ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود آسان تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام با Insta Downloader

یک اینستاگرام است و یک دنیا عکس و ویدئوی فوق العاده؛ تصاویری که به راحتی نمی توانیم از کنارشان عبور کنیم و شاید دوست داشته باشیم آنها را در حافظه تلفن های هوشمندمان ذخیره کنیم. متأسفانه به خاطر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

یک اینستاگرام است و یک دنیا عکس و ویدئوی فوق العاده؛ تصاویری که به راحتی نمی توانیم از کنارشان عبور کنیم و شاید دوست داشته باشیم آنها را در حافظه تلفن های هوشمندمان ذخیره کنیم.

متأسفانه به خاطر محدودیت API اینستاگرام، انجام این کار به طور مستقیم از محیط این اپ ممکن نیست. اما اپلیکیشن های شخص ثالثی وجود دارند که می توانند این کار را برایتان انجام دهند.

Insta Downloader یکی از محبوب ترین آنهاست که می تواند با چند اشاره ساده به ذخیره سازی عکس و ویدئوهای بارگذاری شده در این شبکه اجتماعی بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

وقتی مشغول زیر و رو کردن فید تصاویر در اینستاگرام هستید، ممکن است به ویدئو یا عکس جالبی بربخورید و بخواهید کپی آن را در گالری موبایلتان داشته باشید. برای این کار کافیست روی آیکن سه نقطه در گوشه هر تصویر کلیک کرده و سپس گزینه Copy Share URL را انتخاب نمایید.

حالا می توانید Insta Downloader را باز کنید و در فیلد خالی منوی اصلی، لینک کپی شده را پیست کنید. اپلیکیشن پس از چک کردن این لینک در سرورهای اینستاگرام، آن را پیدا می کند و حالا می توانید با فشردن آیکن Save در انتهای صفحه، محتوای مورد نظر را در حافظه موبایل ذخیره کنید.

به غیر از ذخیره عکس و ویدئو، از طریق همین اپ می توانید بدون وقفه آنها را در اپلیکیشن های دیگری همچون واتس اپ، تلگرام، فیسبوک، توئیتر و ... هم به اشتراک بگذارید.

البته توجه داشته باشید که طبق قانون اینستاگرام، اپلیکیشن های شخص ثالثی همچون Insta Downloader فقط قادر به ذخیره سازی محتوای حساب های کاربری عمومی هستند و مجوز دانلود از اکانت های خصوصی را ندارند.

Insta Downloader

Insta Downloader

سازنده: SeeDecor قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • saman.farabi4040
    saman.farabi4040 | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    دوستان یه سوال یه برنامه خوب واسه ادیت عکس میخوام کسی میدونه چی خوبه؟

    • atra.tavan60
      atra.tavan60 | ۲۶ دی ۱۳۹۴

      ‌B612 و لاین کمرا که هر دو واسه کمپانی لاین هستند عالین در کنارشون میتونی از photo grid هم استفاده کنی البته لاین کمرا الان ورژن جدیدش اسمش aillis هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی