ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

کمپانی Double Robotics از یک ربات هدایت شونده مجهز به دوربین پرده برداشت

امروز و طی نمایشگاه CES 2016، کمپانی Double Robotics از نسل جدید ربات های هدایت شونده از راه دورش رونمایی کرد. Double 2 رباتی 2.499 دلاری است که نسبت به نسل های قدیمی راحت تر می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۸

امروز و طی نمایشگاه CES 2016، کمپانی Double Robotics از نسل جدید ربات های هدایت شونده از راه دورش رونمایی کرد. Double 2 رباتی 2.499 دلاری است که نسبت به نسل های قدیمی راحت تر می توان آن را روی زمین کنترل کرد.

ربات یادشده ضمنا از موتوری سریع تر و دوربینی باکیفیت تر از نمونه های قدیمی تر خود برخوردار است که در اصل برای راحتی افرادی که دورکاری انجام می دهند طراحی شده تا نماینده آنها در دفتر کار باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

شایان ذکر است که تولید ربات های این چنینی با هدف فراهم کردن حضور مجازی برای افراد در میتینگ ها، جلسات کاری و کلاس های درسی در سال 2012 و توسط Y Combinator آغاز شد.

LSC-wide-plain

 

Double 2 طبق درخواست مشتریان، نسبت به مدل قدیمی ترش Double 1 از لحاظ عملکرد به خوبی ارتقا داده شده. ربات مورد بحث حالا می تواند چیزهایی مثل طناب یا زباله های کوچک را از محیط اطرافش جمع کند، و اگر برای حضور در یک قرار ملاقات عجله داشته باشید، با فعالسازی حالت Power Drive با سرعت 1.6 مایل در ساعت به سرعت خودش را به محل قرار برساند.

اما شاید بزرگترین قابلیت Double 2، دوربین جدیدش باشد. دوربین جداشونده و 5 مگاپیکسلی این ربات جدید از لنز عریض تری بهره می برد که امکان دید 150 درجه ای را برای صاحبش فراهم کرده؛ تقریبا هفتاد درصد بیشتر از مقداری که Double 1 برای مشتریان فراهم می کرد.

Camera-Kit-plain

این دوربین می تواند تصاویری با کیفیت 1080p را برای صاحبش استریم کند و از الگوریتمی بهره می برد که فریم ریت و رزولوشن تصویر ارسالی را بسته به وضعیت ربات (ثابت یا در حال حرکت) برای کاربر تنظیم می کند.

مدل پایه Double 2 در زمان عرضه 2499 دلار قیمت خواهد داشت. در صورتی که خواستار کیت دوربین آن باشید، باید 249 دلار دیگر نیز روی این مبلغ بگذارید. پکیج کامل Double 2 که شامل دوربین، داک مخصوص شارژ و کیت صداست نیز با قیمت نهایی 2999 دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AWAWI
    AWAWI | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    یدونه از این ها خریدم و با هزار بدبختی از آمریکا آوردمش ! سر یه هفته خراب شد ! و الان واسه خودش راه میره! بدون این که کنترلش کنم

مطالب پیشنهادی