ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ZTE در پانزدهم دی ماه یک پرچمدار جدید معرفی می کند

اگر به خاطر داشته باشید سه شنبه هفته ی جاری بود که در خبری نوشتیم شرکت ZTE دو میلیون دلار هزینه کرده تا بتواند حق تملک دامنه ی Nubia.com را به دست آورد. در همین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید سه شنبه هفته ی جاری بود که در خبری نوشتیم شرکت ZTE دو میلیون دلار هزینه کرده تا بتواند حق تملک دامنه ی Nubia.com را به دست آورد. در همین راستا امروز این کمپانی در صفحه ی خود در شبکه ی اجتماعی چینی Weibo پوستری را منتشر کرده که خبر از معرفی پرچمداری جدید در وبسایت بین المللی تازه شان آنهم در روز ۵ ژانویه مصادف با 15 دی ماه می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تاریخ در نظر گرفته شده دقیقاً قدری پیش از آغاز نمایشگاه CES 2016 در شهر لاس وگاس آمریکا محسوب می شود و بسیاری از هواداران امید دارند تا عاقبت در این تاریخ ZTE از اسمارت فون Nubia 11 اش رونمایی به عمل آورد.

دستگاه مورد اشاره مطابق شنیده های پیشین نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۵۳۰ بهره مند خواهد بود. شایعه کنندگان می افزایند Nubia 11 به ۴ گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده، در بخش پشتی از دوربینی ۲۰.۷ مگاپیکسلی میزبانی می کند و در قسمت جلویی اش نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی را جای داده است.

ضمناً‌ گمان می رود که این اسمارت فون با سه حجم حافظه ی داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار عموم قرار گیرد. بر طبق مشاهدات هزینه ی کلان برای تصاحب Nubia.com روایت گر این موضوع است که ZTE قصد دارد حضورش در بازارهای جهانی را جدی تر کرده و از این پس موبایل های حائز اهمیت اش را علاوه بر چین به شکل همزمان در سایر کشورهای مهم دنیا همچون ایالات متحده نیز عرضه نماید و به این ترتیب سهم بیشتری از بازار را نصیب خود سازد.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید آیا این برند چینی می تواند در ماه های پیش رو رشدی چشم گیر را تجربه نماید یا خیر؟

zte-newflagship

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    مثل نسل قبلیش بی حاشیس.از عکس معلومه.

مطالب پیشنهادی