ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یخچال جدید سامسونگ با نمایشگری ۲۱.۵ اینچی معرفی شد

بعد از انتشار تصاویر و اخبار متعدد در مورد یخچال جدید سامسونگ، حالا شاهد رونمایی کلی از این وسیله هستیم، یخچالی که یک تفاوت بزرگ با دیگر سرد کننده های حاضر در خانه های ما ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۲:۲۰

بعد از انتشار تصاویر و اخبار متعدد در مورد یخچال جدید سامسونگ، حالا شاهد رونمایی کلی از این وسیله هستیم، یخچالی که یک تفاوت بزرگ با دیگر سرد کننده های حاضر در خانه های ما دارد: یک نمایشگر لمسی بزرگ که سفارش های خرید را هم دریافت می کند.

در واقع این نمایشگر بزرگ، همچون تبلت اندرویدی بزرگی است که روی در یخچال چسبانده باشند اما به هر حال، چه چیزی بهتر از این؟ ضمن رونمایی از یخچال جدید، سامسونگ اپلیکیشنی از سوی MasterCard به نمایش گذاشت که از طریق آن می توان مایحتاج آشپزخانه و یخچال، نظیر سبزیجات و میوه ها را خریداری کرد.

نکته هوشمندانه این است که شما می توانید سفارش های خود را از سوی چند شرکت و فروشگاه به ثبت برسانید. FreshDirect و ShopRite اولین استورهایی هستند که با MasterCard وارد همکاری شده اند و پس از آن قرار است به تعداد این فروشگاه ها اضافه گردد.

برای در امان نگه داشتن این تکنولوژی از دست کودکان، یک تاییدیه نهایی از سوی فرد صاحب کارت نیز لازم است. بنابراین پیش از اینکه فرزند شما بخواهد انواع و اقسام شکلات ها را برای خود سفارش دهد، لازم است تایید والدین صورت پذیرد.

این نمایشگر ۲۱.۵ اینچی از سیستم عامل تایزن بهره می برد که یکی از مهم ترین قابلیت های آن برای علاقه مندان به فناوری های روز است. همچنین، سه دوربین در داخل یخچال قرار گرفته اند که پس از هر بار بسته شدن درب یخچال، یک تصویر از داخل آن می گیرد. بنابراین اگر گرسنه هستید و یقین دارید که در یخچال هیچ چیز برای خوردن نیست، دیگر لازم نیست درب آن را باز کنید و انرژی هدر دهید، کافی است یک نگاه ساده به تصویر داخل بیندازید.

علاوه بر این، میزان شیر موجود در محفظه خاص یخچال نیز توسط یک اپلیکیشن همراه iOS و اندرویدی قابل بررسی است. یک اسپیکر داخلی به همراه بلوتوث نیز از دیگر نکات برجسته یخچال هستند که آن را به گزینه ای مناسب برای خانم های خانه دارد تبدیل می کند. کافی است هر آهنگی را که می خواهید اجرا کنید یا اگر مایل بودید برنامه تلویزیون را روی تبلت ۲۱.۵ اینچی تماشا کنید.

قابلیت اجرای ویدیوهای یوتوب، نمایش وضعیت آب و هوا، چسباندن برچسب برای مطلع ساختن اعضای خانواده، نمایش تقویم و ... از دیگر ویژگی های یخچال جدید سامسونگ هستند که کمتر دستگاه هوشمندی این روزها از آن بی بهره است اما در مورد یخچال، موردی کاملا تازه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    برای اولین بار حرفتو قبول دارم دیوان

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    فوق العاااده است به این می گن یه نواوری عالی / دیگه برای خریدن یخچال سردرگمی پیش نمی یاد ، مستیقم سراغ این محصول باید رفت

    • واقعا که
      واقعا که | ۱۶ دی ۱۳۹۴

      اخه تو مگه از قیمتش خبر داری که ؛ میگی انتخاب همه مشخص میشه. مثلا آگه دوازده میلیون تومان باشه ؛ تو خودت میتونی بخری ؟ یکم فکر کن قبل از اظهار نظر های آبکی ت

مطالب پیشنهادی