ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کاربران استیم در سال گذشته ۳.۵ میلیارد دلار بازی خریده اند

سرویس استیم روزانه میزبان میلیون ها پی سی گیمر علاقه مند است که روز به روز مجموعه دیجیتالی بازی های خود را گسترش می دهند. در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۶، استیم رکوردی جدید از خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

سرویس استیم روزانه میزبان میلیون ها پی سی گیمر علاقه مند است که روز به روز مجموعه دیجیتالی بازی های خود را گسترش می دهند. در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۶، استیم رکوردی جدید از خود به جای گذاشت. ۱۲.۳ میلیون کاربر به صورت همزمان آنلاین بودند.

این رقم خیره کننده نشان می دهد که استیم با این میزان هوادار و مشترک روزانه ای که دارد، چقدر می تواند درآمد کسب کند. بر اساس ارقامی که Steam Spy منتشر کرده، کاربران شبکه استیم طی سال ۲۰۱۵، بیش از ۳.۵ میلیارد دلار بازی خریداری کرده اند. این رقم صرفا مربوط به فروش بازی اصلی است و بسته های الحاقی یا پرداخت های درون بازی (مثل آیتم های قابل خریداری در دوتا ۲) حساب نشده اند.

قطعا، این خبری خوش برای توسعه دهندگان و البته شرکت ثروتمند Valve است که این روزها نام آن را هر گوشه ای می شنویم. روزگاری دنیای بازی های ویدیویی محدود به کنسول ها شده بود و پی سی گیمینگ اوضاع خوشی نداشت اما حالا با تلاش بی وقفه Valve شاهد بازگشت این پلتفرم هستیم.

ماه گذشته که مصادف بود با تعطیلات انتهای سال، بهترین ماه سال هم برای بازی سازها و صاحبین این پلتفرم بود. در ماه دسامبر، کاربران بیش از ۴۳۶ میلیون دلار بازی از استیم خریداری کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirmahdi.Gh
    amirmahdi.Gh | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    اگه همینطور پیش بره تا سال دیگه رو دست شرکتای دیگه بلند میشه

مطالب پیشنهادی