار کاربران قرار دهید در ضمن خودم اینقدر دست همه سامسونگ و سونی و هواوی دیدم که بشدت این برندها خز شدن و اگر تصمیم به خرید گوشی جدید بگیرم V10 یکی از قویترین گزینه هام خواهد بود

        • ارمین
          ارمین | ۵ دی ۱۳۹۴

          بدنیست اطلاعاتتونو بالا ببرین دوست عزیزم
          شما کمتر الجیو دیدن فکرمیکنسد کسی الجی نمیخره
          بله همین طرفداران گوشی هستن که میرن گوشی میخزن اگه سامسونگ انقدر میان رده نمیداد الان سهم بازار مصرفش خیلی کمتربود.
          بعدشم سامسونگ بشدت تو قسمت نرم افزاری لنگ میزنه چن همش میخواسته رو قسمت قدرت گوشی کارکنه ولی الجی همیشه رو نرم افزار و بعد سخت افزار کار کرده من خودم بشخصه با اس6 کارکردم وقتی میری برنامه ای رو باز کنی ونصب کردی مثلا یک بازی حجم دیتای بازی رو نشون نمیده وفقط حجم بازی فایل نصبی بازی تو اس 6 که پرچندارشه نشون میده و این ایراده ولی الجی تو نرم افزار خیلی از برندهای دیگه جلو هستش.

          الجی چن تمرکز رو راحتی کاربر هستش کمتر میان رده میزنه و پرچمدار میزنه تا خریدار استفاده راختی از گوشی داشته باشه بدنیست سری به سایتا بزنید ببینید چقدر از رابط کاربری سامسونگ ایراد گرفتن و ضعف در عملکرد

  • حمید
    حمید | ۳ دی ۱۳۹۴

    مراسم به اون گندگی تو هتل به اون گندگی فقط خبرش همین ؟؟؟؟؟؟

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۳ دی ۱۳۹۴

    گوشی خوب و با کیفیتیه.

    • آدم حسابی
      آدم حسابی | ۴ دی ۱۳۹۴

      تا از نزدیک ندیدم و باهاش کار نکردم از روی مشخصات و ظاهر نمیشه نظر دقیق داد

      • ارمین
        ارمین | ۴ دی ۱۳۹۴

        دوست عزیز پسرخاله خودم این گوشیو تهیه کرد بود و از نزدیک باهاش کارکرده و واقعا راصی بود از گوشی و اینکه میگفتن کیفیت تصویرش از جی 4 کمتره همچین چیزی نیست کیفیت تصویر ها برابر هست مشکل تاچ ولمس نداره کیفیت دوربینش از اس 6 و نت 5 سامسونگ خیلی بهتر و شارپ تر هستش.
        بنده منتظرم این گوشی بیاد و افت قیمتشو بکنه و میخرم چن شما نگاه کن هرچی سخت افزار گوشیو ببزن بالا بازی یا نرم افزاری وجود نداره که بتونه حتی 50درصد قدرت کامل این گوشی هارو اشعال کنه و اینکه هرروز سخت افزار جدید میزارن صرفا جهت رقابت هستش من نت5 و اس 6 و جی4 رو باهم مقایسه کردم از هیچ لحاظی هیچکدوم تو سخت افزار فرقی ندارن تو بازی همیگیشون روون و باکیفیت بازی رو اجرا کردن ت برنامه ها روون و هیچ مشگلی نداشتن چن سخت افزارا رو ببرن بالا نرم افزارا کاراییشون یکیه حتی بازی مدرن کومبات 5 تو جی 2 با اس 6 هیچ فرفی نداره روون بودن جفتشون یکی بود.

        فقط تو امکانات و نرم افزار قدرت سخت افزار الان رقابت حتی سامسونگ گفته تو سال 2016 تمرکز رو گوشی های مسان ردش هست چن پرچمداراش بقدری قوی هستن که نیاز کاربرانو تاچتدین سال اینده براورده کنند.

        باتشکر از دوستانی که وقتشونو گذاشتن و خوندن
        یاعلی

  • پوریا
    پوریا | ۳ دی ۱۳۹۴

    گوشی خیلی خوبیه.

  • َشاهرخ
    َشاهرخ | ۳ دی ۱۳۹۴

    فک نکنم ارزش خریدن رو داشته باشه ، خیلی خیلی دیر معرفی شد ، مسلما کسی بخواد گوشی بخره صبر میکنه تا اردیبهشت و اخرین مدلهای گوشی وارد بازار بشه ، دست کم من خودم که اینطورم

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۳ دی ۱۳۹۴

      گوشی خوبی هس اما با این حال موافقم باشما

      Like

      • شمال
        شمال | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

        سلام من خودم سامسونگ نوت4 دارم خیلی عالی هست هرچند که به علت پهن بودن زیاد تودست راحت نیست... ولی داداشم ال جیv10گرفته واقعا حال کردم از طراحی از سرعت پردازشگر کیفیت عکسش با نوت4 تقریبا یکی ولی v10عکسش طبیعی تر نشون میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی