ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رشد فیس بوک و اسنپ چت در استریم ویدیو
تکنولوژی

فیس بوک و اسنپ چت سال آینده دنیای ویدیوی روی موبایل را به تسخیر خود درمی آورند

این روزها وقتی صحبت از سرگرمی های مدرن به میان آید، هیچ ابزار و رسانه ای به اندازه ی موبایل ها محبوبیت و کاربرد ندارد. دیگر کمتر کسی را می یابید که با تلفن هوشمند خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ دی ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

این روزها وقتی صحبت از سرگرمی های مدرن به میان آید، هیچ ابزار و رسانه ای به اندازه ی موبایل ها محبوبیت و کاربرد ندارد. دیگر کمتر کسی را می یابید که با تلفن هوشمند خود تنها به برقراری تماس و ارسال پیام متنی بسنده کند. برخورد با افرادی که در اتوبوس ها و مترو مشغول مطالعه، بازی یا تماشای ویدیو روی اسمارت فون خود هستند، یکی از پر تکرارترین اتفاقات روزمره ما محسوب می شود.

پس عجیب نیست که نرم افزارهای مرتبط با سرگرمی این روزها از محبوب ترین اپ ها در پلتفرم های موبایلی باشند. وقتی بحث تماشای ویدیوی آنلاین مطرح گردد، نام یوتوب، فیس بوک و اسنپ چت بیش از دیگران برجسته می شود. این دو کمپانی آخر در سالی میلادی که گذشت رشد چشمگیری را تجربه کردند و سودهای کلانی را به جیب زدند و حالا ‍پیش بینی می شود این رقابت در سال آینده بیش از پیش افزایش یابد.

در ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید.

شواهد این امر در همه جا قابل رویت است. یکی دو سال قبل یوتوب حرف اول و آخر را در زمینه ویدیوهای آنلاین می زد، اما دو شرکت دیگر به مرور سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دادند. "مارگارت بولاند" از بیزینس اینسایدر معتقد است که فیس بوک و اسنپ چت در سال آینده این حوزه از بازار سرگرمی های آنلاین را به طور کامل متحول خواهند کرد.

بولاند می گوید که امروز در سراسر دنیا از هر ۸ نفر ۱ نفر روزانه به اپ فیس بوک روی موبایل خود مراجعه می کند. این نسبت جمعیت زیادی را شامل می شود. نکته دیگر این است که سازندگان ویدیوها در فیس بوک در قیاس با سایر سرویس ها محتوای ویدیویی بیشتری را به اشتراک می گذارند. و همه این موارد در حالی رخ می دهد که به طور سنتی همواره یوتوب مقصد اول برای انتشار ویدیوها بوده.

بولاند همچنین باور دارد که اسنپ چت در سال ۲۰۱۶ خود را به عنوان یک قدرت نوظهور و توانمند در حوزه استریم ویدیو مطرح خواهد کرد. به خصوص بعد از آنکه آنها پیشنهاد خرید وسوسه انگیز فیس بوک را رد کردند و سپس تلاش نمودند ویژگی های جالبی را به محصول خود بیافزایند.

سال پیش رو سال جذابی برای کاربران سرویس های ویدیوی آنلاین خواهد بود. چراکه با نزدیک شدن چهار رقیب اصلی بازار به هم و ورود رقبای تازه، شرکت ها مجبورند برای حفظ سهم خود تلاش بیشتری انجام داده و خدمات خود را جذاب تر نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • michel
    michel | ۴ دی ۱۳۹۴

    این چرتو پرتا چیه، فیسبوک فیلماشو میدزده، اگه یوتیوب نباشه کسی روی فیسبوک فیلم نمیذاره یکم تحقیق کنین بعد مطلب مسخره بذارین

  • دلارد
    دلارد | ۴ دی ۱۳۹۴

    دت و

مطالب پیشنهادی