ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دوربین ۱۰۰ دلاری Smarter یخچال خود را به یک محصول پیشرفته چند هزار دلاری تبدیل کنید

سامسونگ روز گذشته در نمایشگاه CES از پیشرفته ترین یخچال خود پرده برداشت، محصولی که از نمایشگر ۲۱.۵ اینچی تعبیه شده روی درب خود، برای نمایش مواردی مثل تقویم، دستور پخت غذا و تصاویر استفاده می کند. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۲:۴۵

سامسونگ روز گذشته در نمایشگاه CES از پیشرفته ترین یخچال خود پرده برداشت، محصولی که از نمایشگر ۲۱.۵ اینچی تعبیه شده روی درب خود، برای نمایش مواردی مثل تقویم، دستور پخت غذا و تصاویر استفاده می کند.

سازنده علاوه بر این یک دوربین درون محصول قرار داده که با استفاده از آن می توانید هنگام مراجعه برای خرید، محتویات یخچال را توسط آن بررسی کنید، البته در صورتی که حاضر باشید هزینه ۵ هزار دلاری را برای تهیه این یخچال پیشرفته صرف نمایید.

اما در غیر این صورت، شما را با شرکت Smarter آشنا می کنیم که پیشتر محصولاتی مثل قهوه ساز و کتری هوشمند ارائه کرده بود و اکنون نیز در نمایشگاه CES، از جدیدترین ابزار خود با نام Fridge Cam رونمایی به عمل آورده است.

این ابزار در حقیقت دوربینی است که با قیمت ۱۰۰ دلار، عملکردی مشابه محصول گران قیمت سامسونگ را در اختیار شما قرار داده و پس از نصب، هربار که درب یخچال را باز کنید، تصویری از محتویات درون آن را به ثبت خواهد رساند.

smarter-cam_1-970x647-c

شرکت اسمارتر علاوه بر این از پد هوشمند خود با نام Mat نیز پرده برداشت، محصولی که برای مثال می توانید ظرف محتوی مربا را روی آن قرار دهید تا پد هوشمند، میزان باقی مانده داخل ظرف را با استفاده از اتصال Wi-Fi به اطلاع شما برساند. این محصول در اندازه های مختلف ارائه شده و قیمت آن از ۸۰ دلار آغاز می گردد.

smarter-mats_001-970x647-c

آخرین محصول رونمایی شده توسط اسمارتر نیز Detect نام دارد، محصولی ۱۰۰ دلاری که می توانید صداهای مورد نظر خود مثل زنگ مایکروفر را برای آن معرفی کنید تا دستگاه پس از شنیدن این صدا، پیامی روی تلفن هوشمند شما ارسال نماید.

smarter-detect_002-970x647-c

در پایان می توانید تصاویر بیشتری از محصولات تولید شده توسط Smarter را مشاهده نمایید.

smarter-cam_5-970x647-c

smarter-mats_3-970x647-c

smarter-mats_2-970x647-c

smarter-detect_2-640x427-c

smarter-0_smarter_coffee-970x647-c

smarter-0_ikettle_2-0-970x647-c

smarter-app_01-640x427-c

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی