ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قسمت بعدی Assassin’s Creed سال 2017 عرضه می شود؛ واچ داگز 2 در راه است [شایعه]

تاکنون شده صبح از خواب بیدار شوید و ببینید خورشید در آسمان نیست؟ انتشار فرنچایزهای سالیانه ای مانند: فیفا، کال آف دیوتی، اساسینز کرید و ... نیز مشابه این مثل است. آن قدر این اتفاق ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

تاکنون شده صبح از خواب بیدار شوید و ببینید خورشید در آسمان نیست؟ انتشار فرنچایزهای سالیانه ای مانند: فیفا، کال آف دیوتی، اساسینز کرید و ... نیز مشابه این مثل است. آن قدر این اتفاق در صنعت بازی های ویدیویی عادی شده که اگر خبر منتشر نشدن یکی از آن ها را بشنوید، ممکن است به عجیب ترین اتفاق روزتان تبدیل شود! حال به نظر می رسد شرکت یوبی سافت در رقم زدن این اتفاق پیش قدم شده و قرار است سال 2016 را بدون Assassin's Creed بگذرانیم.

برای دریافت جزییات بیشتر با دیجیاتو همراه شوید.

براساس اطلاعات درز پیدا کرده از سوی یکی از کارکنان یوبی سافت، قسمت بعدی اساسینز کرید که با فعلا با اسم رمز Empire شناخته می شود، در سال 2017 عرضه شده و اتفاقات داستانی آن به مصر باستان ارتباط خواهد داشت. وی در این رابطه گفت:

امسال عنوانی از اساسینز کرید عرضه نمی شود. زمانی که چیزی در E3 امسال نشان ندادند به حرفم خواهید رسید.

برای بازی باید تا سال 2017 صبر کنید. علتش این است که قسمت بعدی، سری را دگرگون می کند. در بازی حسی همانند عنوان ویچر به شما دست خواهد داد؛ آزادی عمل در مبارزات و قابلیت پیشرفت بازیکن.

اسب ها و قایق ها هم برگشته اند. قسمت بعدی اساسینز کرید توسط تیم سازنده Assassin's Creed IV: Black Flag ساخته می شود.

به نظر می رسد، یوبی سافت برای افزایش کیفیت این فرنچایز تصمیم گرفته تا یک سال به آن استراحت دهد. البته همچنان شاهد عناوینی فرعی از این سری، به صورت دو بعدی، در سال جاری خواهیم بود.

بخش دیگری از جزییات به دست آمده نشان می دهد که یوبی سافت برای پر کردن خلا اساسینز کرید، قسمت دوم عنوان واچ داگز را امسال عرضه می کند. برخلاف قسمت اول، که در شیکاگو اتفاق می افتاد، این بار بازی در سانفرانسیسکو جریان دارد. با توجه به موفقیت های واچ داگز و فروش بیش از 10 میلیون نسخه از آن، انتشار ادامه اش دور از انتظار نبود. قسمت اول این فرنچایز در سال 2014 عرضه شد.

علاوه بر این، جزییات و اطلاعات بیشتری از قسمت بعدی اساسینز کرید منتشر شده:

