ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با نوشابه ساز جدید کمپانی Keurig به نام Kold آشنا شوید [تماشا کنید]

Keurig را می توان در زمینه ی دستگاه های تولید نوشیدنی های گرم خانگی پیشرو دانست، اما سال گذشته برای این شرکت سال چندان خوبی نبوده است. تلاش کویریگ برای رونمایی از دستگاه تولید نوشیدنی سرد به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۸

Keurig را می توان در زمینه ی دستگاه های تولید نوشیدنی های گرم خانگی پیشرو دانست، اما سال گذشته برای این شرکت سال چندان خوبی نبوده است. تلاش کویریگ برای رونمایی از دستگاه تولید نوشیدنی سرد به نام Kold، با واکنش مشتریان روبرو شد. ظاهراً اعتراض و حتی تمسخر مشتریان به خاطر حجم بزرگ و قیمت بالای دستگاه یاد شده بوده است.

Kold در نمایشگاه CES نیز حضور داشت و مخاطبان را با طعم خوش نوشیدنی های سرد خود آشنا می کرد. با این حال هنوز ظاهر بزرگ و قیمت بالای آن باعث عقب نشینی مشتریان بالقوه اش می شود؛ ظاهراً قیمت آن نیز تغییری نکرده است.

اگر قبلاً از یکی از دستگاه های نوشیدنی گرم Keurig در محل کار یا منزل خود استفاده کرده باشید نباید در استفاده از Kold به مشکلی بر بخورید. کافی است پوشش آلومینیومی کوچک ته خشاب های آن را پیش از استفاده بردارید، خشاب را داخل محفظه ی مخصوص قرار دهید، دستگیره ی دستگاه را پایین بیاورید و دکمه ی شروع به کار آن را فشار دهید تا ظرف ۶۰ تا ۸۰ ثانیه نوشیدنی گازدار خود را تحویل بگیرید. گازدار بودن نوشیدنی های تولید شده توسط این دستگاه به خاطر دانه های مصنوعی موجود در خشاب است که وقتی با آب درون دستگاه مخلوط می شوند مخلوط حاصل را گازدار می کنند. Kold نیز مثل تمام دستگاه های دیگر این شرکت، در حین کار سر و صداهایی دارد و محصول نهایی اش نیز به نحو جالبی رضایت بخش است.

Keurig برای تولید مجموعه ای از خشاب های خود با کوکاکولا مشارکت داشته است. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تعداد زیادی از محصولات این غول صنعت نوشابه های گازدار را در کنار نوشیدنی های مخصوص خود Keurig در اختیار داشته باشید. مزه ی نوشابه ی تولید شده چه از لحاظ طعم و چه از لحاظ گاز تفاوت خاصی با نوشابه های قوطی معمولی ندارد، اما به نظر می رسد حجم آن کمی کمتر از محتویات قوطی های نوشابه باشد.

اما حجم کمتر تنها مسئله ی دردسر ساز نیست، مشکل بزرگ تر قیمت بالای آن است، به گونه ای که به راحتی می توانید نوشابه هایی با قیمت بسیار کمتر خریداری کنید. خود دستگاه Kold بسته به محل فروش با قیمتی بین ۲۹۹ تا ۳۶۹ دلار فروخته می شود و خشاب های ۴ تایی آن نیز ۳.۹۹ دلار قیمت دارند. اگر قیمت دستگاه را کنار بگذاریم، تنها با مقایسه ی حجم نوشابه ی تولیدی و قیمت این بسته ها به راحتی می توان متوجه شد که نوشیدنی های آن از لحاظ قیمتی از نوشابه های قوطی معمولی شکست می خورند.

از این صحبت ها گذشته، شرکت Keurig قول داده است بعدها Kold را سبک تر، ارزان تر و سریع تر کند. با این حال هنوز نمی توان آن را جایگزینی منطقی برای قوطی های نوشابه ی ارزان قیمتی در نظر گرفت که به راحتی در دسترس همه قرار دارند. شاید پیدا کردن راهی برای رساندن Kold به جایگاه دستگاه های قبلی شرکت Keurig، بتواند آن را در سال ۲۰۱۶ احیا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahmoodi66
    mahmoodi66 | ۲۹ آبان ۱۳۹۵

    با سلام آیا این دستگاه نوشابه ساز در استان فارس نمایندگی دارد؟ و آیا نمایندگی آن به شهرستان ها اعطا میگردد؟ با تشکر

مطالب پیشنهادی