آیفون 4 اینچی اپل در ویدیویی 40 ثانیه ای رویت شد [تماشا کنید]
ویدیویی 40 ثانیه ای که اخیرا در رسانه های اجتماعی پخش شده، احتمالا اولین نگاه واقعی ما به آیفون 4 اینچی جدید اپل باشد که انتظار می رود به زودی رونمایی شود. این احتمال وجود ...
ویدیویی 40 ثانیه ای که اخیرا در رسانه های اجتماعی پخش شده، احتمالا اولین نگاه واقعی ما به آیفون 4 اینچی جدید اپل باشد که انتظار می رود به زودی رونمایی شود. این احتمال وجود دارد که ویدیوی زیر توسط یکی از کارکنان شرکت Foxconn منتشر شده باشد.
این دستگاه چه نام خواهد داشت؟ آیفون 5e، آیفون 6c یا شاید هم آیفون 7c؟ در هر صورت، این ویدیو پاسخی به این سوال نمی دهد. اگر دستگاهی که مشاهده می شود واقعی باشد، شایعات بسیاری رد می شود. از جمله اینکه آیفون 4 اینچی امسال، یک کپی کامل از آیفون 5c اما با طراحی فلزی است.
در حقیقت، آنچه در ویدیو مشاهده می شود، یک آیفون 6S کوچک تر است که هم بدنه فلزی دارد و هم به Touch ID مجهز است. آیفون جدید اپل، احتمالا به چیپست A8 و یک گیگابایت رم مجهز خواهد شد در حالی که تکنولوژی های NFC و Apple Pay نیز برای آن در نظر گرفته شده. دوربین 8 مگاپیکسلی نیز وظایف عکاسی را به عهده خواهد گرفت.
این هفته نیز شنیدیم که اپل قصد دارد در ماه مارس مراسم پرده برداری از این دستگاه را برگزار کند. بنابراین عرضه آیفون 4 اینچی احتمالا در مارس یا آوریل صورت خواهد پذیرفت. اپل تا پیش از روی اوردن به نمایشگر 4 اینچی برای آیفون 5، دستگاه هایی با نمایشگرهای 3.5 اینچی می ساخت. اما با ساخت آیفون 6 همه چیز تغییر کرد و تیم کوک، پا روی سخنان پیشین استیو جابز گذاشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این که هیچیش معلوم نیست، از کجا معلوم همین آیفون 6 نیست؟! از کجاش معلومه 4 اینچ هست یا 4.7؟
باید میذاشت کنار 6 و 6 پلاس تا معلوم بشه، یا با 4 یا 5 مقایسه میکرد.
چندتا جا دیدم که قراره با 500 دلار قروخته شه که به لطف دلال ها تو ایران قیمت بالایی خواهد داشت
اين گوشي 5s يا 5 كه قابش تعويض شده نمونشو من خودم دارم شما مطمئن باشيد تا روز رونمايي هيچ اطلاعاتي لو نميره
این آیفون فوق العادست. راحتی ای که سایز 4 اینچی برای من داشت رو هیچی نداره. اگه واقعی باشه حتماً میخرم.
اندازه صفحه خوبی داره 4 اینچ واسه حمل خوبه تو جیب راحت جا میشه وووووووو ولی این ارزش خرید نداره
عاشقش شدم ??????
ایول
بعضی از شرکتا گوشی های قدرتمند با صفحه کوچیکو واقعا فراموش کردن
سلام به نظر واقعی میومد ولی انگار جک 3.5 هدفون داشت شاید مثل اون ویدئو قبلیه یکی از مدل ها باشه
عهه???خدا کنه قیمتش هم خوب بده
قیمتشو حتما خوب میده چون این گوشی بیشتر برا کشور هند در نظر گرفته که قیمت کمتری داشته باشه
حتما مثله 5c که خیلی ارزون بود نه؟خخخخ
با سلام
به نظر میرسه این یک ماکت هست از طرح اولیه ایفون 4 اینچی
در صورتی که باید جک هدفون برداشته میشد اگر میخواست تو رده گوشی های جدید جا بگیر یعنی برگشت به عقب نداشته باشه
حذف جک 3.5 قراره تو سری آیفون 7 اتفاق بیوفته البته این هم در حد شایعست این درحالی هست که این گوشی تو سری آیفون 6 هست که خب نباید فرق آنچنانی از نظر طراحی بویژه حذف جک 3.5 داشته باشه