ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پولاروید از ۲ تلفن هوشمند جدید مبتنی بر اندروید پرده برداشت

هرچند نام پولاروید از قدیم با ساخت دوربین های عکاسی عجین بوده است، اما این شرکت در سالهای اخیر تمایل خود را برای ساخت محصولات دیگر نیز به نمایش گذاشته و اکنون نیز، از ۲ تلفن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۵:۰۰

هرچند نام پولاروید از قدیم با ساخت دوربین های عکاسی عجین بوده است، اما این شرکت در سالهای اخیر تمایل خود را برای ساخت محصولات دیگر نیز به نمایش گذاشته و اکنون نیز، از ۲ تلفن هوشمند تازه خود در نمایشگاه CES رونمایی به عمل آورده است.

نخستین محصول Polaroid Power S60L نام دارد که یکی از رده بالا ترین تلفن های هوشمند ساخته شده توسط این شرکت به شمار می رود و از جمله خصوصیات آن می توان به نمایشگر ۶ اینچی Full HD، چیپست ۸ هسته ای ۶۴ بیتی، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

این تلفن هوشمند ۲۵۰ دلاری ضمناً از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه بهره می برد.

محصول دوم نیز Polaroid Snap نام دارد که در ۳ اندازه ۵، ۵.۵ و ۶ اینچی عرضه شده و سازنده قیمت ۱۳۰ تا ۱۸۰ دلار را برای آنها در نظر گرفته است. هر ۳ این مدلها البته از سخت افزار یکسانی بهره مند هستند، از جمله نمایشگر با رزولوشن ۷۲۰، چیپست ۴ هسته ای، ۲ گیگابایت حافظه رم، دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی.

در پایان لازم به ذکر است که تلفن های هوشمند جدید پولاروید از نسخه ۵.۱ اندروید آب نبات چوبی بهره مند هستند و عرضه آنها از حوالی بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی