ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کونامی با عرضه بسته های الحاقی بیشتر، به پشتیبانی از متال گیر آنلاین ادامه می دهد

کمپانی ژاپنی کونامی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا به پشتیبانی از بخش آنلاین متال گیر سالید، که با نام متال گیر آنلاین نیز شناخته می شود، ادامه دهد؛ برای تحقق این مهم، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

کمپانی ژاپنی کونامی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا به پشتیبانی از بخش آنلاین متال گیر سالید، که با نام متال گیر آنلاین نیز شناخته می شود، ادامه دهد؛ برای تحقق این مهم، قرار است که بسته الحاقی جدید برای عنوان مورد بحث عرضه شود.

کونامی این خبر را در اکانت توییتر رسمی متال گیر آنلاین اعلام کرد و گفت که قرار است بسته الحاقی جدید، نقشه ها و مادهای بیش تری به بازی بیفزاید. برای مثال قرار است حالت بقا یا همان Survival به بازی اضافه شود.

حالت Survival گیمر را در محیطی باز قرار می دهد و بازیکنان باید در مثابل یک دیگر به مبارزه بپردازند. در این ماد، گیمر با پیروزی در هر دست و یا دستیابی به چند پیروزی به صورت پست سر هم، امتیازات و آیتم هایی به عنوان پاداش دریافت می کند. نقشه های جدید هم قرار است که بسیار باز و گسترده باشند.

تا پیش از این، شک و شبهه زیادی درباره سرنوشت متال گیر آنلاین وجود داشت و به نظر می رسید که کونامی دیگر از این بخش پشتیبانی نکند. دلیل این امر آن است که استودیوی Kojima Production برای همیشه تعطیل و شخص هیدئو کوجیما نیز بالاخره از کونامی جدا شد. در حالی که کوجیما در حال کار روی عنوان جدید و مستقل خود است، به نظر می رسد که کونامی به پشتیبانی از متال گیر آنلاین ادامه خواهد داد و به این زودی ها از آن دست نخواهد کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    سرنوشت متال گیر بدون وجود هیدئو کوجیما قطعا روشن نخواهد بود.

مطالب پیشنهادی