  • مصر باستان مقصد بعدی اساسینز کرید خواهد بود. سازنده های بازی علت این انتخاب را نبود اطلاعات تاریخی دقیق از آن دوره، برای داشتن آزادی عمل در بخش داستانی عنوان کردند.
  • داستان بازی، قبل از به وجود آمدن اساسین ها و تمپلارها جریان دارد. به عبارت دیگر، این عنوان پیش درآمدی بر تمامی بازی های سری اساسینز کرید است.
  • همانند Black Flag، به جز روستاها مکان های زیادی برای بالا رفتن وجود ندارد.
  • بیشتر ویژگی های بازی جدید بوده و از پایه ساخته شده اند. در واقع، بازی سعی دارد تا حس تکراری شدن، که در عناوین اخیر سری مشاهده می شد را از بین ببرد.
  • در بازی نقش یک برده یا فردی که در گذشته به بردگی گرفته شده را ایفا خواهید کرد. قیافه وی به الطائر [شخصیت اصلی قسمت اول سری اساسینز کرید] شباهت داشته و رنگ صورتش کمی تیره تر از آن است. علاوه بر این، او فرد مشهوری در بازی نیست و به ندرت سخن می گوید.
  • یکی از بزرگترین تغییرات بازی، رنگ بندی متنوع آن است. آسمان آبی، پوشش سبز گیاهان، بیابان های زرد و ... خود دلیلی بر این ادعا هستند.
  • در بازی دارای یک عقاب خواهید بود که می توانید آن را کنترل کنید.
  • دنیای بازی از پایه ساخته شده و شاهد هیچ گونه اضافه سازی ویژگی های گرافیکی از قسمت های قبلی، به جز تعدادی انیمیشن، نخواهیم بود.
  • قسمت بعدی اساسینز کرید برای عرضه روی اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی برنامه ریزی شده است. هنوز اطلاعات دقیقی از انتشار بازی روی کنسول بعدی نینتندو در دسترس نیست.
  • به خاطر شباهت کنسول های نسل هشتم به پی سی، پلتفرم اصلی بازی رایانه های شخصی خواهد بود. به عبارت دیگر، بازی بر پایه پلتفرم پی سی ساخته شده و سپس روی کنسول ها پورت می شود.
  • نبردهای دریایی در بازی حضور نخواهند داشت. هنوز اطلاعات دقیقی از بخش دریایی بازی منتشر نشده و تنها جزییات به دست رسیده نشان میدهد که می توان از آن برای گشت و گذار یا انجام برخی ماموریت ها استفاده کرد.
  • به نظر می رسد در ابتدای ساخت بازی، علاوه بر مصر، یونان نیز جزئی از مناطق بازی محسوب شده و شخصیت اصلی قابلیت سفر به آن را داشت. اما به دلیل وسعت بسیار بالا، تیم سازنده مجبور به حذف آن گردید.
  • یوبی سافت در تلاش است تا داستان این شخصیت را به یک سه گانه تبدیل کند. این خبر، احتمال اتفاق افتادن قسمت های بعدی در یونان یا رم را افزایش می دهد. تاکنون تنها داستان شخصیت اتزیو به یک سه گانه [اساسینز کرید 2، اساسینز کرید برادرهود و اساسینز کرید رولیشنز] تبدیل شده است.
  • بازی 3 برابر اساسینز کرید 4: بلک فلگ بوده و برخلاف این عنوان، هیچ گونه بارگذاری در شهرها را شاهد نخواهیم بود. به عبارت دیگر، جهان این عنوان به صورت یک پارچه زیر پایتان است.
  • در حال حاضر بخش آنلاین به صورت کلی از سری برداشته شده و سرنوشت آن در عناوین آینده اساسینز کرید مشخص نیست. این بخش با عنوان اساسینز کرید برادرهود وارد این سری شد. در دو نسخه اصلی قبلی، شاهد حذف آن بودیم.
  • بازی در مراحل نمونه سازی و ساخت بنچمارک های هنری به سر می برد.

توجه بیش از اندازه یوبی سافت روی فرنچایز اساسینز کرید، موجب شده تا برخی هواداران نسبت به آینده سری محبوب Prince of Persia نگران شوند. کارمند یوبی سافت در این رابطه گفت:

پرنس آو پرشیا را فراموش کنید! این بازی هیچ وقت باز نخواهد گشت. یکی از دلایل به وجود آمدن سری اساسینز کرید همین عنوان پرنس آو پرشیاست. علاوه بر این، آی پی پرنس آو پرشیا دست یوبی سافت نبوده و برای تولید قسمت جدید آن باید حق ساختش را بپردازد. در صورتی که آی پی اساسینز کرید متعلق به این شرکت است.

اساسینز کرید در ابتدا قرار بود یک بازی از سری پرنس آو پرشیا با نام Prince of Persia: Assassin باشد. اما پس از این که یوبی سافت پتانسیل های آن را دید، تصمیم گرفت تا بازی را کنسل کرده و به یک فرنچایز جداگانه تبدیلش کند.

نکته جالب این است، وبسایت کوتاکو نیز صحت این اخبار را تایید کرده است. این وبسایت در گذشته اطلاعات زیادی از عناوین یوبی سافت لو داده بود که عمدتا حقیقت داشته اند.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Behrad
    Behrad | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر من بهترین اساسین کرید
    فقط اساسین کرید 3
    شخصیت کانر
    از همه لحاظ عالی بود
    بهترین و به یاد مانده ترین لحظات وحتی با اهنگاشو دارم
    مرسی

    • شهروز
      شهروز | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

      سلام
      منم 100درصد باحرف شما موافقم
      به نظر من بهترین بازی بود
      بهترین بهترین
      مخصوصا وقتی در مراحل فرعی بازی مردی که لباس اساسینس کرید رو به کانر داد میمیرد و ان را به خاک میسپارید و در مراحل اصلی هیچکقت شاهد چنین اتفاقی نیستیم
      خداحافظ

  • shadow
    shadow | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    من فقط از ....سه گانه شخصیت اتزیو....خوشم اومد...بعد اون یا اساسین بازی نکردم یا خیلی کم بازی کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی